Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00087043/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa śniadań, obiadów i podwieczorków do Przedszkola w Kleosinie ul. O. J. Walerowskiego 4, 16-001 Kleosin - oddziały ul. Tarasiuka 9, 16-001 Kleosin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE W KLOSINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200407014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OJ. J. WALEROWSKIEGO 4
1.5.2.) Miejscowość: Kleosin
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-001
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargkleosin@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkolewkleosinie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.przedszkole.ug.juchn-kosc.wrotapodlasia.pl/zamwieniapubliczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa śniadań, obiadów i podwieczorków do Przedszkola w Kleosinie ul. O. J. Walerowskiego 4, 16-001 Kleosin - oddziały ul. Tarasiuka 9, 16-001 Kleosin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e442fb8-a494-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056903/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i dostawa śniadań, obiadów i podwieczorków do Przedszkola w Kleosinie ul. O. J. Walerowskiego 4, 16-001 Kleosin - oddziały ul. Tarasiuka 9, 16-001 Kleosin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087043/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P.26.02.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa śniadań, zestawów obiadowych i podwieczorków dla dzieci 5-6 letnich i ich dostawa do oddziałów przedszkola przy ul. Tarasiuka 9 w Kleosinie.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Zamawiający przewiduje, że: dziennie należy dostarczyć około 100 śniadań, 100 obiadów, 100 podwieczorków.
W dniach od dnia 01.05.2022 r. do dnia 31.08.2023 r. należy dostarczyć około:
29400 śniadań, tj. 100 x 294 dni żywieniowych
29400 obiadów, tj. 100 x 294 dni żywieniowych
29400 podwieczorków, tj. 100 x 294 dni żywieniowych.
Zastrzega się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostarczanych obiadów.
- śniadania – dostawa najpóźniej do godz. 8.30, nie wcześniej niż przed godz. 8.00
- obiady i podwieczorki – dostawa najpóźniej do godz. 11.30 nie wcześniej niż przed godz. 11.00
Zamawiający wymaga, aby pojazd służący do przewozu posiłków spełniał co najmniej normę emisji spalin Euro 4. Przez pojazd należy rozumieć ,,samochody osobowe i lekkie pojazdy użytkowe”: pojazdy kategorii M1 oraz N1 określone w Dyrektywie 2007/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 września 2007 r.
Warunkiem odebrania posiłku jest temperatura przywiezionych posiłków.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezamawiania posiłków w okresie przerw świątecznych, ferii i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od pracy (dotyczy również okresów ewentualnych obostrzeń wynikających z sytuacji epidemicznej). Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia do realizacji zamówienia 1 osoby niepełnosprawnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w terminie przewidzianym do składania oferttj. do godz. 13.00 dnia 24.03.2022 r. na wykonanie w/w postępowania wpłynęły dwie oferty, wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu: treść ofert jest niezgodna z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI ŻYWIENIA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH I SZKOLNYCH W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NR 2 W MŁAWIE"
- Przygotowanie i dowóz posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej w Kotulinie i Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Kotulinie
- Usługa przygotowania i dostawy dziennych zestawów posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Nr 89 w Lublinie w okresie od 1.09.2024 do 31.08.2025 roku
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej im. Michała Sopoćki w Księżynie oraz Przedszkola w Księżynie, ul. Szkolna 7, 16-001 Kleosin.
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, oddziałów przedszkolnych i przedszkoli oraz osób dorosłych z terenu Gminy Sierakowice
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczniów i wychowanków Szkoły Podstawowej nr 33 im. 27. Wołyńskiej Dywizji Piechoty Armii Krajowej w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.