Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00341993/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
- 2022/BZP 00081702/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-10
- 2022/BZP 00503680/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-19
- 2022/BZP 00503714/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-19
- 2022/BZP 00065069/01 - Wynik z dnia 2022-02-22
- 2022/BZP 00081709/01 - Wynik z dnia 2022-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2022 r. wraz z ich dostawą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 8785210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2022 r. wraz z ich dostawą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60fee497-6a2e-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101893
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001366/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.60 Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341993/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.87.2021.SA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 105081,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.1
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 1523,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.2
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 975,61 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.3
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 2857,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.4
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 1219,51 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.5
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 2857,14 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.6
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 3809,52 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.7
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 4761,90 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.8
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 1463,41 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.9
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 1333,33 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.10
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 4761,9 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.11
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 952,38 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.12
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 2857,14 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.13
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 2457,14 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.14
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 1219,51 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.15
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 3809,52 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.16
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 3809,52 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.17
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 3333,33 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.18
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 2857,14 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.19
j) kolportaż gazetki wskazanej Formularzu cenowym nr 1.19,
k) zapewnienie możliwości comiesięcznej publikacji 1 artykułu (do 1.500 znaków,
ze zdjęciem) w czasopiśmie o zasięgu lokalnym oraz na stronie internetowej - dotyczy gazetki wskazanej w Formularzu cenowym nr 1.19,
l) przeprowadzenie profesjonalnej sesji zdjęciowej dla członków redakcji- dotyczy gazetki wskazanej w Formularzu cenowym nr 1.19.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.20
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 4809,52 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.21
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 2452,85 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.22
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.23
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 1952,38 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.24
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 2666,67 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.25
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 1413,33 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.26
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 914,63 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.27
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 6492,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1862,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1862,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1862,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Digital Art Studio Gała Przemysław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 292373111
7.3.3) Ulica: Szkolna 40
7.3.4) Miejscowość: Bilcza
7.3.5) Kod pocztowy: 26-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DIGITAL ART STUDIO PRZEMYSŁAW GAŁA
jakie przetargi wygrała firma
DIGITAL ART STUDIO PRZEMYSŁAW GAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1862,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-16 do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7922,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7922,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Digital Art Studio Gała Przemysław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 292373111
7.3.3) Ulica: Szkolna 40
7.3.4) Miejscowość: Bilcza
7.3.5) Kod pocztowy: 26-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7922,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-08 do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3851,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3851,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Digital Art Studio Gała Przemysław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 292373111
7.3.3) Ulica: Szkolna 40
7.3.4) Miejscowość: Bilcza
7.3.5) Kod pocztowy: 26-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DIGITAL ART STUDIO PRZEMYSŁAW GAŁA
jakie przetargi wygrała firma
DIGITAL ART STUDIO PRZEMYSŁAW GAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3851,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-02 do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1782,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1782,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1782,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Digital Art Studio Gała Przemysław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 292373111
7.3.3) Ulica: Szkolna 40
7.3.4) Miejscowość: Bilcza
7.3.5) Kod pocztowy: 26-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1782,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-25 do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1048,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1204,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1048,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Digital Art Studio Gała Przemysław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 292373111
7.3.3) Ulica: Szkolna 40
7.3.4) Miejscowość: Bilcza
7.3.5) Kod pocztowy: 26-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DIGITAL ART STUDIO PRZEMYSŁAW GAŁA
jakie przetargi wygrała firma
DIGITAL ART STUDIO PRZEMYSŁAW GAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1048,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-08 do 2022-11-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3586,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABAKUS Tomasz Brząkała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 931126447
7.3.3) Ulica: Perłowa 7
7.3.4) Miejscowość: Oława
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-08 do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Serwis sterowników GTS
- AD/ZP/55/24 Wykonanie robót budowlanych remontowych wielobranżowych oraz przebudowa pomieszczeń w budynku Domu Studenckiego nr 5 Politechniki Poznańskiej położonym przy ul. Św. Rocha 11a.
- Remont boisk
- Dostawa środków czyszczących i polerujących oraz produktów z tworzyw sztucznych
- Dostawa i montaż mebli w zabudowie
- Wykonanie prac remontowych pokrycia dachowego w budynku A23-CW Politechniki Poznańskiej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie
- Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- Wykonanie druku publikacji "Roman Starak Ponad Czasem" wraz z dostawą
- Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
- Publikacje nutowe i książkowe na potrzeby PWM (Wznowienia i Nowości) - druk z diapozytywów i plików pdf
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.