eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługi szkoleniowe, realizowane w ramach projektu pt. "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102163 z dnia 2021-07-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkoleniowe, realizowane w ramach projektu pt. "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/us

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


wyższa uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi szkoleniowe, realizowane w ramach projektu pt. "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66546f84-8e1c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach - projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju. Działanie: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, nr umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00-Z117/17-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035306/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.010.2021.UGS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 863904,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 423360,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część A: Moduł I „System zarządzania jakością wg ISO 9001”.
1) Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe, realizowane w ramach projektu pt.: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”.
2) Zakres oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
3) Przedmiot zamówienia winien być realizowany przez akredytowaną jednostką certyfikującą lub jednostkę posiadającą umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą, upoważniającą Wykonawcę do realizacji na terenie Polski certyfikowanych szkoleń, zgodnie z wytycznymi akredytowanej jednostki certyfikującej. Szkolenia mają zakończyć się wydaniem certyfikatu przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
Przez akredytowaną jednostkę certyfikującą należy rozumieć jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację w zakresie certyfikacji systemów zarządzania i/lub wyrobów i/lub osób, udzieloną przez Polskie Centrum Akredytacji lub przez równorzędny podmiot zagraniczny. Krajową jednostką akredytującą upoważnioną do akredytacji jednostek certyfikujących jest Polskie Centrum Akredytacji. Przez równorzędny podmiot zagraniczny rozumie się jednostkę akredytującą innego państwa, będącą sygnatariuszem porozumienia EA MLA (Multilateral Agreement).
Lista sygnatariuszy porozumienia EA MLA oraz ich status znajduje się na stronie EA: www.european-accreditation.org.
Szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4) Termin realizacji zamówienia: do 19 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 31.12.2022 r.;
Realizacja usługi powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy i przesłanym do Wykonawcy drogą mailową najpóźniej do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego z kursu dla danej grupy.
5) Miejsce realizacji zamówienia: Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice lub ul. Szkolna 9, 40-006 Katowice lub ul. 75 Pułku Piechoty 1A 41-500 Chorzów. Dopuszcza się możliwość realizacji całego szkolenia lub jego części w formie on-line na życzenie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 39600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część B: Moduł II „System zarządzania środowiskowego wg ISO 14001”.
1) Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe, realizowane w ramach projektu pt.: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”.
2) Zakres oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
3) Przedmiot zamówienia winien być realizowany przez akredytowaną jednostką certyfikującą lub jednostkę posiadającą umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą, upoważniającą Wykonawcę do realizacji na terenie Polski certyfikowanych szkoleń, zgodnie z wytycznymi akredytowanej jednostki certyfikującej. Szkolenia mają zakończyć się wydaniem certyfikatu przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
Przez akredytowaną jednostkę certyfikującą należy rozumieć jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację w zakresie certyfikacji systemów zarządzania i/lub wyrobów i/lub osób, udzieloną przez Polskie Centrum Akredytacji lub przez równorzędny podmiot zagraniczny. Krajową jednostką akredytującą upoważnioną do akredytacji jednostek certyfikujących jest Polskie Centrum Akredytacji. Przez równorzędny podmiot zagraniczny rozumie się jednostkę akredytującą innego państwa, będącą sygnatariuszem porozumienia EA MLA (Multilateral Agreement).
Lista sygnatariuszy porozumienia EA MLA oraz ich status znajduje się na stronie EA: www.european-accreditation.org.
Szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4) Termin realizacji zamówienia: do 19 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 31.12.2022 r.;
Realizacja usługi powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy i przesłanym do Wykonawcy drogą mailową najpóźniej do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego z kursu dla danej grupy.
5) Miejsce realizacji zamówienia: Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice lub ul. Szkolna 9, 40-006 Katowice lub ul. 75 Pułku Piechoty 1A 41-500 Chorzów. Dopuszcza się możliwość realizacji całego szkolenia lub jego części w formie on-line na życzenie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 35520,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część C: Moduł III „System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy wg PN-N ISO 45001”.
1) Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe, realizowane w ramach projektu pt.: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”.
2) Zakres oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
3) Przedmiot zamówienia winien być realizowany przez akredytowaną jednostką certyfikującą lub jednostkę posiadającą umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą, upoważniającą Wykonawcę do realizacji na terenie Polski certyfikowanych szkoleń, zgodnie z wytycznymi akredytowanej jednostki certyfikującej. Szkolenia mają zakończyć się wydaniem certyfikatu przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
Przez akredytowaną jednostkę certyfikującą należy rozumieć jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację w zakresie certyfikacji systemów zarządzania i/lub wyrobów i/lub osób, udzieloną przez Polskie Centrum Akredytacji lub przez równorzędny podmiot zagraniczny. Krajową jednostką akredytującą upoważnioną do akredytacji jednostek certyfikujących jest Polskie Centrum Akredytacji. Przez równorzędny podmiot zagraniczny rozumie się jednostkę akredytującą innego państwa, będącą sygnatariuszem porozumienia EA MLA (Multilateral Agreement).
Lista sygnatariuszy porozumienia EA MLA oraz ich status znajduje się na stronie EA: www.european-accreditation.org.
Szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4) Termin realizacji zamówienia: do 19 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 31.12.2022 r.;
Realizacja usługi powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy i przesłanym do Wykonawcy drogą mailową najpóźniej do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego z kursu dla danej grupy.
5) Miejsce realizacji zamówienia: Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice lub ul. Szkolna 9, 40-006 Katowice lub ul. 75 Pułku Piechoty 1A 41-500 Chorzów. Dopuszcza się możliwość realizacji całego szkolenia lub jego części w formie on-line na życzenie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 36480,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część D: Moduł IV „Zintegrowane systemy zarządzania”.
1) Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe, realizowane w ramach projektu pt.: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”.
2) Zakres oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
3) Przedmiot zamówienia winien być realizowany przez akredytowaną jednostką certyfikującą lub jednostkę posiadającą umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą, upoważniającą Wykonawcę do realizacji na terenie Polski certyfikowanych szkoleń, zgodnie z wytycznymi akredytowanej jednostki certyfikującej. Szkolenia mają zakończyć się wydaniem certyfikatu przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
Przez akredytowaną jednostkę certyfikującą należy rozumieć jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację w zakresie certyfikacji systemów zarządzania i/lub wyrobów i/lub osób, udzieloną przez Polskie Centrum Akredytacji lub przez równorzędny podmiot zagraniczny. Krajową jednostką akredytującą upoważnioną do akredytacji jednostek certyfikujących jest Polskie Centrum Akredytacji. Przez równorzędny podmiot zagraniczny rozumie się jednostkę akredytującą innego państwa, będącą sygnatariuszem porozumienia EA MLA (Multilateral Agreement).
Lista sygnatariuszy porozumienia EA MLA oraz ich status znajduje się na stronie EA: www.european-accreditation.org.
Szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4) Termin realizacji zamówienia: do 19 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 31.12.2022 r.;
Realizacja usługi powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy i przesłanym do Wykonawcy drogą mailową najpóźniej do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego z kursu dla danej grupy.
5) Miejsce realizacji zamówienia: Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice lub ul. Szkolna 9, 40-006 Katowice lub ul. 75 Pułku Piechoty 1A 41-500 Chorzów. Dopuszcza się możliwość realizacji całego szkolenia lub jego części w formie on-line na życzenie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 46800,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część E: Moduł V „Wyroby medyczne – system zarządzania jakością wytwórców wyrobów medycznych wg normy ISO 13485”.
1) Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe, realizowane w ramach projektu pt.: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”.
2) Zakres oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
3) Przedmiot zamówienia winien być realizowany przez akredytowaną jednostką certyfikującą lub jednostkę posiadającą umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą, upoważniającą Wykonawcę do realizacji na terenie Polski certyfikowanych szkoleń, zgodnie z wytycznymi akredytowanej jednostki certyfikującej. Szkolenia mają zakończyć się wydaniem certyfikatu przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
Przez akredytowaną jednostkę certyfikującą należy rozumieć jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację w zakresie certyfikacji systemów zarządzania i/lub wyrobów i/lub osób, udzieloną przez Polskie Centrum Akredytacji lub przez równorzędny podmiot zagraniczny. Krajową jednostką akredytującą upoważnioną do akredytacji jednostek certyfikujących jest Polskie Centrum Akredytacji. Przez równorzędny podmiot zagraniczny rozumie się jednostkę akredytującą innego państwa, będącą sygnatariuszem porozumienia EA MLA (Multilateral Agreement).
Lista sygnatariuszy porozumienia EA MLA oraz ich status znajduje się na stronie EA: www.european-accreditation.org.
Szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4) Termin realizacji zamówienia: do 19 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 31.12.2022 r.;
Realizacja usługi powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy i przesłanym do Wykonawcy drogą mailową najpóźniej do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego z kursu dla danej grupy.
5) Miejsce realizacji zamówienia: Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice lub ul. Szkolna 9, 40-006 Katowice lub ul. 75 Pułku Piechoty 1A 41-500 Chorzów. Dopuszcza się możliwość realizacji całego szkolenia lub jego części w formie on-line na życzenie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 51520,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część F: Moduł VI „Branża kosmetyczna – GMP / ISO 22716”.
1) Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe, realizowane w ramach projektu pt.: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”.
2) Zakres oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
3) Przedmiot zamówienia winien być realizowany przez akredytowaną jednostką certyfikującą lub jednostkę posiadającą umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą, upoważniającą Wykonawcę do realizacji na terenie Polski certyfikowanych szkoleń, zgodnie z wytycznymi akredytowanej jednostki certyfikującej. Szkolenia mają zakończyć się wydaniem certyfikatu przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
Przez akredytowaną jednostkę certyfikującą należy rozumieć jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację w zakresie certyfikacji systemów zarządzania i/lub wyrobów i/lub osób, udzieloną przez Polskie Centrum Akredytacji lub przez równorzędny podmiot zagraniczny. Krajową jednostką akredytującą upoważnioną do akredytacji jednostek certyfikujących jest Polskie Centrum Akredytacji. Przez równorzędny podmiot zagraniczny rozumie się jednostkę akredytującą innego państwa, będącą sygnatariuszem porozumienia EA MLA (Multilateral Agreement).
Lista sygnatariuszy porozumienia EA MLA oraz ich status znajduje się na stronie EA: www.european-accreditation.org.
Szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4) Termin realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Realizacja usługi powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy i przesłanym do Wykonawcy drogą mailową najpóźniej do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego z kursu dla danej grupy.
5) Miejsce realizacji zamówienia: Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice lub ul. Szkolna 9, 40-006 Katowice lub ul. 75 Pułku Piechoty 1A 41-500 Chorzów. Dopuszcza się możliwość realizacji całego szkolenia lub jego części w formie on-line na życzenie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 40960,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część G: Moduł VII „System zarządzania laboratorium wg normy PN-EN ISO / IEC 17025”.
1) Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe, realizowane w ramach projektu pt.: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”.
2) Zakres oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
3) Przedmiot zamówienia winien być realizowany przez akredytowaną jednostką certyfikującą lub jednostkę posiadającą umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą, upoważniającą Wykonawcę do realizacji na terenie Polski certyfikowanych szkoleń, zgodnie z wytycznymi akredytowanej jednostki certyfikującej. Szkolenia mają zakończyć się wydaniem certyfikatu przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
Przez akredytowaną jednostkę certyfikującą należy rozumieć jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację w zakresie certyfikacji systemów zarządzania i/lub wyrobów i/lub osób, udzieloną przez Polskie Centrum Akredytacji lub przez równorzędny podmiot zagraniczny. Krajową jednostką akredytującą upoważnioną do akredytacji jednostek certyfikujących jest Polskie Centrum Akredytacji. Przez równorzędny podmiot zagraniczny rozumie się jednostkę akredytującą innego państwa, będącą sygnatariuszem porozumienia EA MLA (Multilateral Agreement).
Lista sygnatariuszy porozumienia EA MLA oraz ich status znajduje się na stronie EA: www.european-accreditation.org.
Szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4) Termin realizacji zamówienia: do 19 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 31.12.2022 r.;
Realizacja usługi powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy i przesłanym do Wykonawcy drogą mailową najpóźniej do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego z kursu dla danej grupy.
5) Miejsce realizacji zamówienia: Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice lub ul. Szkolna 9, 40-006 Katowice lub ul. 75 Pułku Piechoty 1A 41-500 Chorzów. Dopuszcza się możliwość realizacji całego szkolenia lub jego części w formie on-line na życzenie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 112640,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część H: Moduł VIII „Praktyczne aspekty nadzoru nad produktami leczniczymi i dokumentacją”.
1) Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe, realizowane w ramach projektu pt.: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”.
2) Zakres oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
3) Termin realizacji zamówienia: do 19 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 31.12.2022 r.;
Realizacja usługi powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy i przesłanym do Wykonawcy drogą mailową najpóźniej do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego z kursu dla danej grupy.
4) Miejsce realizacji zamówienia: Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice lub ul. Szkolna 9, 40-006 Katowice lub ul. 75 Pułku Piechoty 1A 41-500 Chorzów. Dopuszcza się możliwość realizacji całego szkolenia lub jego części w formie on-line na życzenie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 59840,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części A, B, C, D zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 w zw. z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), ponieważ w zakresie ww. części postępowania wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części A, B, C, D zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 w zw. z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), ponieważ w zakresie ww. części postępowania wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części A, B, C, D zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 w zw. z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), ponieważ w zakresie ww. części postępowania wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części A, B, C, D zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 w zw. z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), ponieważ w zakresie ww. części postępowania wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części E, F, H zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 266 w zw. z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, ponieważ w zakresie ww. części postępowania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części E, F, H zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 266 w zw. z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, ponieważ w zakresie ww. części postępowania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85888,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85888,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MG Centrum Szkoleń i Korepetycji Marta Gwiżdż-Pikor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-229-31-07

7.3.3) Ulica: Bogumińska 5b

7.3.4) Miejscowość: Turza Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 44-351

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przeprowadzenie szkoleń, egzaminów i wystawienie certyfikatów

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85888,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części E, F, H zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 266 w zw. z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, ponieważ w zakresie ww. części postępowania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-07-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.