eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Ubezpieczenie pojazdów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie oraz Komend Miejskich i Powiatowych Państwowej Straży Pożarnej województwa małopolskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie pojazdów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie oraz Komend Miejskich i Powiatowych Państwowej Straży Pożarnej województwa małopolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350132584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zarzecze, 106

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-134

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 47 835 9150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-krakow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 676 – 20 - 83 - 447

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Westerplatte 19

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-033

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat1@psp.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-krakow

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 734-26-19-887

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Witosa 69

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspnowysacz@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-nowy-sacz

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska PSP w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 993-009-60-39

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klikowska 39

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmpsp@straz.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-tarnow

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Nowym Targu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 735 - 21-68-630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspnowytarg@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-nowy-targ

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Bochni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 868- 15- 99- 975

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KS. J. Poniatowskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspbochnia@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-bochnia

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Brzesku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 869 - 16 - 54 - 210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Solskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pskbrzesko@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-brzesko

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 628-19-19-702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. J. Skorupki 3

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspchrzanow@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-chrzanow

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Dąbrowie Tarnowskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 871- 15- 40- 203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żabieńska 20

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspdabrowa@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-dabrowa-tarnowska

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Gorlicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 738-17-90-705

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 listopada 84

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspgorlice@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-gorlice

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Miechowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 659- 11- 86- 866

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Racławicka 20

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspmiechow@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-miechow

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Myślenicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 681- 16- 93- 454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Myślenice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspmyslenice@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-myslenice

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Olkuszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 637-18-34-079

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1000 - lecia 2C

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspolkusz@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-olkusz

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 549- 12- 21- 232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zatorska 2

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppsposwiecim@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-oswiecim

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Proszowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 682-14-37-528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3-go Maja 140

1.5.2.) Miejscowość: Proszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspproszowice@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-proszowice

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Wadowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 551-21-34-410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2c

1.5.2.) Miejscowość: Wadowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspwadowice@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-wadowice

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Wieliczce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 683-17-40-079

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 4

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pskwieliczka@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-wieliczka

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 736 – 14 – 58 – 250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowotarska 45

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspzakopane@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-zakopane

Zamawiający 19

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 737- 17- 51- 690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Matki Boskiej Bolesnej 43

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppsplimanowa@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-limanowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie pojazdów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie oraz Komend Miejskich i Powiatowych Państwowej Straży Pożarnej województwa małopolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddb0ac8e-ae97-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012932/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ubezpieczenie pojazdów KW PSP w Krakowie oraz KM/P PSP woj. małopolskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047974/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.2370.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 440000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie pojazdów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie oraz Komend Miejskich i Powiatowych Państwowej Straży Pożarnej województwa małopolskiego.
1. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1.1. Ubezpieczenie auto casco
1.2. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów
1.3. Ubezpieczenie assistance
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Program ubezpieczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 382842,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382842,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 382842,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260251049

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 24

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-133

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 382842,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.