eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Dostawa nasion traw, nawozów sztucznych, piasku i granulatu wraz z usługą utrzymania terenów sportowych dla OSRiR w Kaliszu



Ogłoszenie z dnia 2023-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa nasion traw, nawozów sztucznych, piasku i granulatu wraz z usługą utrzymania terenów sportowych dla OSRiR w Kaliszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu Rehabilitacji i Rekreacji w Kaliszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000330708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łódzka 19-29

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marzena.k@osir.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osir.kalisz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność obiektów sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa nasion traw, nawozów sztucznych, piasku i granulatu wraz z usługą utrzymania terenów sportowych dla OSRiR w Kaliszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb5cadf6-b0fe-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001969/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa nasion traw, nawozów sztucznych, piasku i granulatu wraz z usługą utrzymania terenów sportowych dla OSRiR w Kaliszu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/osir_kalisz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/osir_kalisz
sekretariat@osir.kalisz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/osir_kalisz
2. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@osir.kalisz.pl
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl
4. Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0 d) włączona obsługa JavaScript e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8 g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Oferta powinna być złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
7. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania plików muszą spełniać wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 – od 1 lipca 2016 roku.
8. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
9. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
10. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
11. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
12. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z
Szczegółowe informacje zawiera punkt 12 oraz 15 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w pkt. 29 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w pkt. 29 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OSRiR-DKP.221.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nasion traw, nawozów sztucznych, piasku i granulatu wraz z usługą utrzymania terenów sportowych.
Szczegółowy opis zadań objętych przedmiotem zamówienia, sprzętu niezbędnego do ich wykonania, oraz parametrów jakie posiadać mają dostarczone przez Wykonawcę materiały:

I. Płyta główna boiska Stadionu Miejskiego w Kaliszu ul. Łódzka 19-29 o powierzchni 8086 m2 wyposażona w elektryczne podgrzewanie murawy - opis usług przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia

• Wertykulacja - 2 zabiegi: kwiecień 2023 r. i czerwiec 2023 r. wykonane maszyną pozwalającą na wykonanie zabiegu na głębokość do 5 cm w celu redukcji filcu oraz zamiatanie usuniętego filcu. Maszyny o szerokości roboczej min 1200 mm.

• Piaskowanie - 3 zabiegi : kwiecień 2023 r. ( z użyciem 25 ton piasku) , czerwiec 2023 r.
(z użyciem 50 ton piasku), wrzesień 2023 r. ( z użyciem 25 ton piasku) w zależności od stanu płyty i warunków atmosferycznych. Piasek powinien być płukany , mieć granulację 0– 2 mm i rozsypany profesjonalną piaskarką dyskową do rozsiewania na murawach sportowych.

• Aeracja otworowa , pionowa , wgłębna – 3 zabiegi: kwiecień 2023 r. , czerwiec 2023 r., wrzesień 2023r. Zagęszczenie otworów 196/m2. Ze względu na specyfikę ułożenia systemu podgrzewania murawy, który znajduje się na zróżnicowanej głębokości, aerację należy wykonać aeratorem wstrzykującym czyste powietrze bezpośrednio do strefy korzeniowej , głębokość aeracji 10-12 cm , szerokość pracy aeratora 150 cm .
Z uwagi na niebezpieczeństwo uszkodzenia systemu podgrzewania murawy oraz mając na uwadze uzyskanie prawidłowego rozwoju systemu korzeniowego trawy konieczne jest zastosowanie aeratora powietrznego, który pracując na głębokości 10-12 cm dostarcza powietrze na głębokość 20-25 cm np. aerator SISIS Javelin Aer-Aid lub równoważny (kryteria równoważności: głębokość aeracji 10-12 cm przy jednoczesnym wstrzykiwaniu powietrza na głębokość 20-25 cm).

• Dosiew trawy – 2 zabiegi : kwiecień 2023 r. i czerwiec 2023 r., wykonany specjalistycznym siewnikiem szczelinowym przeznaczonym do dosiewu traw. Odstęp między dyskami 3,5-4 cm. Głębokość siewu: 5-15 mm. Ilość nasion 250 kg jednorazowo. Łącznie 500 kg nasion trawy.

• Zwalczanie chwastów: 2 zabiegi w terminach podanych przez Zamawiającego, zapewniające chemiczną likwidację chwastów dwuliściennych zgodnie z instrukcją i w odpowiednich proporcjach.
W cenę zabiegów należy wliczyć koszt środków potrzebnych do wykonania oprysku.

II. Boiska treningowe w Kaliszu ul. Łódzka 19-29 i Wał Matejki 2-4 - zabiegi na 3 boiskach o łącznej powierzchni 18.630,00 m2 - opis usług przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia

• Wertykulacja - 2 zabiegi : kwiecień 2023 r. oraz czerwiec 2023 r. wykonane maszyną pozwalającą na wykonanie zabiegu na głębokość do 5 cm w celu redukcji filcu oraz zamiatanie usuniętego filcu. Maszyny o szerokości roboczej min. 1200 mm.

• Piaskowanie – 2 zabiegi: kwiecień 2023 r. (z użyciem 25 ton piasku na każde z 3 boisk) , czerwiec 2023 r. (z użyciem 50 ton piasku na każde z boisk) w zależności od stanu płyty i warunków atmosferycznych. Piasek powinien być płukany , mieć granulację 0– 2 mm i rozsypany profesjonalną piaskarką dyskową do rozsiewania na murawach sportowych.

• Aeracja – 2 zabiegi: kwiecień 2023r. - aeracja otworowa pełnymi bolcami o grubości 12mm i głębokości 18-20 cm, kopnięcie 80% i zagęszczenie otworów 150-200/m2, czerwiec 2022 r. : aeracja otworowa pełnymi bolcami o grubości 12mm i głębokości 18-20 cm, zagęszczenie otworów 150-200/m2,

• Dosiew trawy - 2 zabiegi : kwiecień 2023 r. ( z użyciem 100 kg nasion traw na każde z boisk) i czerwiec 2023r. (z użyciem 100 kg nasion traw na każde z boisk) wykonany specjalistycznym siewnikiem szczelinowym przeznaczonym do dosiewu traw. Odstęp między dyskami 3,5-4 cm. Głębokość siewu: 5-15 mm. Łącznie 600 kg nasion trawy.

• Zwalczanie chwastów: 2 zabiegi w terminach podanych przez Zamawiającego, zapewniające chemiczną likwidację chwastów dwuliściennych zgodnie z instrukcją i w odpowiednich proporcjach.
W cenę zabiegów należy wliczyć koszt środków potrzebnych do wykonania oprysku.

III. Boiska z nawierzchnią syntetyczną w Kaliszu ul. Tuwima 2 oraz ul. Graniczna 56 58 o łącznej powierzchni 10.904 m2 - opis usług przewidzianych do wykonania zamówienia

Wykonanie 1 zabiegu na dwóch boiskach z nawierzchnią syntetyczną o powierzchni 10.904 m2
( 9.044 m2 i 1860 m2) polegającego na:

• Rozluźnienie granulatu zgrzebłem metalowym
• Uzupełnienie granulatu EPDM o gramaturze 0,5-2,5 z recyklingu w kolorze czarnym w ilości 28 ton (25 ton na boisku o powierzchni 9044 m2 i 3 tony na boisku o powierzchni 1860 m2) profesjonalną maszyną do rozsypywania granulatu lub piasku na murawach sportowych.
• Rozczesanie granulatu specjalistyczną szczotką oscylacyjną


IV. Nasiona traw – gazonowa mieszanka przeznaczona do wykorzystania na boiskach piłkarskich o składzie: 100% życica trwała, min. 3 odmiany, ilość 1190 kg ( z tego 1100 kg Wykonawca wykorzysta w trakcie wykonywania zabiegów, natomiast 90 kg dostarczy Zamawiającemu dodatkowo).

V. Nawozy

Wieloskładnikowy nawóz mineralny zawierający: azot, fosfor, potas oraz magnez (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo - wagową zawartość składników mineralnych 24-5-5+2MgO) – ilość 1000kg.

Wieloskładnikowy nawóz mineralny o spowolnionym działaniu azot (w formie azotanowej, amonowej i sodurowej), fosfor, potas oraz magnez i mikroelementy (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo - wagową zawartość składników mineralnych 16-7-15 + 2MgO) - ilość 900 kg

Nawóz mineralny w granulacie zawierający żelazo (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo - wagową zawartość składników mineralnych NPK 6-0-12+6MgO + 8 Fe) – ilość 300 kg

Wieloskładnikowy nawóz mineralny zawierający: azot, fosfor, potas oraz magnez (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo - wagową zawartość składników mineralnych 12-8-16 + 3MgO ) - ilość 800kg

Wieloskładnikowy nawóz mineralny zawierający azot, fosfor, potas oraz magnez (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo wagową zawartość składników mineralnych 18-8-16 + 2MgO) - ilość 3000 kg

Wieloskładnikowy , bezchlorkowy nawóz mineralny zawierający azot, fosfor, potas oraz magnez (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo wagową zawartość składników mineralnych 3-8-20 + 2MgO + 30 SO3 + 3CaO) - ilość 900 kg

Mineralny nawóz potasowy z magnezem i siarką (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo wagową zawartość składników mineralnych 0-0-27 + 11MgO + 17 S) - ilość 300 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03111000-2 - Nasiona

14211000-3 - Piasek

19510000-4 - Produkty z gumy

77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:
1) posiadają (aktualne i opłacone) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000 złotych.
2) należycie wykonali lub wykonują w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dwóch głównych zamówień na utrzymanie (pielęgnację) nawierzchni trawiastej boisk sportowych o powierzchni minimum 6000m2 oraz o wartości brutto nie mniejszej niż 90.000 zł (w przypadku usług będących w trakcie realizacji należy odnieść się do wykonanej części umowy).
3) posiadają zdolności techniczne pozwalające na wykonanie zamówienia w szczególności:
• ciągnik dostosowany do prac na obiektach sportowych na ogumieniu typu „grass”,
• siewnik do siewu wgłębnego lub perforacyjnego,
• aerator wstrzykujący czyste powietrze bezpośrednio do strefy korzeniowej(np. SISIS Javelin Aer-Aid lub równoważny – kryteria równoważności: aeracja boiska na głębokość 10-12 cm przy jednoczesnym wstrzykiwaniu powietrza do strefy korzeniowej na głębokość 20-25 cm), współpracujący z ciągnikiem
• wertykulator aktywny o szerokości roboczej min. 1200 mm, współpracujący z ciągnikiem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000 zł,
2. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dwóch głównych usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (utrzymanie - pielęgnacja nawierzchni trawiastej boisk sportowych o powierzchni minimum 6000m2 oraz o wartości brutto minimum 90.000 złotych) - wzór formularza stanowi załącznik do SWZ.
3. Dokumenty potwierdzające, że wykonane lub wykonywane usługi wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt. 10.5. zostały lub są wykonywane należycie. Dokumentami tymi są:
a) Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania referencji dotyczących Zamawiającego.
Usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. 10.5. a nie potwierdzone ww. dokumentami nie zostaną uwzględnione.
4. Wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wzór formularza stanowi załącznik do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019r. poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór stanowi załącznik do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w punktach 10.1. i 10.2. SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy:
a) w przypadkach zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy,
b) zmianę w zakresie sposobu wykonywania zamówienia lub modyfikację przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
c) zmiany danych stron umowy,
d) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - ryzyko wynikające ze zwiększenia lub zmniejszenia zakresu zobowiązania podatkowego Wykonawcy w zakresie VAT rozkładane jest na obie strony w ten sposób, że w razie wzrostu stawki VAT obciążenie Wykonawcy wzrasta, a w razie zmniejszenia tej stawki – obciążenie Wykonawcy maleje.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-03 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/osir_kalisz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-03 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.