eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoroszyce › Remont sanitariatów w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Sidzinie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100785 z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sanitariatów w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Sidzinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOROSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412941

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 17

1.5.2.) Miejscowość: Skoroszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-320

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48774318978

1.5.8.) Numer faksu: +48774318029

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@skoroszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoroszyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.skoroszyce.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sanitariatów w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Sidzinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23050536-b883-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003562/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont sanitariatów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sidzinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059118/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.IZ.271.5.2021.IBK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych parteru i I piętra (toaleta chłopców, toaleta dziewcząt, toaleta personelu) budynku dydaktycznego Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Sidzinie. Prace obejmują wymianę instalacji wodno – kanalizacyjnej, remont sanitariatów, montaż zasobnika C.W.U 200 l , instalacji elektrycznej i rozdzielni RG.
Zakres rzeczowy podstawowych robót:
1. Roboty wewnętrzne:
1) Rozebranie istniejących posadzek z płytek ceramicznych, konstrukcji betonowych, ścianek działowych, okładziny ściennej;
2) Odbicie tynków wewnętrznych, wykłucie z muru ościeżnic stalowych, zeskrobanie i zmycie starej farby, przygotowanie podłoża, dostarczenie o obsadzenie belek stalowych w raz z ich obróbką;
3) Gruntowanie powierzchni, wykonanie tynków wewnętrznych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi; izolacja podposadzkowa z folii,
4) Montaż ościeżnic, montaż skrzydeł drzwiowych, wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie armatury ścian i posadzek.
2. Instalacja wodno – kanalizacyjna:
1) Wykonanie drenażu urządzeń sanitarnych z wymianą, wymiana rurociągów na miedziane,
2) Wykonanie instalacji i armatury sanitarnej, oraz urządzeń elektrycznych do podgrzewania wody;
3. Kabiny systemowe WC:
1) Dostawa i montaż kabin systemowych na nóżkach;
4. Roboty elektryczne:
1) Demontaż istniejącej elektryki (przewody gniazda, wtyczki, puszki
5. Montaż przewodów, osprzętu i opraw oświetleniowych wraz z montażem wentylatorów ściennych.

Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót należy, stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299799,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299799,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299799,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Biela Przedsiębiorstwo Budowlane BIEL-BU

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532270465

7.3.3) Ulica: Grodkowska 1

7.3.4) Miejscowość: Sidzina

7.3.5) Kod pocztowy: 48-320

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299799,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-17
2021-07-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.