eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytoczna › Zakup mikrobusa 9-cio osobowego dla osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Przytoczna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mikrobusa 9-cio osobowego dla osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Przytoczna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYTOCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 21096682300000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rokitniańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Przytoczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup mikrobusa 9-cio osobowego dla osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Przytoczna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23df1a80-bf65-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015218/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup mikrobusa 9-cio osobowego dla osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Przytoczna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Na podstawie art. 305 pkt 2) w zw. z art. 304, art. 214 ust. 1 oraz art. 217 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 t.j. - dalej zwaną pzp), Zamawiający: Gmina Przytoczna z siedzibą przy ul. Rokitniańskiej 4 w Przytocznej przeprowadził negocjacje w trybie zamówienia z wolnej ręki w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 Pzp na dostawę pn.: „Zakup mikrobusa 9-cio osobowego dla osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Przytoczna”. W poprzednim postępowaniu w trybie podstawowym, nie złożono żadnej oferty , a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-077dfded-adfe-11ee-a681-52fe4aa7189e

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 186642,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz przeniesienie własności mikrobusa 9-cio osobowego dla osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Przytoczna. Przedmiot umowy jest dofinansowany ze środków PFRON w ramach obszaru D programu pn.: „Program wyrównywania różnic między regionami III”.
Samochód powinien spełniać następujące minimalne warunki:
SPECYFIKACJA TECHNICZNA SAMOCHODU 9 OSOBOWEGO:
• Oryginalne kombi 9 osobowe
• Rozstaw osi: min. 3400 mm i długości min. 4900 mm
• Silnik: min 1900 cm3 wysokoprężny, turbodoładowany, i mocy min 110 KM
• Fabrycznie nowy, rok produkcji 2023 lub późniejszy
• Lakier: metalizowany,
• Homologacja auta bazowego – 9 osobowe,
• Samochód spełniający normy emisji spalin Euro 6 na podstawie świadectwa homologacji pojazdu
• Okres gwarancji: 24 miesiące

WYPOSAŻENIE WYMAGANE:
• Immobiliser,
• niezależne ogrzewanie postojowe (Webasto),
• radioodtwarzacz fabryczny FM/RDS/MP3 wraz z zestawem głośnomówiącym,
• centralny zamek z pilotem,
• fabryczny autoalarm,
• wspomaganie układu kierowniczego,
• układ hamulcowy z ABS,
• układ ASR lub równoważny,
• układ ESP lub równoważny,
• napęd na koła przednie,
• lusterka boczne sterowane, ogrzewane elektrycznie
• skrzynia biegów minimum 6- biegowa (5+wsteczny) mechaniczna lub automatyczna
• klimatyzacja z przodu i z tyłu,
• poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, pasy bezpieczeństwa z napinaczami,
• zagłówki z regulacją wysokości,
• gumowe dywaniki dedykowane do danego modelu pojazdu,
• regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach,
• całkowite przeszklenie pojazdu, szyby termoizolacyjne,
• elektrycznie sterowane boczne przednie szyby,
• przesuwne prawe drzwi boczne przestrzeni pasażerskiej,
• tylne drzwi całe lub dzielone z szybą ogrzewaną wycieraczką i spryskiwaczem,
• nagrzewnica tylnej części przedziału pasażerskiego,
• uchwyty wejściowe ułatwiające wsiadanie i wysiadanie z pojazdu,
• rolety przeciwsłoneczne w bocznych oknach przestrzeni pasażerskiej lub dopuszczalne przyciemnione szyby,
• fotel kierowcy z regulacją wysokości, podparcia i z podłokietnikiem,
• wyjmowany i składany drugi rząd siedzeń,
• składany i wyjmowany 3 rząd siedzeń,
• wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezwładnościowe,
• światła do jazdy dziennej włączane automatycznie,
• czujnik parkowania tył,
• trzecie światło stop,
• komplet opon zimowych na felgach stalowych z kołpakami – 4 szt.,
• komplet opon letnich na felgach ze stopów lekkich– 4 szt.,
• gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, pełnowymiarowe koło zapasowe,

2. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów dostawy, w tym przejazdu, dojazdu ewentualnych noclegów, itp. osób odpowiedzialnych za dostawę przedmiotu zamówienia.

3. Dostarczony samochód musi być fabrycznie nowy, nieużywany, bez wad prawnych i fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych) oraz uszkodzeń, sprawny technicznie, kompletny i gotowy do użytku oraz musi być wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Musi posiadać homologację pojazdu lub inny dokument zgodny z przepisami prawa
Znak sprawy: ZP.271.2.2024 3
o ruchu drogowym dopuszczający przewóz osób, kartę gwarancyjną i
instrukcję obsługi w języku polskim.

4. Wskazane powyżej parametry techniczne są minimalnymi parametrami technicznymi. Wykonawca może zaproponować samochód o takich samych parametrach lub wyższych. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

5. Jeżeli w Zaproszeniu oraz jej załącznikach podana jest nazwa własna to oznacza, że została użyta/podana przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w OPZ. Oznacza to, że zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji przetargowej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych.

6. Dokumenty zamówienia będą: używane, odczytywane i interpretowane według następującego pierwszeństwa:
1) Umowa
2) Formularz ofertowy wraz z Załącznikiem do niego
3) Zaproszenie do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLMOTOR SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331869

7.3.3) Ulica: ul. Struga 73

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-784

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.