eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dzierżawa spektrometru mas ze wzbudzeniem w plazmie indukcyjnie sprzężonej (ICP-MS) wraz przeglądami konserwacyjnymi w okresie dzierżawy wraz z możliwością wykupu.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawa spektrometru mas ze wzbudzeniem w plazmie indukcyjnie sprzężonej (ICP-MS) wraz przeglądami konserwacyjnymi w okresie dzierżawy wraz z możliwością wykupu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie

1.3.) Oddział zamawiającego: WSSE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żelazna 79

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-875

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 6209001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wsse.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wsse-warszawa

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/wsse-warszawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dzierżawa spektrometru mas ze wzbudzeniem w plazmie indukcyjnie sprzężonej (ICP-MS) wraz przeglądami konserwacyjnymi w okresie dzierżawy wraz z możliwością wykupu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44f79767-7ac7-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101351

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047717/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 3/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 835846,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa spektrometru mas ze wzbudzeniem w plazmie indukcyjnie sprzężonej (ICP-MS) wraz z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu i przeglądami konserwacyjnymi w okresie dzierżawy wraz z możliwością wykupu.
2. Zamawiający zastrzega sobie, iż Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - Załączniku nr 2 do SWZ. Zamawiający informuje, iż w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje elementy wyposażenia sprzętu, które uznał za istotne, jednakże brak wymienienia niektórych z urządzeń/elementów wchodzących w skład Urządzenia oznacza, iż w to miejsce Wykonawca jest zobowiązany zaoferować Urządzenie tworzące funkcjonalną całość z elementami wskazanymi przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, iż niezależnie od ilości wymienionych istotnych elementów sprzętu Wykonawca ma zaoferować w pełni wyposażone Urządzenie zdolne do pracy bez dodatkowych inwestycji i nakładów.
3. Zamawiający informuje, iż w szczegółowej specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ), określił jedynie minimalne wymagane parametry. Wykonawcy w ofertach mogą proponować urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określony jest szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, pochodzenie lub źródło przedmiotu zamówienia lub jego część – należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ przedmiotu zamówienia i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem wizualnym, funkcjonalnym, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w Załączniku Nr 2 do SWZ:
1) ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Zamawiający częściowo wskazał w Załączniku Nr 2 do SWZ nazwy, przykładowe numery katalogowe i przykładowych producentów określające klasę przedmiotu zamówienia. Nazewnictwo to służy ustaleniu standardów, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta;
2) zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ;
Zamawiający zastrzega sobie, iż czas realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę dotyczący dostarczenia spektrometru mas ze wzbudzeniem w plazmie indukcyjnie sprzężonej (ICP-MS) wraz z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu nie jest wliczany do czasu trwania dzierżawy Urządzenia.
5. Okres dzierżawy Urządzenia rozpoczyna się od następnego dnia po podpisaniu, bez zastrzeżeń, protokołu odbioru przez okres 36 miesięcy. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż do 40 dni od dnia podpisania niniejszej umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SWZ, warunki realizacji umowy zostały zawarte w IPU Załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 701085,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 983877,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 701085,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pro-Environment Polska Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213717598

7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 101

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-089

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 701085,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.