eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasieki › Budowa budynku potrójnej kancelarii w leśnictwie Lubycza Królewska



Ogłoszenie z dnia 2021-07-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101729 z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku potrójnej kancelarii w leśnictwie Lubycza Królewska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tomaszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950015078

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Pasieki

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 846642458

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tomaszow@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tomaszow.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_tomaszow/zamowienia_publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku potrójnej kancelarii w leśnictwie Lubycza Królewska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ebb4506-b86b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058925/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 717422,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku potrójnej kancelarii w leśnictwie Lubycza Królewska w miejscowości Lubycza Królewska, działka nr geodezyjny 606/7 w technologii drewnianej. Funkcja budynku: usługowa, mieszcząca trzy pomieszczenia kancelarii leśnictwa Lubycza Królewska, leśnictwa Potoki i leśnictwa Święcie, oraz pomieszczenia towarzyszące: sanitariaty, pomieszczenie gospodarcze, pomieszczenie socjalne i komunikację. Parametry budynku: szerokość elewacji frontowej: 10,51 m, długość: 13,01 m, powierzchnia użytkowa:
93,77 m2. Budynek niepodpiwniczony, parterowy z poddaszem nieużytkowym. Przy budynku zostaną wykonane miejsca parkingowe i utwardzenia, oraz zjazd na drogę wewnętrzną. Przy budynku planuje się utwardzenia w postaci ciągu pieszego, który prowadzi do miejsc parkingowych. Ponadto wokół budynku przewidziano utwardzoną opaskę wokół budynku. Utwardzenia zaprojektowano z kostki brukowej na podbudowie cementowo-piaskowej. Zostaną
wykonane następujące przyłącza: zalicznikowe przyłącze energetyczne, przyłącze wodociągowe z istniejącej studni głębinowej usytuowanej na działce (włączenie w istniejący rurociąg), przyłącze do sieci kanalizacyjnej, przyłącze do zbiornika gazu. Instalacje: instalacja elektryczna, wodno-kanalizacyjna, c.o., instalacja c.w.u, wentylacja mechaniczna – rekuperacja z odzyskiem ciepła. Ściany budynku o drewnianej konstrukcji szkieletowo-ryglowej, łączonych za pomocą specjalistycznych okuć ciesielskich. Wykończenie elewacji tynkiem mineralnym na siatce i styropianie gr. 10cm (metoda lekka-mokra). Kolor ścian zewnętrznych biały. Dach - główną konstrukcję nośną dachu stanowią prefabrykowane kratowe wiązary dachowe wykonane z desek łączonych w węzłach łącznikami systemowymi. Pokrycie dachu blachą płaską na rąbek stojący na łatach i kontrłatach. Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe z blachy stalowej płaskiej powlekanej. Elementy zewnętrzne tj. schody, spoczniki, pochylnia zostaną wykonane z kostki brukowej, zabezpieczoną palisadą betonową na podsypce cementowo-piaskowej. Miejsca parkingowe dla samochodów osobowych: w ilości 10 miejsc o wymiarach 250x500cm i 2 miejsca dla samochodów osobowych osób niepełnosprawnych o wymiarach 360x500cm.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio: przedmiar robót,
dokumentacja projektowo- techniczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233140-2 - Roboty drogowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45262520-2 - Roboty murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 931821,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 931821,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 931821,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tadeusz Bednarczyk Usługi Budowlane BUDMONT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7931000313

7.3.3) Ulica: Handlowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubaczów

7.3.5) Kod pocztowy: 37-600

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 931821,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz
projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101
ust. 1 ustawy
2021-07-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.