eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Budowa systemu instalacji OZE wraz z magazynami energii dla obiektów będących własnością Powiatu Świeckiego



Ogłoszenie z dnia 2022-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa systemu instalacji OZE wraz z magazynami energii dla obiektów będących własnością Powiatu Świeckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŚWIECKI - Starostwo Powiatowe w Świeciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Generała Józefa Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Świecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@csw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.csw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa systemu instalacji OZE wraz z magazynami energii dla obiektów będących własnością Powiatu Świeckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6850cd26-8b46-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035647/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Budowa systemu instalacji OZE wraz z magazynami energii dla obiektów będących własnością Powiatu Świeckiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055451/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.1.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 800000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych, magazynów energii, montaż tablic informacyjnych o ilości produkowanej i zużywanej energii OZE oraz montaż tablic informacyjnych promujących Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych w obiektach stanowiących własność Powiatu Świeckiego. Zamówienie udzielane w II częściach. Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.

Część I:
Lp. Obiekt Moc minimalna PV [kW] Pojemność minimalna magazynu [kW]
1 Dom Pomocy Społecznej w Gołuszycach
Gołuszyce 26,
86-120 Pruszcz 48,84 15

1) Montaż instalacji na gruncie. Moduły zostaną ustawione na stelażach na terenie działki numer ewidencyjny 16/1 w Gołuszycach, gm. Pruszcz, pow. Świecie, na terenie której znajduje się Dom Pomocy Społecznej.
2) Teren działki stanowi założenie dworsko-parkowe wpisane do rejestru zabytków województwa kujawsko-pomorskiego pod nr A/1044 decyzją z dnia 16.05.1991 r., tym samym podlega ochronie na mocy ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2020r., poz. 282 z późn. zm.).
3) Warunki posadowienia paneli wskazane przez konserwatora zabytków:
a) planowana lokalizacja zespołu paneli nie może negatywnie wpłynąć na historyczną kompozycję przestrzenną założenia, dlatego warunkiem ich lokalizacji jest wykonanie nasadzeń izolujących, wizualnie ograniczających przedmiotowy teren, z rodzimych krzewów liściastych różnych gatunków, w układzie pionowym zbliżonym do naturalnego,
b) wszelkie prace budowlane i ziemne należy prowadzić z pełnym poszanowaniem terenu, metodami minimalizującymi negatywne oddziaływanie na istniejący drzewostan. Niezbędną instalację energetyczna łączącą zespół paneli fotowoltaicznych ze źródłami jej odbioru, w tym budynkiem mieszkalnym, należy prowadzić poza obszarem występowania drzewostanu, z pełną ochroną jego systemów korzeniowych i części nadziemnej,
c) w przypadku natrafienia na obiekt archeologiczny w czasie prowadzenia prac ziemnych, osoby prowadzące prace budowlane i ziemne zobowiązane są do zabezpieczenia znaleziska, wstrzymania prac i niezwłocznego powiadomienia wojewódzkiego konserwatora zabytków.
2. Przedmiot zamówienia dla obu części - I i II - obejmuje w szczególności:
1) wykonanie projektu wykonawczego - schemat jednokreskowy na każdy obiekt - uzgodniony z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych;
2) wykonanie dokumentacji powykonawczej na każdy obiekt;
3) dostarczenie i montaż paneli fotowoltaicznych;
4) dostawa i montaż 4 sztuk magazynów energii;
5) doprowadzenie instalacji elektrycznej od instalacji fotowoltaicznej do rozdzielni elektrycznej;
6) zapewnienie i świadczenie serwisu gwarancyjnego;
7) montaż tablic informacyjnych.
3. W skład instalacji wchodzą moduły fotowoltaiczne, falowniki/przetworniki prądu stałego na zmienny oraz układ automatyki ustalający priorytet wykorzystanie energii wytworzonej przez system fotowoltaiczny.
4. Moduły fotowoltaiczne:
Zastosowane moduły fotowoltaiczne powinny posiadać następujące parametry:
1) sprawność: nie mniejszą niż 20%;
2) typ ogniw: monokrystaliczne;
3) technologia modułów: system half-cut;
4) grubość szkła 3,2 mm;
5) moc maksymalna modułu w warunkach STC: nie mniejsza niż 390 Wp;
6) przednia powłoka: szkło hartowane ARC, wysoka przepuszczalność;
7) odporność na PID: zgodnie z normą ICE 62804–1:2015 lub równoważną;
8) odporność na obciążenia mechaniczne 2400 Pa i obciążalność śniegiem 5 400 Pa;
9) spadek mocy modułów po pierwszym roku pracy: nie większy niż 3%;
10) gwarancja na produkt nie krótsza niż 12 lat oraz 25 letnia gwarancja liniowa mocy.
5. Zastosowane w instalacjach fotowoltaicznych falowniki (inwertery) powinny posiadać następujące parametry:
1) typ falownika: beztransformatorowy;
2) sprawność euro: nie mniejsza niż 97%;
3) stopień ochrony: min. IP65;
4) zalecany zintegrowany monitoring na poziomie modułu;
5) sposób chłodzenia: naturalna konwekcja lub wymuszona wentylatorowa;
6) posiadać dowolny protokół komunikacji oraz bezprzewodową komunikację;
7) gwarancja na wady ukryte: nie krótsza niż 12 lat;
8) zalecany wyświetlacz LCD.
6. Zastosowane w instalacjach magazyny energii powinny posiadać następujące parametry:
1) technologia Li-Ion;
2) ilość pełnych cykli ładowania minimum: 6000;
3) gwarancja zachowania 80% pojemności po 10 latach.
7. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia wraz z montażem na okres określony w ofercie.
8. Zadanie obejmuje wykonanie wszystkich prac powyżej wskazanych oraz tych, które nie zostały wskazane, a są konieczne i niezbędne do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia – w zakresie dostarczanych materiałów oraz urządzeń, w tym zamontowanie odłącznika przeciwpożarowego dla ww. obiektów zgodnie z normą.
9. Przykładowe rozmieszczenia paneli fotowoltaicznych określa załącznik nr 5 do SWZ.
10. Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego własność instalacji fotowoltaicznej. Przeniesienie własności nastąpi na podstawie protokołu przekazania, który będzie stanowił załącznik do umowy.
11. Wykonawca po zakończeniu prac zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu zgodnie Polskimi Normami, obowiązującymi przepisami: karty katalogowe, karty gwarancyjne, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty.
12. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie udziału w realizacji umowy pracownika posiadającego uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie systemów fotowoltaicznych lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej.
13. Przed zawarciem umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów potwierdzających posiadanie przez osobę wskazaną w ust. 12 wymaganych uprawnień.
14. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wszelkich czynności z operatorem energetycznym dotyczących włączenia do sieci energetycznej.
15. Terminy dostawy i montażu zostaną uzgodnione z osobą upoważnioną do udzielania informacji w/s realizacji umowy ze strony Zamawiającego (nie później niż na 3 dni przed terminem dostawy).
16. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45223210-1 Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
30192170-3 Tablice ogłoszeń
17. Zamówienie obejmuje również wykonanie, dostawę oraz montaż dwóch rodzajów tablic informacyjnych w obiektach, których dotyczy zamówienie, stanowiących własność Powiatu Świeckiego, na potrzeby realizacji projektu pn. „Budowa systemu instalacji OZE wraz z magazynami energii dla obiektów będących własnością Powiatu Świeckiego”, dofinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych:
Dla części I : Dom Pomocy Społecznej w Gołuszycach, Gołuszyce 26, 86-120 Pruszcz.
1) tablica informacyjna o ilości produkowanej i zużywanej energii OZE:
a) ilość tablic informacyjnych - 1 szt.,
b) wymiary tablicy informacyjnej - 60cmx40cm,
c) tablica informacyjna winna być wykonana z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieszczona na podkładzie metalowym z podwójnie zawinięta krawędzią,
d) układ, treść i kolorystyka tablicy informacyjnej zostaną uzgodnione z Zamawiającym na etapie realizacji zadania,
e) miejsce zamontowania tablicy - wewnątrz budynku, przy którym będzie montowany będzie system instalacji OZE, w uzgodnieniu z zarządcami budynków;
2) tablica informacyjna, promująca Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych:
a) tablica, jej układ, treść i kolorystyka musi zostać wykonana zgodnie z uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych z późn. zm. oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. (Dz.U. z 2021r. poz. 953) w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest przesłać do akceptacji projekt tablicy informacyjnej Zamawiającemu, co najmniej na 7 dni przed planowanym montażem tablicy.
b) ilość tablic informacyjnych - 1 szt.,
c) wymiary tablicy informacyjnej - 60cmx40cm,
d) tablica informacyjna winna być wykonana z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieszczona na podkładzie metalowym z podwójnie zawinięta krawędzią,
e) miejsce zamontowania tablicy - wewnątrz obiektu, na których montowany będzie system instalacji OZE, w uzgodnieniu z zarządcami budynków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192170-3 - Tablice ogłoszeń

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 212000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych, magazynów energii, montaż tablic informacyjnych o ilości produkowanej i zużywanej energii OZE oraz montaż tablic informacyjnych promujących Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych w obiektach stanowiących własność Powiatu Świeckiego. Zamówienie udzielane w II częściach. Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
Lp. Obiekt Moc minimalna PV [kW] Pojemność minimalna magazynu [kW]
1. I Liceum Ogólnokształcące
ul. Gimnazjalna 3
86-100 Świecie 9,62 0
2. Zespół Szkół Specjalnych nr 1
ul. Paderewskiego 5
86-105 Świecie 12,21 0
3. Zespół Szkół Ponadpodstawowych,
ul. Kościuszki 6a
86-100 Świecie
budynek główny 15,54 0
4. Zespół Szkół Ponadpodstawowych,
ul. Wojska Polskiego 141a
86-100 Świecie
budynek warsztatów szkoleniowych 4,44 0
5. Zespół Szkół Ponadpodstawowych,
ul. Wojska Polskiego 149
86-100 Świecie
internat 3,33 0
6. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Warlubiu ul. Szkolna 8
86-160 Warlubie 18,87 0
7. Zespół Szkół w Nowem,
ul. Myśliwska 1
86-170 Nowe
budynek główny 4,44 0
8. Zespół Szkół w Nowem,
ul. Myśliwska 1
86-170 Nowe
Internat 8,51 0
9. Zespół Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu
ul. Wojska Polskiego 85
86-105 Świecie 8,88 0
10. Powiatowy Urząd Pracy
ul. Wojska Polskiego 195A
86-100 Świecie 21,83 7
11. Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Świecka 1
86-140 Drzycim 5,55 6
12. Starostwo Powiatowe,
ul. Wojska Polskiego 173
86-100 Świecie 10 15
OGÓŁEM 123,22 28


Powyższe instalacje fotowoltaiczne będą wybudowane na dachach budynków poszczególnych jednostek.
W przypadku zastosowania paneli słonecznych o większej mocy dopuszcza się zamontowanie mniejszej ich ilości pod warunkiem zachowania wymaganej mocy.

2. Przedmiot zamówienia dla obu części - I i II - obejmuje w szczególności:
1) wykonanie projektu wykonawczego - schemat jednokreskowy na każdy obiekt - uzgodniony z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych;
2) wykonanie dokumentacji powykonawczej na każdy obiekt;
3) dostarczenie i montaż paneli fotowoltaicznych;
4) dostawa i montaż 4 sztuk magazynów energii;
5) doprowadzenie instalacji elektrycznej od instalacji fotowoltaicznej do rozdzielni elektrycznej;
6) zapewnienie i świadczenie serwisu gwarancyjnego;
7) montaż tablic informacyjnych.
3. W skład instalacji wchodzą moduły fotowoltaiczne, falowniki/przetworniki prądu stałego na zmienny oraz układ automatyki ustalający priorytet wykorzystanie energii wytworzonej przez system fotowoltaiczny.
4. Moduły fotowoltaiczne:
Zastosowane moduły fotowoltaiczne powinny posiadać następujące parametry:
1) sprawność: nie mniejszą niż 20%;
2) typ ogniw: monokrystaliczne;
3) technologia modułów: system half-cut;
4) grubość szkła 3,2 mm;
5) moc maksymalna modułu w warunkach STC: nie mniejsza niż 390 Wp;
6) przednia powłoka: szkło hartowane ARC, wysoka przepuszczalność;
7) odporność na PID: zgodnie z normą ICE 62804–1:2015 lub równoważną;
8) odporność na obciążenia mechaniczne 2400 Pa i obciążalność śniegiem 5 400 Pa;
9) spadek mocy modułów po pierwszym roku pracy: nie większy niż 3%;
10) gwarancja na produkt nie krótsza niż 12 lat oraz 25 letnia gwarancja liniowa mocy.
5. Zastosowane w instalacjach fotowoltaicznych falowniki (inwertery) powinny posiadać następujące parametry:
1) typ falownika: beztransformatorowy;
2) sprawność euro: nie mniejsza niż 97%;
3) stopień ochrony: min. IP65;
4) zalecany zintegrowany monitoring na poziomie modułu;
5) sposób chłodzenia: naturalna konwekcja lub wymuszona wentylatorowa;
6) posiadać dowolny protokół komunikacji oraz bezprzewodową komunikację;
7) gwarancja na wady ukryte: nie krótsza niż 12 lat;
8) zalecany wyświetlacz LCD.
6. Zastosowane w instalacjach magazyny energii powinny posiadać następujące parametry:
1) technologia Li-Ion;
2) ilość pełnych cykli ładowania minimum: 6000;
3) gwarancja zachowania 80% pojemności po 10 latach.
7. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia wraz z montażem na okres określony w ofercie.
8. Zadanie obejmuje wykonanie wszystkich prac powyżej wskazanych oraz tych, które nie zostały wskazane, a są konieczne i niezbędne do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia – w zakresie dostarczanych materiałów oraz urządzeń, w tym zamontowanie odłącznika przeciwpożarowego dla ww. obiektów zgodnie z normą.
9. Przykładowe rozmieszczenia paneli fotowoltaicznych określa załącznik nr 5 do SWZ.
10. Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego własność instalacji fotowoltaicznej. Przeniesienie własności nastąpi na podstawie protokołu przekazania, który będzie stanowił załącznik do umowy.
11. Wykonawca po zakończeniu prac zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu zgodnie Polskimi Normami, obowiązującymi przepisami: karty katalogowe, karty gwarancyjne, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty.
12. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie udziału w realizacji umowy pracownika posiadającego uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie systemów fotowoltaicznych lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej.
13. Przed zawarciem umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów potwierdzających posiadanie przez osobę wskazaną w ust. 12 wymaganych uprawnień.
14. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wszelkich czynności z operatorem energetycznym dotyczących włączenia do sieci energetycznej.
15. Terminy dostawy i montażu zostaną uzgodnione z osobą upoważnioną do udzielania informacji w/s realizacji umowy ze strony Zamawiającego (nie później niż na 3 dni przed terminem dostawy).
16. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45223210-1 Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
30192170-3 Tablice ogłoszeń
17. Zamówienie obejmuje również wykonanie, dostawę oraz montaż dwóch rodzajów tablic informacyjnych w obiektach, których dotyczy zamówienie, stanowiących własność Powiatu Świeckiego, na potrzeby realizacji projektu pn. „Budowa systemu instalacji OZE wraz z magazynami energii dla obiektów będących własnością Powiatu Świeckiego”, dofinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych:

1) I Liceum Ogólnokształcące , ul. Gimnazjalna 3, 86-100 Świecie;
2) Zespół Szkół Specjalnych nr 1, ul. Paderewskiego 5, 86-105 Świecie;
3) Zespół Szkół Ponadpodstawowych, ul. Kościuszki 6a, 86-100 Świecie, budynek główny;
4) Zespół Szkół Ponadpodstawowych, ul. Wojska Polskiego 141a, 86-100 Świecie, budynek warsztatów szkoleniowych
5) Zespół Szkół Ponadpodstawowych, ul. Wojska Polskiego 149, 86-100 Świecie, internat;
6) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Warlubiu ul. Szkolna 8, 86-160 Warlubie;
7) Zespół Szkół w Nowem, ul. Myśliwska 1, 86-170 Nowe, budynek główny;
8) Zespół Szkół w Nowem, ul. Myśliwska 1, 86-170 Nowe, internat;
9) Zespół Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 85, 86-105 Świecie;
10) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wojska Polskiego 195A, 86-100 Świecie;
11) Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Świecka 1, 86-140 Drzycim;
12) Starostwo Powiatowe, ul. Wojska Polskiego 173, 86-100 Świecie.
18. Wymogi stawiane przez Zamawiającego:
1) tablice informacyjne o ilości produkowanej i zużywanej energii OZE:
a) ilość tablic informacyjnych - 12 szt.,
b) wymiary tablic informacyjnych - 60cmx40cm,
c) tablice informacyjne ma być wykonana z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieszczona na podkładzie metalowym z podwójnie zawinięta krawędzią,
d) układ, treść i kolorystyka tablic informacyjnych: zostanie uzgodniona z Zamawiającym na etapie realizacji zadania,
e) miejsce zamontowania tablicy - wewnątrz budynku, w którym będzie montowany będzie system instalacji OZE, w uzgodnieniu z zarządcami budynków;
2) montaż tablic informacyjnych, promujących Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych:
a) tablice, ich układ, treść i kolorystyka muszą zostać wykonane zgodnie z uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych z późn. zm. oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. (Dz.U. z 2021r. poz. 953) w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest przesłać do akceptacji projekt tablicy informacyjnej Zamawiającemu, co najmniej na 7 dni przed planowanym montażem tablic.
b) ilość tablic informacyjnych - 12 szt.,
c) wymiary tablic informacyjnych - 60cmx40cm,
d) tablice informacyjne mają być wykonane z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieszczone na podkładzie metalowym z podwójnie zawinięta krawędzią,
e) miejsce zamontowania tablic - wewnątrz obiektów, na których montowany będzie system instalacji OZE, w uzgodnieniu z zarządcami budynków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192170-3 - Tablice ogłoszeń

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 588000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260760 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525286,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260760 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energia Taniej sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762462625

7.3.3) Ulica: Włodka 16F

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260760 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 723240 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1405665,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 723240 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energia Taniej sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762462625

7.3.3) Ulica: Włodka 16F

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 723240 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.