Og³oszenie z dnia 2023-02-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00109580/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-24
- 2023/BZP 00124373/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00181352/01 - Wynik z dnia 2023-04-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu na b³oniach nadpilicznych w Inow³odzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Inow³ódz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647990
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Spalska 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Inow³ódz
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-215
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowlodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://inowlodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu na b³oniach nadpilicznych w Inow³odzu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-50569297-aec3-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00101042
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00061353/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Zagospodarowanie terenu na b³oniach nadpilicznych w Inow³odzu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50569297-aec3-11ed-b8d9-2a18c1f2976f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@inowlodz.pl.
Komunikacja za pomoc± poczty elektronicznej NIE DOTYCZY sk³adania ofert.
2. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
3. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty (inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych), przekazywane w postêpowaniu, wykonawca sporz±dza w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
4. Je¿eli wraz z ofert± sk³adane s± dokumenty zawieraj±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonymi odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. Zarówno za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa jak i uzasadnienie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa nale¿y dodaæ w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê.
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/) - § 12. Warunki techniczne ¶wiadczenia Us³ug.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Inow³ódz;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@inowlodz.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu podstawowego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest zaprojektowanie i budowa: utwardzeñ (drogi wewnêtrzne, miejsca postojowe, ci±gi piesze), budynku sanitarno-szatniowego z zapleczem magazynowym oraz biurowym wraz z wyposa¿eniem (szafki ubraniowe, biurka, rega³y, krzes³a, kosze na ¶mieci, komputery), grill chaty wraz z wyposa¿eniem (sto³y, krzes³a), altany wraz z wyposa¿eniem (sto³y i krzes³a), sceny plenerowej z zadaszeniem z membrany wraz z zapleczem i wyposa¿eniem (magazyn krzese³, garderoba, toaleta, krzes³a widowni), utwardzenia terenu pod widowniê z kostki betonowej, zespo³u boisk sportowych (wielofunkcyjne o nawierzchni sztucznej, kort tenisowy o nawierzchni sztucznej, 2x boiska do siatkówki pla¿owej) wraz z trybunami, o¶wietleniem, ogrodzeniem i wyposa¿eniem (bramki, siatki, kosze, siedziska dla sêdziego, ³awki), miejsca na ognisko, niezbêdnych sieci zewnêtrznych (elektroenergetycznej, fotowoltaicznej, o¶wietleniowej, teletechnicznej, monitoringu, kanalizacyjnej, wodoci±gowej), elementów ma³ej architektury (kosze, ³awki, stojaki na rowery), terenów zielonych (trawniki, krzewy, inne nasadzenia), innych robót, urz±dzeñ, elementów niewymienionych i nieprzewidzianych a niezbêdnych do prawid³owego wykonania w pe³ni funkcjonuj±cego przedmiotu inwestycji. W ramach zadania planuje siê równie¿ zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ulicy Tamka bêd±cej jedynym mo¿liwym dojazdem dla pojazdów ko³owych (budowa jezdni, chodników, o¶wietlenia). W zakres opracowania projektowego wchodzi: wielobran¿owy projekt budowlany, przedmiar, kosztorys ofertowy, inne opracowania (je¿eli wymagane) konieczne do uzyskania pozwolenia na budowê (operat wodnoprawny, ocena warunków gruntowo-wodnych, inne niewymienione a konieczne do uzyskania pozwolenia na budowê). Dla inwestycji nale¿y pozyskaæ wszelkie niezbêdne decyzje, uzgodnienia, warunki techniczne, opinie pozwalaj±ce na realizacjê projektu (warunki techniczne przy³±czenia do sieci oraz usuniêcia kolizji z innymi sieciami, decyzje o pozwoleniu na budowê, inne niewymienione
a konieczne do uzyskania pozwolenia na budowê).
2. Szczegó³owy zakres robót obejmuje przede wszystkim:
2.1. budowa zewnêtrznej instalacji/sieci wodoci±gowej;
2.2. budowa zewnêtrznej instalacji/sieci kanalizacji sanitarnej;
2.3. budowa zewnêtrznej instalacji/sieci elektroenergetycznej;
2.4. budowa zewnêtrznej instalacji/sieci o¶wietleniowej;
2.5. budowa zewnêtrznej instalacji/sieci teletechnicznej;
2.6. budowa zewnêtrznej instalacji/sieci monitoringu (dopuszcza siê monta¿ kamer na s³upach o¶wietleniowych);
2.7. budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 20 kWp na dachu/dachach kontenerów;
2.8. budowa utwardzenia terenu pod miejsca postojowe, chodniki;
2.9. budowa kontenerowej grill chaty z zapleczem kuchenno-sanitarnym wraz z instalacjami wewnêtrznymi (wodoci±gowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, elektryczna) oraz wraz z wyposa¿eniem;
2.10. budowa kontenerowej altany wraz z instalacjami wewnêtrznymi (elektryczna) wraz z wyposa¿eniem;
2.11. budowa kontenerowego budynku sanitarno-szatniowy z zapleczem magazynowym oraz pomieszczeniem biurowym wraz z instalacjami wewnêtrznymi (wodoci±gowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, elektryczna, teletechniczna) oraz wraz z wyposa¿eniem;
2.12. budowa sceny plenerowej wraz z instalacjami wewnêtrznymi (wodoci±gowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, elektryczna), zadaszeniem z membrany na podkonstrukcji stalowej oraz utwardzenia terenu pod widowni±;
2.13. budowa zespo³u boisk sportowych (wielofunkcyjne, kort do tenisa, dwa boiska do pi³ki pla¿owej) wraz z trybunami zewnêtrznymi w postaci przeno¶nych modu³ów jednorzêdowych. Dopuszcza siê monta¿ opraw o¶wietleniowych w naro¿nikach boisk na jednym s³upie do obs³ugi kilku boisk.
• Boisko wielofunkcyjne. Nawierzchnia sportowa - bezpieczna. Ogrodzenie do wysoko¶ci oko³o 4m. Trybuny w postaci przeno¶nych modu³ów jednorzêdowych. O¶wietlenie. Na boisko wielofunkcyjne powinny sk³adaæ siê:
o 2x boisko do koszykówki;
o 1x kort do gry w tenisa ziemnego;
o 1x boisko do pi³ki rêcznej.
• Dwa boiska do siatkówki pla¿owej. Nawierzchnia piaszczysta. Ogrodzenie do wysoko¶ci oko³o 4m. O¶wietlenie.
• Kort do tenisa. Nawierzchnia sportowa - bezpieczna. Ogrodzenie do wysoko¶ci oko³o 4m. O¶wietlenie.
2.14. budowa paleniska;
2.15. budowa elementów ma³ej architektury (kosze na ¶mieci, kosze na odchody zwierzêce, ³awki parkowe, stojaki na rowery);
2.16. Wykonanie robót towarzysz±cych kompleksowej termomodernizacji: remont schodów i zjazdu do gara¿u, wymiana barierek, inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem w³a¶ciwej realizacji zadania inwestycyjnego (w ramach inwestycji nale¿y odnowiæ wszystkie elementy, powierzchnie elewacji np. pomalowaæ kraty okienne, odnowiæ daszki nad wej¶ciami, wymieniæ wszystkie obróbki blacharskie i inne).
UWAGA: Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno – u¿ytkowy, przedmiar stanowi±ce za³±czniki do niniejszej SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
30236000-2 - Ró¿ny sprzêt komputerowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1. Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o warto¶ci nie wiêkszej ni¿ 3% warto¶ci szacunkowej zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
2. Zakres zamówienia podobnego obejmuje: roboty ogólnobudowlane.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spo¶ród ofert nie odrzuconych na podstawie art. 226 ustawy Pzp.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: CENA, OKRES GWARANCJI. Punktacja ofert dokonana bêdzie wed³ug zasady, ¿e 1% = 1 punkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce: zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.I. ZDOLNO¦CI TECHNICZNE (do¶wiadczenie wykonawcy):
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ (zakoñczy³) roboty budowlane polegaj±ce na: wykonaniu (w ramach jednego zadania inwestycyjnego) co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku lub budowli lub kontenerów wraz z infrastruktur± towarzysz±c± (np. ma³a architektura, zieleñ urz±dzona, sieci) o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1.000.000,00 z³ (jeden milion z³otych) brutto oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.
II. ZDOLNO¦CI ZAWODOWE (wykszta³cenie i kwalifikacje zawodowe osób)
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji co najmniej: jedn± osob± – kierownik budowy, posiadaj±c± stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± wykonawcy, zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 116 ust. 2 Pzp mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Szczegó³owy opis dotycz±cy polegania na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby zawiera Rozdzia³ 11 SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
2) o¶wiadczenie wykonawcy - (ZA£¡CZNIK nr 9 do SWZ) o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - sporz±dzony wg za³±czonego wzoru – (ZA£¡CZNIK nr 7 do SWZ);
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporz±dzony wg za³±czonego wzoru – (ZA£¡CZNIK nr 8 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku udzia³u w postêpowaniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
2.1. ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w Rozdziale 9;
2.2. musz± ³±cznie spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale 8.
3. Szczegó³owe informacje zawiera Rozdzia³ 12 SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowieñ Projektu Umowy (ZA£¡CZNIK nr 6 do SWZ).2. Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian w zakresie:
2.1. zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia;
2.2. zmiany zakresu/sposobu realizacji ¶wiadczenia;
2.3. zmiany terminu realizacji.
3. Szczegó³owe warunki dot. zmian oraz ich wprowadzenia zawarte zosta³y we wzorze umowy - § 13 (ZA£¡CZNIK nr 6 do SWZ).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-06 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-06 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-04
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamówienie dofinansowane z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych w oparciu o Uchwa³ê Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej Uchwa³± nr 176/2021 Rady Ministrów z 28 grudnia 2021 r., Uchwa³± nr 87/2022 Rady Ministrówz 26 kwietnia 2022 r. oraz Uchwa³± nr 205/2022 Rady Ministrów z 13 pa¼dziernika 2022 r.) i objête wstêpn± Promes± Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie dotycz±c± dofinansowania inwestycji Nr Edycja2/2021/6825/PolskiLad. Dofinansowane ze ¦rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych w wysoko¶ci 90% warto¶ci inwestycji. Wk³ad w³asny zamawiaj±cego stanowi 10% warto¶ci inwestycji.
2. WIZJA LOKALNA (Rozdzia³ 4 pkt. 5 SWZ). Wizja lokalna nie jest obowi±zkowa, niemniej jednak zaleca siê jej odbycie.
3. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTÊPOWANIA (Rozdzia³ 9 SWZ). Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê wykonawcê, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp (obligatoryjne przes³anki wykluczenia), z zastrze¿eniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5 i 7 ustawy Pzp (dodatkowe/fakultatywne przes³anki wykluczenia),
- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na dzia³ce nr ewid. 1025/5 po³o¿onej w Brzyskach
- Modernizacja Szko³y Podstawowej w ¯elicach
- Przebudowa zabytkowego budynku w Stró¿y
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na terenie zajezdni komunikacji publicznej
- BO - Lll/04/X - "Dziewiêtnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
- Remont klatek schodowych w budynku Liceum Ogólnokszta³c±cego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.