eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Szkolenia online dla klientów Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE).



Ogłoszenie z dnia 2022-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia online dla klientów Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223783100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.cpe.gov.pl/p158/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenia online dla klientów Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa550a2f-9542-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101171

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059880/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 Realizacja szkoleń dla beneficjentów z ekspertem zewnętrznym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067396/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.263.4.2022.BS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 18000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – szkolenia pt. „Wyłanianie Wykonawców w projektach współfinansowanych ze środków FE”.
1. Przedmiot zamówienia:
Przeprowadzenie dwóch szkoleń pt.: „Wyłanianie wykonawców w projektach współfinansowanych ze środków FE” w formie zdalnej, zgodnie z poniższym programem. W wyniku ustaleń Zamawiającego z Wykonawcą:
- pierwsza grupa szkoleniowa zostanie przeprowadzone nie wcześniej niż 7 dni roboczych od zawarcia Umowy i nie później niż do końca kwietnia 2022 r.
- druga grupa szkoleniowa zostanie przeprowadzona nie wcześniej niż na początku września i nie później niż w połowie października 2022 r.

2. Uczestnicy szkoleń:
Beneficjenci Funduszy Europejskich w obecnej perspektywie finansowej, realizujący projekty współfinansowane z FE. Liczba uczestników - do 100 osób.

3. Cel szkoleń:
Podniesienie przez beneficjentów Funduszy Europejskich poziomu wiedzy nt. zasad stosowania zasady konkurencyjności oraz aspektów udzielania zamówień do 130 tys. złotych w świetle obowiązującej ustawy w kontekście projektów finansowanych ze środków FE w perspektywie 2014-2020. Szkolenia będą pozwalać uporządkować wiedzę w zakresie procesu prawidłowego wyłonienia wykonawcy, wyboru oferty - w zależności od tego czy beneficjent jest zobligowany do stosowania prawa zamówień publicznych, czy też nie. Udział w szkoleniach pozwoli zapoznać się z aktualnie obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

4. Ramowy program szkoleń
Zrealizowany przez wykonawcę Program powinien zawierać następujące elementy:

godz. 9-10.30: moduł I
Akty prawne w zakresie udzielania zamówień publicznych współfinansowanych ze środków UE (koncentracja uwagi na wspólnych elementach tych dokumentów):
• dyrektywy i komunikaty KE dot. prawa wspólnotowego
• Prawo Zamówień Publicznych i rozporządzenia wykonawcze
• Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
• Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020
• ustawa o finansach publicznych.
• Zalecenia Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej, UZP i innych instytucji zarządzających (rozpatrywanie sytuacji problemowych związanych z zamówieniami publicznymi pod kątem FE).

godz. 10.30-10.45- przerwa

godz. 10.45-12.15 moduł II

• Rozróżnienie i plan zamówień powyżej i poniżej 130 000 zł
• Zamówienia poniżej 130 000 zł
• Tryby wyboru wykonawców
• Szacowanie wartości
• Portal Baza Konkurencyjności, upublicznianie postępowania

godz.12.15-12.30 przerwa

godz. 12.30-14.00 moduł III

• Zasada konkurencyjności w praktyce:
• Kształt zapytania ofertowego, publikacja
• Warunki udziału i kryteria oceny ofert
• Wybór oferty i dokumentowanie zamówienia
• Tworzenie Opisu przedmiotu zamówienia, kryteria oceny ofert, warunki udziału w postępowaniu, konflikt interesów, kary umowne, protokół
• Odstępstwa od stosowania zasady konkurencyjności

godz. 14.00-14.15- przerwa

godz. 14.15-15.15 moduł IV
• Wyłanianie wykonawców w projektach realizowanych w ramach nowej perspektywy finansowej 2021-2027.

godz. 15.15-zakończenie szkolenia
Zamawiający wymaga, aby realizowane podczas szkolenia moduły zostały przeprowadzone w oparciu o aktualnie obowiązujące w podanym zakresie przepisy prawne.

5. Konsultacje uczestników szkoleń z trenerem
W trakcie szkolenia Zamawiający wymaga od trenera odpowiedzi na pytania uczestników w zakresie zagadnień, obejmujących tematykę szkolenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – szkolenie pt. „Kontrola w projektach współfinansowanych ze środków FE”
1. Przedmiot zamówienia:
Przeprowadzenie szkolenia pt.: „Kontrola w projektach współfinansowanych ze środków FE” w formie zdalnej, zgodnie z poniższym programem. W wyniku ustaleń Zamawiającego z Wykonawcą szkolenie zostanie przeprowadzone w listopadzie 2022 r.

2. Uczestnicy szkolenia:
Beneficjenci Funduszy Europejskich w obecnej perspektywie finansowej, realizujący projekty współfinansowane z FE. Liczba uczestników - do 100 osób.

3. Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy w zakresie zasad przeprowadzania kontroli projektów unijnych w kontekście prawidłowej ich realizacji. Uczestnicy uzyskają wiedzę na temat obowiązków wynikających z umowy o dofinansowanie w kontekście kontroli rzeczowej i finansowej związanej z realizacją projektu.

4. Ramowy program szkolenia

Zrealizowany przez wykonawcę Program powinien zawierać następujące elementy:

godz. 9-10.30: moduł I - SYSTEM KONTROLI PROJEKTÓW UNIJNYCH
• Podstawy prawne
• Rodzaje kontroli
• Podmioty uprawnione do kontroli
• Prawa i obowiązki kontrolującego i kontrolowanego
• Dokumenty kontroli

godz. 10.30-10.45- przerwa

godz. 10.45-12.15 -moduł II- ZASADY PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI PROJEKTÓW A KONTROLA
• Zasady sprawozdawczości i finansowania
• Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków
• Obowiązki beneficjenta wynikające z umowy o dofinansowanie projektu a kontrola projektu
• Jak przygotować się do kontroli

godz.12.15-12.30 przerwa

godz. 12.30-14.00 - moduł III- ZAKRES KONTROLI
• Zgodność projektu z harmonogramem rzeczowo-finansowym
• Zgodność realizowanego projektu z pozostałą dokumentacją (wniosek o dofinansowanie, umowa o dofinansowanie itp.)
• Zasady przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej
• Zgodność stanu faktycznego z wnioskiem o płatność
• Zgodność projektu z polityką równych szans (w tym dostępności dla osób z niepełno sprawnościami)
• Poprawność procedur udzielania zamówień publicznych (zgodność z PZP, zgodność z zasadą konkurencyjności)
• Kwalifikowalność wydatków
• Prawidłowość i zgodność dokumentacji finansowej
• Kontrola kwalifikowalności wydatków na podstawie przykładowych dowodów księgowych oraz weryfikacja poprawności dokumentacji rozliczeniowej służącej dokumentowaniu wydatków
• Kontrola zakończenia rzeczowej i finansowej realizacji projektu oraz osiągnięcia założonych wskaźników produktu
• Ochrona danych osobowych

godz. 14.00-14.15- przerwa

godz. 14.15-15.15 moduł IV- NIEPRAWIDŁOWOŚCI
• System raportowania o nieprawidłowościach
• Rodzaje nieprawidłowości
• Najczęściej wykrywane nieprawidłowości.

godz. 15.15-zakończenie szkolenia

Zamawiający wymaga, aby realizowane podczas szkolenia moduły zostały przeprowadzone w oparciu o aktualnie obowiązujące w podanym zakresie przepisy prawne.

5. Konsultacje uczestników szkolenia z trenerem
W trakcie szkolenia Zamawiający wymaga od trenera odpowiedzi na pytania uczestników w zakresie zagadnień, obejmujących tematykę szkolenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA – szkolenie pt. Pomoc publiczna w projektach współfinansowanych ze środków FE”

1. Przedmiot III części Zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia pt.: „Pomoc publiczna w projektach współfinansowanych ze środków FE” w formie zdalnej, zgodnie z poniższym programem. W wyniku ustaleń Zamawiającego z Wykonawcą szkolenie zostanie przeprowadzone nie wcześniej niż w połowie maja 2022 r. i nie później niż do końca czerwca 2022 r.

2. Uczestnicy szkolenia
Potencjalni beneficjenci Funduszy Europejskich w obecnej perspektywie finansowej. Liczba uczestników - do 100 osób.

3. Cel szkolenia
Podniesienie przez klientów Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (potencjalnych beneficjentów FE) poziomu wiedzy w zakresie zagadnień związanych z identyfikacją pomocy publicznej, przesłankami z nią związanymi w projektach finansowanych ze środków FE w obecnej perspektywie finansowej, a także planowanymi przepisami w tym zakresie w nowej perspektywie finansowej na lata 2021-2027.

4. Ramowy program szkolenia
Zrealizowany przez wykonawcę Program powinien zawierać następujące elementy:

godz. 9.00-10.30 moduł I
1. Tryby pomocowe finansowania projektu – podejście do pomocy publicznej w perspektywie 2014-2020.
a. Przesłanki identyfikujące pomoc publiczną.
b. Pojęcie przedsiębiorstwa oraz beneficjenta pomocy (różnice).
c. Analiza występowania pomocy w danym projekcie lub jego poszczególnych transakcjach – izolowanie pomocy publicznej.
d. Realizacja projektu z pomocą publiczną – omówienie pięciu trybów podstawowych oraz jednego szczegółowego.
e. Realizacja projektu z wyłączeniem reguł pomocy publicznej – projekt generujący dochód oraz projekt niegenerujący dochodu.
f. Pomoc publiczna w kontekście projektu hybrydowego.

godz. 10.30-10.45- przerwa

godz. 10.45-12.15 moduł II
2. Omówienie definicji oraz przesłanek stanowiących o pomocy publicznej:
a. Przesłanka selektywności wsparcia.
b. Przesłanka korzyści ekonomicznej (przysporzenia).
c. Przesłanka angażowania środków publicznych.
d. Przesłanka zakłócenia konkurencji i wpływu na wymianę handlową
e. Pomoc publiczna a pomoc de minimis – podstawowe różnice.
f. Definicja przedsiębiorcy w prawie wspólnotowym w kontekście jednostek samorządu terytorialnego i organizacji non-profit.

godz. 12.15-12.30 przerwa

godz. 12.30-14.00 moduł III
3. Główne kategorie pomocy publicznej:
a. Pomoc regionalna (art. 107.3.a. TFUE), w tym mapa pomoc regionalnej na lata 2014-2020.
b. Pomoc horyzontalna (art. 107.3.c. TFUE).
c. Pomoc sektorowa (art. 107.3.c. oraz 107.3.e. TFUE).

4. Regionalna pomoc inwestycyjna:
a. Pomoc udzielana w ramach Sekcji 1 Rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014.
b. Pomoc udzielana w ramach Wytycznych w sprawie pomocy regionalnej na lata 2014-2020.
c. Mapa pomocy regionalnej określająca intensywność pomocy.
d. Efekt zachęty – analiza wariantów realizowanego projektu.
e. Pojęcie inwestycji początkowej.
f. Katalog kosztów kwalifikowanych.

godz. 14.00- zakończenie szkolenia

Zamawiający wymaga, aby realizowane podczas szkolenia moduły zostały przeprowadzone w oparciu o aktualnie obowiązujące w podanym zakresie przepisy prawne.

5. Konsultacje uczestników szkolenia z trenerem
W trakcie szkolenia Zamawiający wymaga od trenera odpowiedzi na pytania uczestników w zakresie zagadnień, obejmujących tematykę szkolenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA – szkolenia pt. „Rozliczanie i kwalifikowalność wydatków projektach współfinansowanych ze środków FE”

1. Przedmiot IV części Zamówienia
Przeprowadzenie dwóch szkoleń pt.: Rozliczanie i kwalifikowalność wydatków projektach współfinansowanych ze środków FE” w formule online, zgodnie z poniższym programem.
W wyniku ustaleń Zamawiającego z Wykonawcą
- pierwsza grupa szkoleniowa zostanie przeprowadzone w maju 2022 r.
- druga grupa szkoleniowa zostanie przeprowadzona w październiku 2022 r.

2. Uczestnicy szkoleń
Beneficjenci Funduszy Europejskich w obecnej perspektywie finansowej. Liczba uczestników - do 100 osób.

3. Cel szkoleń
Podniesienie przez klientów Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (beneficjentów FE) poziomu wiedzy w zakresie zagadnień związanych z kwalifikowalnością wydatków oraz zasadami rozliczeń wydatków ponoszonych w projektach finansowanych ze środków FE.

4. Ramowy program szkolenia
Zrealizowany przez wykonawcę Program powinien zawierać następujące elementy:

godz. 9.00-10.30 moduł I

1. Główne zobowiązania beneficjenta w kontekście rozliczania projektu współfinansowanego ze środków FE.
Dokumenty programowe – podstawy prawne prawidłowego i kompletnego rozliczenia projektu.
Dokumenty bazowe w systemie sprawozdawczości i rozliczania projektu – omówienie kluczowych części umowy i wniosku.
Powiązania dokumentów w kontekście rozliczenia – WNIOSEK – UMOWA – WNIOSEK O PŁATNOŚĆ.

godz. 10.30-10.45- przerwa

godz. 10.45-12.15 moduł II

2. Zasady kwalifikowalności – kategorie kosztów EFRR, EFS, FS.
3. Wydatki niekwalifikowalne
4. Wyłanianie wykonawców w projektach:
Rozeznanie rynku.
Zasada konkurencyjności – procedura krok po kroku

godz. 12.15-12.30 przerwa

godz. 12.30-14.00 moduł III
5. Uproszczone metody rozliczania – omówienie form zastosowania i rozliczenia.

Stawki jednostkowe.
Stawki ryczałtowe.
Kwoty ryczałtowe.
6. Koszty związane z angażowaniem personelu – formy zatrudnienia, dokumentowanie pracy i kwalifikowalność składników wynagrodzeń

godz. 14.00- zakończenie szkolenia

Zamawiający wymaga, aby realizowane podczas szkolenia moduły zostały przeprowadzone w oparciu o aktualnie obowiązujące w podanym zakresie przepisy prawne.

5. Konsultacje uczestników szkoleń z trenerem
W trakcie szkolenia Zamawiający wymaga od trenera odpowiedzi na pytania uczestników w zakresie zagadnień, obejmujących tematykę szkolenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Ciołek Szkolenia Specjalistyczne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132914485

7.3.3) Ulica: ul. Józefa Sowińskiego 7/6

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1395,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Lewandowski Akademia Eurokadry -Centrum Szkoleń Administracji Publicznej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882238899

7.3.3) Ulica: Ratuszowa 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1790,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lauren Peso Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272595631

7.3.3) Ulica: Henryka Dąbrowskiego 48

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Ciołek Szkolenia Specjalistyczne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132914485

7.3.3) Ulica: ul. Józefa Sowińskiego 7/6

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.