eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania pn.: "Oleśnicka Przychodnia Zdrowia"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania pn.: „Oleśnicka Przychodnia Zdrowia"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oleśnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek-Ratusz

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@um.olesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania pn.: „Oleśnicka Przychodnia Zdrowia"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e89b0ea-ab7c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097908/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dla zadania pn.: „Oleśnicka Przychodnia Zdrowia”.
Zamawiający wymaga aby opracowany program funkcjonalno - użytkowy dla budowy Oleśnickiej Przychodni Zdrowia był zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
Zakres oraz warunki wykonania dokumentacji określa wzór umowy i niniejszy opis przedmiotu zamówienia.
Dla potrzeb wykonania PFU Wykonawca własnym kosztem i staraniem, musi uzyskać w szczególności:
1) mapę zasadniczą, sytuacyjno – wysokościową w skali 1:500 do celów projektowych na podstawie mapy numerycznej w formie drukowanej oraz elektronicznej - pliki DGN oraz PDF, wypis z rejestru gruntów oraz mapę ewidencji gruntów,
2) zapewnienie technicznych warunków przyłączenia obiektu do poszczególnych sieci,
3) opinię geologiczną – opracowanie szczegółowych technicznych badań podłoża gruntowego, Zamawiający wymaga wnikliwej analizy warunków gruntowo-wodnych, w celu ustalenia właściwych założeń konstrukcyjnych oraz robót towarzyszących wykonawstwu zamówienia,
4) wymagane przepisami prawa opinie, pozwolenia i uzgodnienia niezbędne do prowadzenia prac (Miejska Gospodarka Komunalna, Dolnośląski Wojewódzki Konserwator Zabytków, Sekcja Dróg Miejskich, Zarząd Dróg Powiatowych, itp.),
5) sporządzenie inwentaryzacji dendrologicznej ze wskazaniem drzew i krzewów koniecznych do wycinki.
Na etapie projektowania wymaga się od Wykonawcy konsultacji roboczych z Zamawiającym w celu uściślenia przyjętych rozwiązań projektowych, standardu wykończenia i wyposażenia, minimum trzech. Terminy spotkań będą ustalane na bieżąco.

Opis stanu istniejącego.
SZPZOZ w Oleśnicy jest publicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym usługi medyczne dla około 60.000 osób, w tym zarówno dla mieszkańców Miasta Oleśnica jak i mieszkańców z Gminy Oleśnica oraz innych miejscowości z powiatu oleśnickiego i wrocławskiego.
Obecna lokalizacja Przychodni Rejonowej nr 2 (z poradniami specjalistycznymi) umiejscowiona jest w budynku przy ul. gen. J. Hallera 25 w Oleśnicy. Występujące bariery architektoniczne, wysokie koszty utrzymania obiektu oraz zły stan techniczny budynku, wymagający remontu, przyczyniły się do konieczności budowy nowego ośrodka zdrowia, spełniającego obecne standardy i przepisy prawa.

Teren na lokalizację nowej przychodni położony jest w strefie ochrony zabytków, na działkach o numerach 3/5 i 24, AM 23, obręb Oleśnica, przy skrzyżowaniu ul. Wojska Polskiego z ul. Spacerową. Powierzchnia terenu do zagospodarowania pod przychodnię i infrastrukturę zewnętrzną to ok. 13.500 m2. Na obszarze tym obecnie znajduje się kilkanaście drzew, w tym kilka dużych, okazałych oraz pomnik przyrody, które należy wkomponować w zagospodarowanie terenu aby uchronić je przed wycięciem.
W programie funkcjonalno – użytkowym powinny się znaleźć przede wszystkim:
1) projekt zagospodarowania terenu z rozwiązaniem układu drogowego wraz z drogami dojazdowymi, miejscami parkingowymi oraz niezbędnym uzbrojeniem terenu i elementami małej architektury,
2) projekt budynku z uwzględnieniem wytycznych sanitarnych, p.poż. i funkcjonalnych dla tego typu obiektów wraz z rzutami poszczególnych pięter i rozmieszczeniem wszystkich pomieszczeń:
 poradni ( podstawowej opieki zdrowotnej, okulistyki, alergologii, kardiologii,
diabetologii),
 pracowni (diagnostyki laboratoryjnej i obrazowej w tym: ultrasonografia, spirometria, elektrokardiografia),
Pomieszczenia te obecnie znajdują się w przychodni na ul. Hallera 25 i w poradni dla dzieci chorych na ul. Kilińskiego 4c oraz w poradni okulistycznej w pomieszczeniach przy ul. Kilińskiego 2 w Oleśnicy, które będą przeniesione z dotychczasowych lokalizacji do nowego budynku, w którym powinny się znaleźć przede wszystkim:
a) rejestracja ogólna, wraz z niezbędnym wyposażeniem,
b) ok. 10 gabinetów lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej, wraz z niezbędnym wyposażeniem,
c) gabinet diagnostyczno - zabiegowy wraz z kompleksowym wyposażeniem w meble i aparaturę medyczną,
d) poradnia dla dzieci zdrowych (rejestracja, gabinet lekarski, punkt szczepień dzieci, pokój pielęgniarki, pomieszczenie dla matek karmiących piersią, itp.) wraz z kompleksowym wyposażeniem poszczególnych pomieszczeń,
e) poradnia dla dzieci chorych (rejestracja, 4 gabinety lekarskie, gabinet diagnostyczno-zabiegowy, pomieszczenie na wózki, itp.) wraz z kompleksowym wyposażeniem poszczególnych pomieszczeń,
f) poradnia okulistyczna (gabinet lekarski, gabinet diagnostyczno – zabiegowy, pracownia OCT, pracownia laseroterapii, gabinet do badania pola widzenia, itp.) wraz z kompleksowym wyposażeniem w meble i aparaturę medyczną,
g) poradnia alergologiczna (gabinet lekarski, gabinet diagnoistyczno – zabiegowy z pracownią spirometryczną) i kompleksowym wyposażeniem poszczególnych pomieszczeń,
h) poradnia kardiologiczna – gabinet lekarski wraz z niezbędnym wyposażeniem,
i) poradnia diabetologiczna – gabinet lekarski wraz z niezbędnym wyposażeniem,
j) pracownia USG wraz z kompleksowym wyposażeniem w meble i aparaturę medyczną,
k) pracownia EKG (spoczynkowe i wysiłkowe) wraz z kompleksowym wyposażeniem w meble i aparaturę medyczną,
l) gabinet dla 10 pielęgniarek środowiskowych wraz z niezbędnym wyposażeniem,
m) pomieszczenia magazynowe na materiały i sprzęty medyczne, wraz z niezbędnym wyposażeniem w meble,
n) pomieszczenie archiwum przychodni, wraz z niezbędnym wyposażeniem w meble,
o) pomieszczenia sanitarne (toalety dla personelu i dla pacjentów) wraz z niezbędnym wyposażeniem,
p) pomieszczenia zaplecza (m.in. szatnia dla pracowników, pomieszczenia socjalne, pomieszczenie techniczne – warsztat, itp.) wraz z niezbędnym wyposażeniem w meble,
q) pomieszczenia biurowe administracji wraz z niezbędnym wyposażeniem w meble i sprzęt komputerowy, (m.in. dyrektor, sekretariat, księgowość, kadry, stanowiska ds. ZP i BHP, kierownik techniczny i inne),
3) kosztorys szacunkowy całego zamierzenia projektowego,
4) inwentaryzacja zieleni wraz z opinią dendrologiczną (należy zachować jak największą ilość istniejących zdrowych drzew oraz przede wszystkim pomnik przyrody),
5) opinia geologiczna z ilością odwiertów niezbędną do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej lecz nie mniejszą niż 5 szt. otworów geotechnicznych o głębokości min. 3 m w obrębie posadowienia budynku z uwzględnieniem lokalizacji szybów windowych. Zamawiający wymaga wnikliwej analizy warunków gruntowo-wodnych, w celu ustalenia właściwych założeń konstrukcyjnych oraz robót towarzyszących wykonawstwu zamówienia.
Wytyczne w zakresie elementów małej architektury, oświetlenia, wyposażenia i wykończenia wnętrz należy na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym.

Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 9 miesięcy od daty podpisania umowy.

Ryczałtowe wynagrodzenie za prace płatne będzie jednorazowo (100%) po odbiorze końcowym w terminie 30 dni od złożenia faktury.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MW TECHNIC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367333332

7.3.3) Ulica: Reguły, ul. Stanisława Bodycha 73A

7.3.4) Miejscowość: Michałowice

7.3.5) Kod pocztowy: 05-816

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.