Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00402960/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
- 2022/BZP 00419754/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-02
- 2023/BZP 00100813/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą kanalizacyjną na terenie Gminy Korzenna”, z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORZENNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KORZENNA 325
1.5.2.) Miejscowość: Korzenna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-322
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18/4406610
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@korzenna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korzenna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.korzenna.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą kanalizacyjną na terenie Gminy Korzenna”, z podziałem na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-240cba9e-506b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025540/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą kanalizacyjną na terenie Gminy Korzenna.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402960/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 21324577,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ŁĘCE.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa oczyszczalni ścieków w Łęce, odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem oraz odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łęka na terenie Gminy Korzenna, a w szczególności:
ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ŁĘCE DZ. NR 341/2
Należy zaprojektować i wykonać oczyszczalnię ścieków Qdśr = 350 m3/d opisaną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Zakres robót obejmuje również wszelkie prace projektowe, odbiorowe związane z użytkowaniem obiektu, roboty budowlano-montażowe związane z wykonaniem i wyposażeniem obiektów, połączeń technologicznych, sieci wodociągowej zewnętrznej wraz z przyłączem, dostarczeniem niezbędnych mediów, zapewnienia niezbędnej komunikacji oraz ukształtowaniem i zagospodarowaniem terenu.
Należy zaprojektować i wykonać kanalizację sanitarną opisaną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym ROZBUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI ŁĘKA, uwzględniając wszystkie budynki na obszarze zaznaczonym w Załączniku nr 1 do PFU (zakres I). Przewidywana długość sieci kanalizacji sanitarnej wydzielony zakres I w miejscowości Łęka, na podstawie koncepcji wynosi ok. 86m, pozostały zakres opisany w PFU Cz II. W zakresie umowy jest również zaprojektowanie przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynków, natomiast wykonanie obejmuje odcinki do pierwszej studzienki na działce lub w przypadku jej braku, do granicy przyłączanej nieruchomości. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym Łęka - Siedlce, Koncepcji- Załączniku nr 4 do PFU, Warunkach Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załączniku nr 2 do PFU, Wymogi SW – Załącznik nr 3 do PFU.
Zamówienie obejmuje:
- sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach a także raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko wraz z pozwoleniem na budowę (w imieniu Inwestora), wraz z uzyskaniem map dla celów projektowych, badań hydro-geologicznych ( warunków posadowienia), pozwolenia wodno-prawnego na wylot i zrzut ścieków oczyszczonych oraz projekt budowy drogi dojazdowej do oczyszczalni ścieków wraz z projektem zjazdu z drogi głównej,
- sporządzenie projektów wykonawczych,
- obsługę geodezyjną,
- wykonanie wszelkich innych nie wymienionych opracowań niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie.
- wykonanie, na podstawie powyższych projektów robót budowlanych i montażowych wraz z zagospodarowaniem i urządzeniem terenu i doprowadzeniem energii elektrycznej około 60 KW (konieczność umieszczenia transformatora NN na działce oczyszczalni ścieków).
- kompletację, dostawę i montaż maszyn, urządzeń, instalacji i wyposażenia,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanej oczyszczalni do użytkowania i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
- dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu oczyszczalni ścieków,
- wykonanie rozruchu oczyszczalni,
- przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni,
- wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń,
- opłaty za nadzory obce, badania itp.,
- inwentaryzację i dokumentacje powykonawczą w tym geodezyjną,
- wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych
- oznakowanie budynków i instalacji zgodnie z wymaganiami przepisów
szczegółowych, a w szczególności oznakowanie: dróg ewakuacyjnych, lokalizacji sprzętu ppoż., armatury, urządzeń, instalacji, miejsc występowania zagrożeń i ograniczeń w zakresie przebywania i komunikacji, informacyjne w zakresie pomieszczeń i komunikacji
- nadzór autorski projektantów wszystkich branż,
- wykonanie badań czynników oddziaływania oczyszczalni ścieków na środowisko do odbioru końcowego i odbioru pogwarancyjnego.
wykonawca jest zobowiązany opracować i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo - finansowy w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji o miejscu i terminie podpisania umowy;
harmonogram ten po podpisaniu przez strony stanie się integralną częścią umowy jako jej załącznik Nr 2;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9.1. do SWZ pn. Program Funkcjonalno – Użytkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71314100-3 - Usługi elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45259900-6 - Modernizacja zakładów
45262700-8 - Przebudowa budynków
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
24540000-1 - Polimery winylu w formach podstawowych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 14302837,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROZBUDOWY SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI ŁĘKA I SIEDLCE;Należy zaprojektować i wykonać kanalizację sanitarną opisaną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, uwzględniając wszystkie budynki na obszarze zaznaczonym w Załączniku nr 1 do PFU. Przewidywana długość sieci kanalizacji sanitarnej na podstawie koncepcji wynosi ok. 6,5 km, co da możliwość podłączenia do sieci ok. 181 budynków. W zakresie umowy jest również zaprojektowanie przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynków, natomiast wykonanie obejmuje odcinki do pierwszej studzienki na działce lub w przypadku jej braku, do granicy przyłączanej nieruchomości. Włączenie sieci należy projektować w nawiązaniu do projektu oczyszczalni ścieków. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym Łęka - Siedlce, Koncepcji- Załączniku nr 4 do PFU, Warunkach Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załączniku nr 2 do PFU, Wymogi SW – Załącznik nr 3 do PFU.
wykonawca jest zobowiązany opracować i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo - finansowy w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji o miejscu i terminie podpisania umowy;
harmonogram ten po podpisaniu przez strony stanie się integralną częścią umowy jako jej załącznik Nr 2;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9.2. do SWZ pn. Program Funkcjonalno – Użytkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 4306600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROZBUDOWY SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI KONIUSZOWA.Należy zaprojektować i wykonać kanalizację sanitarną opisaną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, uwzględniając wszystkie budynki na obszarze zaznaczonym w Załączniku nr 1 do PFU. Przewidywana długość sieci kanalizacji sanitarnej na podstawie koncepcji wynosi ok. 2,93 km, co da możliwość podłączenia do sieci ok. 84 budynków. W zakresie umowy jest również zaprojektowanie przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynków, natomiast wykonanie obejmuje odcinki do pierwszej studzienki na działce lub w przypadku jej braku, do granicy przyłączanej nieruchomości. Włączenie sieci należy projektować w nawiązaniu do projektu oczyszczalni ścieków. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym Koniuszowa, Koncepcji- Załączniku nr 4 do PFU, Warunkach Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załączniku nr 2 do PFU, Wymogi SW – Załącznik nr 3 do PFU.
wykonawca jest zobowiązany opracować i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo - finansowy w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji o miejscu i terminie podpisania umowy;
harmonogram ten po podpisaniu przez strony stanie się integralną częścią umowy jako jej załącznik Nr 2;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9.3. do SWZ pn. Program Funkcjonalno – Użytkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 2778140,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14300000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22017000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14300000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSWIERTEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734 29 28 281
7.3.4) Miejscowość: Świdnik 58
7.3.5) Kod pocztowy: 33-312
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4977000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7931040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4975500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU ”INKO 2001” K. Łukasik, K. Kaczor, J. Majewski spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734-26-32-385
7.3.3) Ulica: ul. Lwowska 220, 33-300 Nowy Sącz
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-330
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "INKO 2001" K. ŁUKASIK, K. KACZOR, J.MAJEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PHU "INKO 2001" K. ŁUKASIK, K. KACZOR, J.MAJEWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4975500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6656760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2622999,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MUR-BET Adam Dumana i Wspólnicy Sp. J. – lider konsorcjum 2. MUR-BET Adam Dumana – partner konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2. MUR-BET Adam Dumana – partner konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734-334-45-47
7.3.3) Ulica: Lwowska numer 220
7.3.4) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem
7.3.5) Kod pocztowy: 33-318
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MUR-BET ADAM DUMANA I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MUR-BET ADAM DUMANA I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2622999,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie projektów wykonawczych dla branż w ramach zadania pn.: Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały."
- WYKONANIE DOKUMENTACJI DLA ZADANIA: WYKONANIE REMONTU ELEWACJI W KAMIENICY POD GWIAZDĄ
- Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na funkcję administracyjną GOPS w Skrzyszowie - etap I
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Polanica-Zdrój
- WYKONANIE PROJEKTU REARANŻACJI WYSTAWY STAŁEJ W MUZEUM SZTUKI DALEKIEGO WSCHODU W KAMIENICY POD GWIAZDĄ PN. ŚWIAT ORIENTU
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Promna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.