eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w obrębie ulicy Kapucyńskiej oraz Stawu Skrzynczyna w Sędziszowie Malopolskim



Ogłoszenie z dnia 2021-07-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102066 z dnia 2021-07-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w obrębie ulicy Kapucyńskiej oraz Stawu Skrzynczyna w Sędziszowie Malopolskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sędziszów Małopolski

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Programów Pomocowych i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581979

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sędziszów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-120

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sedziszow-mlp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/sedziszowmalopolski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w obrębie ulicy Kapucyńskiej oraz Stawu Skrzynczyna w Sędziszowie Malopolskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd759ec8-b221-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008080/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w obrębie ulicy Kapucyńskiej oraz Stawu Skrzynczyna w Sędziszowie Małopolskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050671/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPiZP.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 169671,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w obrębie ulicy Kapucyńskiej oraz Stawu Skrzynczyna w Sędziszowie Małopolskim.”
2. Zakres zamówienia:
W ramach zadania zostaną wykonane 4 wyloty do stawów Skrzynczyna, instalacja kanalizacji deszczowej z przebudową części istniejącej kanalizacji dł. 374 mb., separator wraz z osadnikiem, rowy wzdłuż uicy Kapucyńskiej na długości łącznej 196 mb.
Inwestycja będzie prowadzona na dz. nr ewid. 1196/2, 1197/4, 1197/5,1197/6, 1198/1, 1198/2, 1198/4, 1198/5, 1198/6, 1199/2, 1199/5, 1199/10, 1199/11, 1199/13, 1206/1 w Sędziszowie Małopolskim
3. Szczegółowy opis i zakres wykonania zamówienia określa: Dokumentacja projektowa (Projekt budowlany, Przedmiar robót) i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST), które stanowią załączniki do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji niniejszego zamówienia konieczności wykonania robót zamiennych. Pozostałe informacje dotyczące robót zamiennych określa Załącznik 3 - Projekt umowy.
5. Dopuszcza się także możliwość rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentach zamówienia (roboty zaniechane), w sytuacji gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia. Wartość robót zaniechanych nie może przekroczyć 20% wartości zamówienia. Pozostałe informacje dotyczące robót zaniechanych zawiera Załącznik 3 - Projekt umowy.
6. Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia robót dodatkowych, o których mowa w art. 445 ust. 2 ustawy Pzp.
7. Terminy gwarancji i rękojmi.
1) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy - co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
2) Na zamontowane urządzenia obowiązuje gwarancja udzielana przez producenta tych urządzeń, lecz nie mniej niż 24 miesiące od daty końcowego odbioru przedmiotu umowy.
3) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy - 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
8. Wizja lokalna
Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na przyszłym placu robót. Wykonawcy którzy są zainteresowania przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania się z miejscem wykonania przedmiotu zamówienia, zobowiązani są zgłosić chęć uczestnictwa w wizji lokalnej za pośrednictwem e-maila na adres: j.stefanik@sedziszow-mlp.pl do dnia 17 maja 2021r. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostaną poinformowani e-mailem.
9. Harmonogram rzeczowo – finansowy
Zamawiający wymaga opracowania przez Wykonawcę i uzgodnienia z Zamawiającym w terminie 8 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego.
Harmonogram winien uwzględniać zasady rozliczania za poszczególne elementy i za całość wykonanego przedmiotu zamówienia. Harmonogram rzeczowo-finansowy będzie służył m.in. do oceny zgodności wykonywanych przez Wykonawcę robót. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag do harmonogramu rzeczowo - finansowego, wykonawca będzie zobowiązany do uwzględnienia tych uwag w terminie 3 dni od ich otrzymania. Potwierdzenie przez Zamawiającego uwzględnionych uwag będzie się uważało za zatwierdzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334603,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Wodno-Kanalizacyjne Stanisław Lis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721126221

7.3.3) Ulica: Witosa 8/20

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 61 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.