eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Roboty remontowe w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2021-07-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102591 z dnia 2021-07-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 60

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty remontowe w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb996644-a42d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011827/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Legnica ul. Jaworzyńska 220/2, 3, 5, 7, 8 - wydzielenie i urządzenie łazienek w lokalach

1.1.11 Piława Górna ul. Sienkiewicza 108d/2 - remont lokalu z wydzieleniem łazienki

1.1.12 Piława Górna ul. Kasztanowa 2b/1 - remont lokalu z wydzieleniem łazienki , budową przyłączy i C.O.

1.1.13 Nawojów Śląski, gmina Lubań -remont lokalu z wydzieleniem i urządzeniem łazienki i budową C.O.

1.1.14 Kłodzko ul. Lisia 8/6 remont lokalu z wydzieleniem łazienki i budową c.o.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040617/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 699951,77 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot 1 – Legnica ul. Jaworzyńska 220, dz. nr 51/12 obręb Rybaki- wydzielenie i urządzenie łazienek w lokalach nr 2, 3, 5, 7 i 8.
STAN ISTNIEJĄCY.
Lokale mieszkalne wyposażone w instalację elektryczną, wody zimnej oraz kanalizacji sanitarnej. W lokalach brak pomieszczeń, które pełniłyby funkcję łazienki. Lokale nie spełniają wymagań określonych w przepisach techniczno-budowlanych.
ZAKRES ROBÓT.
- rozbiórka desek podłogowych,
- skucie tynków pod glazurę na ścianach,
- wykonanie ścianek działowych, wydzielających projektowane pomieszczenia sanitarne,
- montaż kominów wentylacji grawitacyjnej, wywiewnej,
- montaż nawiewników powietrza zewnętrznego,
- wykonanie izolacji przeciwodnej na posadzkach i ścianach pomieszczeń sanitarnych,
- modernizacja (adaptacja) instalacji wewnętrznych do nowego układu funkcjonalnego,
- montaż płytek posadzkowych,
- montaż okładziny ściennej z płytek ceramicznych,
- malowanie ścian i sufitów.
Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 134090,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot 2– Piława Górna ul. Sienkiewicza 108d, dz. nr 198/2 obręb Północ, powiat dzierżoniowski - remont lokalu nr 2 (pustostan) z wydzieleniem i urządzeniem łazienki i budową instalacji C.O.

Zadanie obejmuje m.in.:
- roboty demontażowe i rozbiórkowe,
- montaż ścianek działowych celem uzyskania pom. kuchni, łazienki oraz pom. przedpokoju,
- przemurowanie istniejących ścianek z luksferami,
- przemurowanie kominów,
- adaptacja strychu na przedpokój w którym będzie kocioł na węgiel wraz z podajnikiem,
- wymianę wszystkich posadzek,
- wymianę instalacji wodno – kan. z wykonaniem podejść pod przybory, armaturę,
- wymianę instalacji elektrycznej,
- wykonanie ocieplenia połaci wełną min. gr. 20 cm oraz montaż sufitu z okładziną z płyt GKFI,
- remont pozostałych okładzin ścian,
- wymianę stolarki okiennej wraz z montażem nawiewników okiennych,
- wymianę podokienników wewnętrznych,
- wykonanie nadproży (profili ościeżnic owych) w nowych ściankach działowych,
- wymianę stolarki drzwiowej D1 i D2 oraz D3,
- montaż instalacji c. o., wraz z wykonaniem pom. Przedpokoju w którym będzie kocioł,
- uzbrojenie lokalu mieszkalnego w armaturę higieniczno – sanitarną,
- wykonanie wentylacji w łazience,
- wykonanie wentylacji grawitacyjnej w kuchni i pom. przedpokoju,
- wykonanie wentylacji nawiewnej w pom. przedpokoju,
- wykonanie przewodu spalinowego -system odprowadzania spalin,
- dostawa i montaż kotła węglowego 5 klasy 9kW wraz z podajnikiem,
- dostawa i montaż kuchenki elektrycznej,
- dostawa i montaż wymiennika podgrzewacza wody: zbiornika z wężownicą pionową min.80

Lokal mieszkalny objęty opracowaniem pełni funkcję mieszkalną, składa się z pom. gospodarczego, pokoju 1, pokoju 2 , przedpokoju i strychu. Po remoncie przedpokój, pom. gospodarcze, strych oraz pokoje ulegną zmianie. Pom. gospodarcze zaadaptowane zostaje na kuchnię i łazienkę, natomiast zamiast strychu projektuje się przedpokój.

Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 153306,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot 3 – Piława Górna ul. Kasztanowa 2B dz. nr 263/1, obręb Południe, powiat dzierżoniowski -remont lokalu nr 1 (pustostan) z wydzieleniem i urządzeniem łazienki i budową instalacji C.O.

Remontowany lokal mieszkalny objęty opracowaniem pełni funkcję mieszkalną, składa się z kuchni, pokoju 1, pokoju 2, przedpokoju i łazienki.

Budynek oraz lokal wyposażony w instalacje:
• wodociągową - wewnętrzna instalacja wodna zasilana z sieci wodociągowej miejskiej,
• kanalizacyjną - instalacja kanalizacyjna z odprowadzeniem ścieków do kanalizacji sanitarnej
• elektryczną,
• przygotowanie cwu – zbiornik elektryczny do podgrzewania wody.
• c.o. etażowe węglowe

OCENA TECHNICZNA
Na podstawie dokonanych odkrywek i oględzin stwierdza się, że stan techniczny budynku jest zadowalający, pomimo stwierdzonych niewielkich zarysowań, nie mających wpływu na nośność konstrukcji. Powstałe zarysowania ścian nie stanowią zagrożenia dla bezpieczeństwa konstrukcji i można przeprowadzić remont lokalu mieszkalnego. Ocena stanu istniejącego inwentaryzowanych pomieszczeń kwalifikuje je do dalszego użytkowania, po realizacji projektowanej inwestycji, zgodnie z istniejącym przeznaczeniem.

Zakres prac budowlanych obejmuje m. in.::
- zamurowanie otworów w ścianie kominowej,
- montaż ścian wewnętrznych z cegły pełnej ,
- montaż obudów elementów instalacyjnych w formie przedścianek z płyt gipsowych systemowych (za muszlą ustępową),
- uzupełnienie tynków wewnętrznych cementowo- wapiennych z poszpachlowaniem nierówności tynków,
- wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych pomieszczeń: łazienki na wys.2,0 m i kuchni. Płytki w kuchni podłoga ale ściany tylko fartuch szerokości 60 cm między szafkami a blatem, 85cm od podłogi ,
- wykonanie izolacji podłóg wraz z warstwami posadzkowymi zgodnie z dok. rysunkową,
- wykonanie wykończenia warstw posadzkowych z paneli podłogowych i płytek ceramicznych gresowych wraz z cokolikami wys.10 cm, w kotłowni na wysokość 1 płytki,
- montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej (okna wyposażyć w nawiewniki),
- montaż wyposażenia stałego pomieszczeń, montaż czujki czadu i dymu,
- wykonanie instalacji wod. – kan., oraz montaż związanych z nimi urządzeń i armatury sanitarnej,
- montaż zestawu wodomierzowego w łazience,
- montaż instalacji elektrycznych,
- montaż elementów instalacji wentylacyjnej (nawiewno - wywiewnej grawitacyjnej oraz mechanicznej),
- montaż ogrzewania c.o (kotła węglowego 5 klasy 9 kW wraz z grzejnikami i przewodami) ,
- przemurowanie komina nad dachem wraz z wykonaniem ławy zgodnie z opinią kominiarza,
- zabezpieczenie przewodu dymowego wkładem żaroodpornym na całej długości zgodnie z opinią kominiarza,
- naprawa spękań w pokoju 1.4,
- wykonanie prac wykończeniowych w tym również kotłownię otynkować i pomalować.
Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 170376,12 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot 4 – Nawojów Śląski 19C, dz. nr 471/8 gmina Lubań, powiat lubański - remont lokalu mieszkalnego nr 3 (pustostanu) z wydzieleniem i urządzeniem łazienki i budową instalacji C.O.
CHARAKTERYSTYKA BUDYNKU.
Budynek mieszkalny wielorodzinny, dwukondygnacyjny z poddaszem użytkowym, podpiwniczony. Mury z cegły, dach dwuspadowy wsparty na drewnianej więźbie dachowej. Pokrycie z dachówki ceramicznej karpiówki. Kominy murowane z cegły. Stropy drewniane, belkowe ze ślepym pułapem. Strop nad piwnicami w technologii tradycyjnej w postaci masywnych sklepień ceramicznych łukowych.

CHARAKTERYSTYKA LOKALU.
Lokal mieszkalny nr 3, zlokalizowany na I piętrze budynku od strony elewacji szczytowej. Nad lokalem usytuowane poddasze użytkowe (strych). Dostęp do lokalu z istniejącej w budynku klatki schodowej.
Lokal nieużytkowany od wielu lat, pomieszczenia zaniedbane, we wnętrzu pozostawiona duża ilość mebli i sprzętu gospodarstwa domowego.
Stropy drewniane tradycyjne. Podłogi z desek, pokryte wykładziną PVC. Stolarka okienna drewniana, skrzynkowa. Stolarka drzwiowa drewniana z belkowymi ościeżnicami. Piece kaflowe rozebrane. Zachowany trzon kuchenny przenośny.
Instalacja elektryczna podtynkowa niekompletna, częściowo zdewastowana. Instalacja dwuprzewodowa bez przewodu PE. Na klatce schodowej tablica licznikowa z zabezpieczeniami przedlicznikowymi.
Zachowane podejście pionu instalacji wodnej. Lokal pozbawiony instalacji kanalizacji sanitarnej (WC na półpiętrze klatki schodowej). W lokalu brak pomieszczenia higieniczno sanitarnego (łazienki), lokal nie spełnia wymagań określonych w przepisach techniczno-budowlanych.
STAN TECHNICZNY LOKALU.
Tynki wewnętrzne
Tynki wapienne na podłożu z desek i trzciny. W średnim stanie technicznym.
Podłogi
Deski podłogowe wytarte, ubytki mechaniczne, osłabiona struktura drewna.
Stan techniczny dostateczny.
Stolarka drzwiowa
Stolarka wyeksploatowana technicznie. Brak okuć oraz zamków, wyłupania w obrębie gniazd. Złącza ram wzmocnione gwoźdźmi. Wypaczona geometria ramiaków, poluzowane zawiasy. Stan techniczny zły.
Drzwi kwalifikują się do wymiany.
Stolarka okienna
Okna drewniane skrzynkowe wyeksploatowane technicznie. Ramy skrzydeł lokalnie uszkodzone i wyłamane. Okapniki zewnętrzne zniszczone.
Brak części okuć, okucia zachowane niekompletne, niesprawne i skorodowane. Większość mechanizmów nie działa prawidłowo.
Ślady napraw i zmian systemu zamykania. Powłoki malarskie trwale zniszczone. Stan techniczny zły. Okna kwalifikują się do wymiany.
Instalacje
■ Zachowany pion instalacji wodnej z rur miedzianych w stanie dobrym. Brak instalacji kanalizacji sanitarnej oraz urządzeń sanitarnych.
■ Instalacja elektryczna dwuprzewodowa w układzie TN-C, ze wspólnym przewodem ochronno-neutralnym PEN. Braki pokryw puszek łączeniowych. Łączniki i gniazda wtyczkowe różnorodne, bez styku ochronnego. Tablica licznikowa przestarzała z zabezpieczeniami topikowymi. Instalacja wyeksploatowana, nie spełnia warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać instalacje elektryczne w/g obowiązujących obecnie norm.
WNIOSKI
■ Lokal nieużytkowany, wyeksploatowany technicznie nie spełnia wymagań przepisów sanitarno-higienicznych oraz standardów użytkowych, jakim powinien odpowiadać lokal o funkcji mieszkalnej. Instalacja elektryczna kwalifikuje się do wymiany na nową.
■ Remont lokalu uzasadniony i możliwy do wykonania pod względem technicznym.
ZAKRES ROBÓT.
- rozbiórka częściowa podłóg z desek, rozbiórka podsufitki z desek w pomieszczeniu gospodarczym,
- rozbiórka ścianek działowych, wydzielających pomieszczenie WC na półpiętrze,
- częściowe skucie tynków ze ścian,
- demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymiana zniszczonej przez korozję biologiczną krokwi więźby dachowej,
- wzmocnienie belek stropowych w miejscu posadowienia kotła C.O oraz wanny,
- uzupełnienie podłóg z desek,
- wykonanie nowej zabudowy więźby dachowej w pomieszczeniu projektowanej łazienki,
- uzupełnienie i naprawa tynków,
- wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- montaż okładzin na ścianach i posadzkach,
- wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej z tablicą mieszkaniową,
- wymiana wewnętrznej instalacji wodnej ,
- montaż wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej ,
- montaż instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej,
- montaż kotła grzewczego z funkcją przygotowania c.w.u.,
- montaż komina spalinowego,
- malowanie ścian i sufitów,
Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 148016,90 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot 5 – Kłodzko ul. Lisia 8, dz. 2/7 obręb Zagórze – remont lokalu nr 6 (pustostan) z wydzieleniem i urządzeniem łazienki i budową elektrycznej instalacji grzewczej lokalu
Zakres robót obejmuje m.in. :
- roboty demontażowe i rozbiórkowe,
- demontaż sufitu celem zwiększenia wysokości pomieszczeń do 2,5 m,
- montaż ścianek działowych z płyt GKF,
- wymianę wszystkich posadzek,
- wymianę instalacji wodno – kan. z wykonaniem podejść pod przybory, armaturę,
- wymianę instalacji elektrycznej,
- wykonanie ocieplenia wełną min. gr. 20 cm pomiędzy legarami i okładzin sufitów z płyt GKFI,
- ocieplenie ścian zewn.płytami mineralnymi np. multipor gr. 10 cm,
- ocieplenie ścian wewnętrznych wełną mineralną gr. 10 cm,
- remont pozostałych okładzin ścian,
- podwyższenie podokienników o 7 cm,
- wymianę stolarki okiennej wraz z montażem nawiewników okiennych,
- wymianę podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
- wykonanie nowych nadproży drzwiowych,
- wymianę stolarki drzwiowej z poszerzeniem otworu drzwi D1 i podwyższeniem otworu drzwi D2
- montaż instalacji c. o. - montaż elektrycznych mat grzewczych,
- montaż grzejnika elektrycznego w łazience,
- uzbrojenie lokalu mieszkalnego w armaturę higieniczno – sanitarną,
- wykonanie wentylacji mechanicznej w łazience, uruchamianej po włączeniu oświetlenia,
- wentylację wyprowadzić ponad dach,
- montaż bojlera elektycznego w łazience nad pralką.

Remontowany lokal zlokalizowany w mieszkalnym budynku wielorodzinnym na parceli 2/7 przy ul. Lisiej 8/6 w Kłodzku. Budynek mieszkalny wielorodzinny z poddaszem użytkowym, podpiwniczony. Wodę opadową z projektowanego dachu odprowadza się poprzez rynny i rury spustowe.
Lokal mieszkalny nr 6 będzie ogrzewany elektrycznymi matami/foliami grzewczymi oraz grzejnikiem elektrycznym.
Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej.
Budynek oraz lokal wyposażony w instalacje:
- wodociągową - wewnętrzna instalacja wodna zasilana z sieci wodociągowej miejskiej,
- kanalizacyjną - instalacja kanalizacyjna z odprowadzeniem ścieków do kanalizacji sanitarnej miejskiej,
- wentylacji grawitacyjnej,
- elektrycznej,
- przygotowanie cwu – zbiornik elektryczny do podgrzewania wody.
Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 94162,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109852,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109852,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109852,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390278693

7.3.3) Ulica: Ul. II Armii Wojska Polskiego 35,

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109852,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164633,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194466,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164633,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKALU Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362540492

7.3.3) Ulica: Ul. Wileńska 4

7.3.4) Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki

7.3.5) Kod pocztowy: 57-230

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164633,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204881,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181917,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKALU Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362540492

7.3.3) Ulica: Ul. Wileńska 4

7.3.4) Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki

7.3.5) Kod pocztowy: 57-230

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181917,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowania w przedmiocie nr 4 zamówienia na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ nie złożono żadnej niepodlegającej odrzuceniu oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110517,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Handlu i Usług ROBKON Robert Konieczny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 890532503

7.3.3) Ulica: ul. Jodłowa 8

7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 57-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.