eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2022 r. wraz z ich dostawą

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2022 r. wraz z ich dostawą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61 8785210

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2022 r. wraz z ich dostawą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60fee497-6a2e-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001366/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.60 Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341993/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.87.2021.SA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 105081,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 1523,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.2

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 975,61 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.3

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 2857,14 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.4

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 1219,51 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.5

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 2857,14 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.6

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 3809,52 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.7

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 4761,90 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.8

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 1463,41 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.9

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 1333,33 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.10

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 4761,9 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.11

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 952,38 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.12

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 2857,14 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.13

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 2457,14 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.14

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 1219,51 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.15

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 3809,52 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.16

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 3809,52 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.17

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 3333,33 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.18

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 2857,14 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.19
j) kolportaż gazetki wskazanej Formularzu cenowym nr 1.19,
k) zapewnienie możliwości comiesięcznej publikacji 1 artykułu (do 1.500 znaków,
ze zdjęciem) w czasopiśmie o zasięgu lokalnym oraz na stronie internetowej - dotyczy gazetki wskazanej w Formularzu cenowym nr 1.19,
l) przeprowadzenie profesjonalnej sesji zdjęciowej dla członków redakcji- dotyczy gazetki wskazanej w Formularzu cenowym nr 1.19.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.20

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 4809,52 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.21

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 2452,85 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.22

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.23

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 1952,38 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.24

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 2666,67 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.25

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 1413,33 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.26

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 914,63 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce.
b) wykonanie komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlanie,
h) wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych miejsc, lokalizacji zgodnie
z załącznikiem nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz cenowy nr 1.27

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 6492,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1862,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1862,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1862,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Digital Art Studio Gała Przemysław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 292373111

7.3.3) Ulica: Szkolna 40

7.3.4) Miejscowość: Bilcza

7.3.5) Kod pocztowy: 26-026

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1862,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-16 do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7922,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7922,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Digital Art Studio Gała Przemysław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 292373111

7.3.3) Ulica: Szkolna 40

7.3.4) Miejscowość: Bilcza

7.3.5) Kod pocztowy: 26-026

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7922,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-08 do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3851,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3851,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Digital Art Studio Gała Przemysław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 292373111

7.3.3) Ulica: Szkolna 40

7.3.4) Miejscowość: Bilcza

7.3.5) Kod pocztowy: 26-026

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3851,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-02 do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1782,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1782,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1782,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Digital Art Studio Gała Przemysław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 292373111

7.3.3) Ulica: Szkolna 40

7.3.4) Miejscowość: Bilcza

7.3.5) Kod pocztowy: 26-026

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1782,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-25 do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1048,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1204,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1048,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Digital Art Studio Gała Przemysław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 292373111

7.3.3) Ulica: Szkolna 40

7.3.4) Miejscowość: Bilcza

7.3.5) Kod pocztowy: 26-026

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1048,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-08 do 2022-11-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3586,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABAKUS Tomasz Brząkała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 931126447

7.3.3) Ulica: Perłowa 7

7.3.4) Miejscowość: Oława

7.3.5) Kod pocztowy: 55-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-08 do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.