eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Zakup i dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim dla ŚDS w Szarowoli



Ogłoszenie z dnia 2022-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim dla ŚDS w Szarowoli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomaszów Lubelski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369089

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 29 Listopada 9

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846643085

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tomaszowlubelski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugtomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tomaszowlubelski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim dla ŚDS w Szarowoli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35a0cd7f-3178-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101430

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238426/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IT.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 260000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym do przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim.
2. Zamawiający wymaga, aby samochód był fabrycznie nowy i nieużywany.
3. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:

1) Charakterystyka techniczna i warunki ogólne:
a) rok produkcji 2021, pojazd fabrycznie nowy, nieużywany wcześniej, z przebiegiem nie większym niż 6.000 km związanym z dostawą pojazdu z fabryki do Zamawiającego,
b) ilość miejsc: minimum 22 osoby + kierowca + pilot. Pojazd przystosowany do przewozu jednej osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim,
c) silnik typu Diesel EURO6,
d) pojemności skokowa od 2800 cm3 do 3000 cm3,
e) minimalna moc silnika – 180 KM,
f) automatyczna skrzynia biegów;
g) dopuszczalna masa całkowita do 6000 kg,
h) rozstaw osi nie większy niż 4400 mm,
i) długość pojazdu do 7900 mm,
j) wysokość we wnętrzu min. 1900mm,
k) drzwi wejściowe główne otwierane elektrycznie,
l) drzwi tylne otwierane z szybami ogrzewanymi,
m) poduszka bezpieczeństwa dla kierowcy,
n) system bezpieczeństwa min. ABS, ESP,
o) tylne koła bliźniacze,
p) pełne oświetlenie LED (dzienne, mijania, drogowe),
q) światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania,
r) kierownica umieszczona z lewej strony pojazdu, wspomaganie hydrauliczne lub elektryczne, regulowana w dwóch płaszczyznach,
s) siedzenia pasażerów w układzie dwa po lewej i jedno po prawej stronie,
t) fotele pasażerów turystyczne uchylno - rozsuwane,
u) wszystkie fotele wyposażone w pasy trzypunkowe,
v) podłoga antypoślizgowa,
w) obniżone stopnie wejścia ułatwiające wsiadanie osobom niepełnosprawnym,
x) barwa nadwozia - dowolna,
y) minimalny okres gwarancji 24 miesiące,
z) homologacja – autobus.
2) Wyposażenie pojazdu:
a) klimatyzacja kokpitowa dla kierowcy,
b) dodatkowo osobna klimatyzacja o mocy min. 10 KW dla pasażerów z rozprowadzeniem powietrza w półki bagażowe (indywidualny nadmuch klimatyzacji dla każdego pasażera),
c) szyby boczne zespolone podwójne, przyciemniane,
d) firanki okienne na szynach,
e) ogrzewanie postojowe (Webasto) niezależne od pracy silnika, moc min. 4 KW z min. czterema wylotami ciepłego powietrza oraz możliwością programowania czas pracy,
f) oświetlenie części pasażerskiej min.:
i na pasie sufitowym,
ii oświetlenie półek,
iii oświetlenie wejścia,
a) zestaw autokarowy min.: radio 2 din + kamera cofania + nawigacja + wzmacniacz z mikrofonem + radio CB + min. 4 głośniki w części pasażerskiej,
b) wykończenie wewnętrzna z najwyższej jakości materiałów;
c) izolacja termiczno – dźwiękowa podłogi, boków, sufitu oraz drzwi,
d) poręcze ułatwiające wsiadanie;
e) wyposażenie wynikające z obowiązujących przepisów (apteczka, min. dwie gaśnice, trójkąt ostrzegawczy, młotki do rozbijania szyb);
3) Wyposażenie dodatkowe:
a) atestowane szyny podłogowe do mocowania 1 wózka inwalidzkiego,
b) pasy do mocowania wózka inwalidzkiego 1 komplet,
c) pasy do stabilizacji osoby niepełnosprawnej podróżującej na wózku inwalidzkim 1 komplet,
d) atestowane najazdy dla osób niepełnosprawnych,
e) oznakowanie pojazdu dla osób niepełnosprawnych,
f) komplet kół zimowych.
4) Wykonawca wraz z pojazdem dostarczy:
a) dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu nowego/używanego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
b) książkę/ kartę gwarancyjną pojazdu;
c) instrukcję obsługi pojazdu oraz wyposażenia dodatkowego w wersji książkowej lub elektronicznej w języku polskim.

Wymagania dodatkowe:
Wykonawca udzieli minimalnej 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy (gwarancja musi obejmować całościowo przedmiot umowy, w tym gwarancja na pojazd wraz z wyposażeniem bez limitu kilometrów, gwarancja na lakier, gwarancja na perforację oraz gwarancja na zabudowę wewnętrzną).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308730,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308730,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bus-Center Tomasz Gad

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292777848

7.3.3) Ulica: Spacerowa 26B

7.3.4) Miejscowość: Strawczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308730,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.