Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00060594/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
- 2021/BZP 00277496/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102596 z dnia 2021-07-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja, przebudowa jedenastu dróg na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA DUBIECKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemyska 10
1.5.2.) Miejscowość: Dubiecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-750
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dubiecko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubiecko.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.dubiecko.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja, przebudowa jedenastu dróg na terenie Miasta i Gminy Dubiecko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5b974f6-b952-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011480/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja, przebudowa, remont jedenastu dróg na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060594/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Modernizacja, przebudowa drogi gminnej w m-ci Sielnica na dz. nr 63/5 w km 0+000 – 0+1901. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje przebudowę drogi zlokalizowanej na działce nr 63/5 obręb Sielnica na odcinku 0,190 km, w szczególności:
a. roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe,
b. wyprofilowanie podłoża,
c. wykonanie warstwy stabilizowanej spoiwem drogowym,
d. wykonanie górnej warstwy podbudowy,
e. ułożenie warstwy wiążącej,
f. ułożenie warstwy ścieralnej,
g. wykonanie poboczy.
2. W ramach realizacji inwestycji wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a. urządzenia terenu budowy, łącznie z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu,
b. wykonania robót przygotowawczych, w tym roboty pomiarowe,
c. opracowania dokumentacji powykonawczej, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty wymagane ustawą Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych,
d. ze względu na szerokość i krętość drogi zamawiający nie wyklucza konieczności dostaw transportem drogowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 8 ton, brak możliwości wjazdu samochodów o ładowności 28 t.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 37771,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. Modernizacja, przebudowa drogi gminnej w m-ci Nienadowa na dz. nr 4071/14 w km 0+000 – 0+3501. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje przebudowę drogi zlokalizowanej na działce nr 4071/14 obręb Nienadowa na odcinku 0,350 km, w szczególności:
a. roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe,
b. wyprofilowanie podłoża,
c. wykonanie warstwy stabilizowanej spoiwem drogowym,
d. wykonanie górnej warstwy podbudowy,
e. ułożenie warstwy wiążącej,
f. ułożenie warstwy ścieralnej,
g. wykonanie poboczy.
2. W ramach realizacji inwestycji wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a. urządzenia terenu budowy, łącznie z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu,
b. wykonania robót przygotowawczych, w tym roboty pomiarowe,
c. opracowania dokumentacji powykonawczej, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty wymagane ustawą Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych,
d. ze względu na szerokość i krętość drogi zamawiający nie wyklucza konieczności dostaw transportem drogowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 8 ton, brak możliwości wjazdu samochodów o ładowności 28 t,
e. droga usytuowana w pobliżu zwartej zabudowy o dużym spadku terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 72205,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Modernizacja, przebudowa drogi gminnej w m-ci Nienadowa na dz. nr 3640/3 w km 0+000 – 0+1751. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje przebudowę drogi zlokalizowanej na działce nr 3640/3 obręb Nienadowa na odcinku 0,175 km, w szczególności:
a. roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe,
b. wyprofilowanie podłoża,
c. wykonanie warstwy stabilizowanej spoiwem drogowym,
d. wykonanie górnej warstwy podbudowy,
e. ułożenie warstwy wiążącej,
f. ułożenie warstwy ścieralnej,
g. wykonanie poboczy.
2. W ramach realizacji inwestycji wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a. urządzenia terenu budowy, łącznie z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu,
b. wykonania robót przygotowawczych, w tym roboty pomiarowe,
c. opracowania dokumentacji powykonawczej, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty wymagane ustawą Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych,
d. ze względu na szerokość i krętość drogi zamawiający nie wyklucza konieczności dostaw transportem drogowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 8 ton, brak możliwości wjazdu samochodów o ładowności 28 t.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 29395,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV. Modernizacja, przebudowa drogi gminnej w m-ci Drohobyczka na dz. nr 2318 w km 0+000 – 0+1651. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje przebudowę drogi zlokalizowanej na działce nr 2318 obręb Nienadowa na odcinku 0,165 km, w szczególności:
a. roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe,
b. wyprofilowanie podłoża,
c. wykonanie warstwy stabilizowanej spoiwem drogowym,
d. wykonanie górnej warstwy podbudowy,
e. ułożenie warstwy wiążącej,
f. ułożenie warstwy ścieralnej,
g. wykonanie poboczy.
2. W ramach realizacji inwestycji wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a. urządzenia terenu budowy, łącznie z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu,
b. wykonania robót przygotowawczych, w tym roboty pomiarowe,
c. opracowania dokumentacji powykonawczej, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty wymagane ustawą Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych,
d. ze względu na szerokość i krętość drogi zamawiający nie wyklucza konieczności dostaw transportem drogowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 8 ton, brak możliwości wjazdu samochodów o ładowności 28 t,
e. droga usytuowana w pobliżu zwartej zabudowy o dużym spadku terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 33231,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
V. Modernizacja, przebudowa drogi gminnej w m-ci Drohobyczka na dz. nr 3381 w km 0+000 – 0+1131. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje przebudowę drogi zlokalizowanej na działce nr 3381 obręb Nienadowa na odcinku 0,113 km, w szczególności:
a. roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe,
b. wyprofilowanie podłoża,
c. wykonanie warstwy stabilizowanej spoiwem drogowym,
d. wykonanie górnej warstwy podbudowy,
e. ułożenie warstwy wiążącej,
f. ułożenie warstwy ścieralnej,
g. wykonanie poboczy.
2. W ramach realizacji inwestycji wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a. urządzenia terenu budowy, łącznie z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu,
b. wykonania robót przygotowawczych, w tym roboty pomiarowe,
c. opracowania dokumentacji powykonawczej, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty wymagane ustawą Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych,
d. ze względu na szerokość i krętość drogi zamawiający nie wyklucza konieczności dostaw transportem drogowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 8 ton, brak możliwości wjazdu samochodów o ładowności 28 t,
e. droga usytuowana w pobliżu zwartej zabudowy o dużym spadku terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 18978,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
VI. Modernizacja, przebudowa drogi gminnej w m-ci Bachórzec na dz. nr 1729 w km 0+000 – 0+2601. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje przebudowę drogi zlokalizowanej na działce nr 1729 obręb Nienadowa na odcinku 0,260 km, w szczególności:
a. roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe,
b. wyprofilowanie podłoża,
c. wykonanie warstwy stabilizowanej spoiwem drogowym,
d. wykonanie górnej warstwy podbudowy,
e. ułożenie warstwy wiążącej,
f. ułożenie warstwy ścieralnej,
g. wykonanie poboczy,
h. rozbiórka i ułożenie płyt w odległości 0,5 km.
2. W ramach realizacji inwestycji wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a. urządzenia terenu budowy, łącznie z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu,
b. wykonania robót przygotowawczych, w tym roboty pomiarowe,
c. opracowania dokumentacji powykonawczej, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty wymagane ustawą Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych,
d. ze względu na szerokość i krętość drogi zamawiający zastrzega konieczności dostaw transportem drogowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 8 ton, brak możliwości wjazdu samochodów o ładowności 28 t,
e. droga usytuowana w pobliżu zwartej zabudowy o dużym spadku terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 38324,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
VII. Modernizacja, przebudowa drogi gminnej w m-ci Śliwnica na dz. nr 1224 w km 0+000 – 0+1901. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje przebudowę drogi zlokalizowanej na działce nr 1224 obręb Śliwnica na odcinku 0,190 km, w szczególności:
a. roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe,
b. wyprofilowanie podłoża,
c. wykonanie górnej warstwy podbudowy,
d. ułożenie warstwy ścieralnej,
e. wykonanie poboczy.
2. W ramach realizacji inwestycji wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a. urządzenia terenu budowy, łącznie z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu,
b. wykonania robót przygotowawczych, w tym roboty pomiarowe,
c. opracowania dokumentacji powykonawczej, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty wymagane ustawą Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych,
d. ze względu na szerokość i krętość drogi zamawiający nie wyklucza konieczności dostaw transportem drogowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 8 ton, brak możliwości wjazdu samochodów o ładowności 28 t,
e. droga usytuowana w pobliżu zwartej zabudowy o dużym spadku terenu, blisko ogrodzeń posesji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 29222,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
VIII. Modernizacja, przebudowa drogi gminnej w m-ci Dubiecko na dz. nr 770 w km 0+000 – 0+3781. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje przebudowę drogi zlokalizowanej na działce nr 770 obręb Dubiecko na odcinku 0,378 km, w szczególności:
a. roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe,
b. wyprofilowanie podłoża,
c. wykonanie warstwy stabilizowanej spoiwem drogowym,
d. wykonanie górnej warstwy podbudowy,
e. ułożenie warstwy wiążącej,
f. ułożenie warstwy ścieralnej,
g. wykonanie poboczy.
2. W ramach realizacji inwestycji wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a. urządzenia terenu budowy, łącznie z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu,
b. wykonania robót przygotowawczych, w tym roboty pomiarowe,
c. opracowania dokumentacji powykonawczej, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty wymagane ustawą Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych,
d. ze względu na szerokość i krętość drogi zamawiający zastrzega konieczności dostaw transportem drogowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 8 ton, brak możliwości wjazdu samochodów o ładowności 28 t,
e. droga usytuowana w pobliżu zwartej zabudowy o dużym spadku terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 50909,44 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IX. Modernizacja, przebudowa drogi gminnej w m-ci Piątkowa na dz. nr 91 w km 0+000 – 0+1301. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje przebudowę drogi zlokalizowanej na działce nr 91 obręb Piątkowa na odcinku 0,130 km, w szczególności:
a. roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe,
b. wyprofilowanie podłoża,
c. wykonanie warstwy stabilizowanej spoiwem drogowym,
d. wykonanie górnej warstwy podbudowy,
e. ułożenie warstwy wiążącej,
f. ułożenie warstwy ścieralnej,
g. wykonanie poboczy.
2. W ramach realizacji inwestycji wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a. urządzenia terenu budowy, łącznie z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu,
b. wykonania robót przygotowawczych, w tym roboty pomiarowe,
c. opracowania dokumentacji powykonawczej, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty wymagane ustawą Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych,
d. ze względu na szerokość i krętość drogi zamawiający nie wyklucza konieczności dostaw transportem drogowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 8 ton, brak możliwości wjazdu samochodów o ładowności 28 t,
e. droga usytuowana w pobliżu zwartej zabudowy o dużym spadku terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 24653,20 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
X. Modernizacja, przebudowa drogi gminnej w m-ci Załazek na dz. nr 538 w km 0+000 – 0+2601. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje przebudowę drogi zlokalizowanej na działce nr 538 obręb Piątkowa na odcinku 0,260 km, w szczególności:
a. roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe,
b. wyprofilowanie podłoża,
c. wykonanie górnej warstwy podbudowy,
d. ułożenie warstwy ścieralnej,
e. wykonanie poboczy.
2. W ramach realizacji inwestycji wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a. urządzenia terenu budowy, łącznie z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu,
b. wykonania robót przygotowawczych, w tym roboty pomiarowe,
c. opracowania dokumentacji powykonawczej, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty wymagane ustawą Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych,
d. ze względu na szerokość i krętość drogi zamawiający nie wyklucza konieczności dostaw transportem drogowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 8 ton, brak możliwości wjazdu samochodów o ładowności 28 t,
e. droga usytuowana w pobliżu zwartej zabudowy o dużym spadku terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 36316,80 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
XI. Modernizacja, przebudowa drogi gminnej w m-ci Śliwnica nr dz. nr 1255 w km 0+000 – 0+0551. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje przebudowę drogi zlokalizowanej na działce nr 1255 obręb Śliwnica na odcinku 0,055 km, w szczególności:
a. roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe,
b. wyprofilowanie podłoża,
c. wykonanie warstwy stabilizowanej spoiwem drogowym,
d. wykonanie górnej warstwy podbudowy,
e. ułożenie warstwy wiążącej,
f. ułożenie warstwy ścieralnej,
g. wykonanie poboczy.
2. W ramach realizacji inwestycji wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a. urządzenia terenu budowy, łącznie z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu,
b. wykonania robót przygotowawczych, w tym roboty pomiarowe,
c. opracowania dokumentacji powykonawczej, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty wymagane ustawą Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych,
d. ze względu na szerokość i krętość drogi zamawiający nie wyklucza konieczności dostaw transportem drogowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 8 ton, brak możliwości wjazdu samochodów o ładowności 28 t.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 10238,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47265,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78351,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47265,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951058149
7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47265,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87468,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157433,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87468,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951058149
7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87468,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40539,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62108,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40539,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951058149
7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40539,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43536,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74807,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43536,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951058149
7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43536,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29161,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37526,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29161,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951058149
7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29161,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50119,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71891,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50119,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951058149
7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50119,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41991,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54031,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41991,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951058149
7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41991,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64400,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87952,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64400,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951058149
7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64400,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39699,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49018,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39699,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951058149
7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39699,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52306,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71507,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52306,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951058149
7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52306,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22548,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24678,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22548,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951058149
7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22548,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Studzianki
- "Modernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej" "Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej"
- Rozbudowa drogi gminnej relacji Strzegowo - Budy Strzegowskie - Augustowo - Konotopa
- Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 108057E ul. Lipowa w Chechle Drugim i innych dróg gminnych
- Budowa budynku administracyjnego - podwójnej kancelarii leśniczego dla Leśnictw Knieja i Głuszec wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.