eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Utrzymanie urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie gminy Kartuzy



Ogłoszenie z dnia 2022-03-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie gminy Kartuzy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie gminy Kartuzy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bf13371-9862-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101936

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026734/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Czyszczenie kanalizacji deszczowej w 2022 r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069239/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Gmina Kartuzy jako organ założycielski ma możliwość wywierania wpływu oraz prowadzi kontrolę działalności spółki między innymi poprzez powołaną Radę Nadzorczą, której członkowie powoływani są przez Zgromadzenie Wspólników - w tym przypadku przez Burmistrza Kartuz. Ze względu na to, że Gmina kontroluje działalność spółki, wypracowany zysk jest przeznaczony na rozwój Spółki, co w konsekwencji powoduje pomnażanie majątku Gminy. Ponadto Gmina Kartuzy ma dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami KPWiK Sp. z o.o. Spółka nie może działać sprzecznie z interesem Gminy sprawującej nad nią nadzór i kontrolę. Ponad 90% działalności spółki dotyczy zadań powierzonych jej przez Gminę Kartuzy (97%).
W Spółce nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Gmina jako podmiot zamawiający jest jednostką sektora finansów publicznych, która posiada 100% udziałów w KPWiK Sp. z o.o.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 353240,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w stałej drożności, systematycznym oczyszczaniu oraz konserwacji urządzeń kanalizacji deszczowej (wpusty uliczne, studnie osadnikowe, kolektory, przykanaliki, studnie chłonne, separatory i wyloty) zlokalizowanych na terenie Gminy Kartuzy wraz z załadunkiem, wywozem i zagospodarowaniem nieczystości, będących własnością Gminy Kartuzy.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące lokalizacje sieci kanalizacji deszczowej:
1) MIASTO KARTUZY – ulice: 11 Listopada, 3 Maja, Antoniego Abrahama, Bielińskiego, Bohaterów Westerplatte, Bolesława Prusa, Bukowa, Chmieleńska, Cicha, Dębowa, dr. Aleksandra Majkowskiego, Dworcowa, Floriana Ceynowy, gen. Józefa Hallera, Henryka Sienkiewicza, Ignacego Krasickiego, Jana Kochanowskiego, Jarzębinowa, Jesionowa, Juliusza Słowackiego, Klasztorna, Klonowa, Kolejowa, Marii Konopnickiej, Tadeusza Kościuszki, Łąkowa, Leśna, Marszałka Józefa Piłsudskiego, Adama Mickiewicza, Mikołaja Reja, Mściwoja II, Obrońców Poczty Polskiej, Ogródków Działkowych, os. Nowe Osiedle, osiedle XX-lecia, Parkowa, PCK, plac św. Brunona, Podgórna, Polna (+ promenada), Prokowska, Przy Rzeźni, Przy Torach, Rynek, Sambora, Franciszka Sędzickiego, Słoneczna, Tredera, Zagórze, Zacisze - w tym: 36.835,97 mb sieci, 802 wpusty uliczne, 960 studni oraz 30 separatorów (separatory liczone razem: miasto i gmina).
2) DZIERŻĄŻNO – ul. Zadurskiego, w tym: 1724,7 mb sieci, 34 wpusty, 56 studni;
3) GRZYBNO – ul. Widna, Osiedlowa, Szkolna, Zielona, Pogodna i Kwiatowa – w tym: 1704 mb sieci, 78 wpustów, 63 studnie,
4) KIEŁPINO – ul. Starowiejska (478 mb sieci, 18 wpustów, 13 studni), Rzemieślnicza (200 mb sieci, 10 wpustów, 7 studni), Szkolna, Brzozowa, Dolna i Kolejowa, w tym: wpusty i studnie chłonne;
5) SMĘTOWO – ul. Polna;
6) PROKOWO – ul. Szklarniowa;
7) BRODNICA GÓRNA – ul. Kamienna, w tym 528 mb sieci, 14 wpustów i 16 studni;
8) STANISZEWO kier Stara Huta, w tym: 579 mb sieci, 22 wpusty i 20 studni;
9) BOROWO – ul. Topolowa, w tym 405 mb sieci, 18 wpustów i 17 studni;
3. Przedmiot zamówienia należy wykonywać z częstotliwością zapewniającą ciągłą drożność sieci i sprawność funkcjonowania urządzeń kanalizacji sanitarnej.
4. Termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kartuskim Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-14-35-089

7.3.3) Ulica: ul. Mściwoja II 4

7.3.4) Miejscowość: Kartuzy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Za świadczenie przedmiotowej usługi w okresie obowiązywania niniejszej umowy, określonej w § 2 ust. 1, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 380 000,00 zł brutto (słownie: trzysta osiemdziesiąt tysięcy złotych zero groszy).
2. Maksymalne wynagrodzenie, uwzględniające prawo opcji, Za świadczenie przedmiotowej usługi w okresie obowiązywania niniejszej umowy, określonej w § 2 ust. 2, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 453 000,00 zł brutto (słownie: czterysta pięćdziesiąt trzy tysiące złotych zero groszy).
3. Przedmiot umowy realizowany będzie od dnia zawarcia niniejszej umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia zawarcia niniejszej umowy do dnia 31.10.2022 r., z zastrzeżeniem ust.2.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji do wydłużenia okresu obowiązywania umowy do 31.12.2022 r., pod warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ten cel.
5. Informację odnośnie skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w ust. 2, Zamawiający przekaże pisemnie Wykonawcy najpóźniej do dnia 15.10.2022 r. W przypadku decyzji Zamawiającego o realizacji zakresu przedmiotu umowy objętego prawem opcji, realizacja tego przedmiotu umowy nastąpi na zasadach określonych w niniejszej umowie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.