eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korzenna › "Budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą kanalizacyjną na terenie Gminy Korzenna", z podziałem na części.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą kanalizacyjną na terenie Gminy Korzenna”, z podziałem na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORZENNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KORZENNA 325

1.5.2.) Miejscowość: Korzenna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-322

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18/4406610

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@korzenna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korzenna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.korzenna.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą kanalizacyjną na terenie Gminy Korzenna”, z podziałem na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-240cba9e-506b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025540/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą kanalizacyjną na terenie Gminy Korzenna.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402960/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 21324577,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ŁĘCE.

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa oczyszczalni ścieków w Łęce, odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem oraz odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łęka na terenie Gminy Korzenna, a w szczególności:
ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ŁĘCE DZ. NR 341/2
Należy zaprojektować i wykonać oczyszczalnię ścieków Qdśr = 350 m3/d opisaną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Zakres robót obejmuje również wszelkie prace projektowe, odbiorowe związane z użytkowaniem obiektu, roboty budowlano-montażowe związane z wykonaniem i wyposażeniem obiektów, połączeń technologicznych, sieci wodociągowej zewnętrznej wraz z przyłączem, dostarczeniem niezbędnych mediów, zapewnienia niezbędnej komunikacji oraz ukształtowaniem i zagospodarowaniem terenu.
Należy zaprojektować i wykonać kanalizację sanitarną opisaną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym ROZBUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI ŁĘKA, uwzględniając wszystkie budynki na obszarze zaznaczonym w Załączniku nr 1 do PFU (zakres I). Przewidywana długość sieci kanalizacji sanitarnej wydzielony zakres I w miejscowości Łęka, na podstawie koncepcji wynosi ok. 86m, pozostały zakres opisany w PFU Cz II. W zakresie umowy jest również zaprojektowanie przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynków, natomiast wykonanie obejmuje odcinki do pierwszej studzienki na działce lub w przypadku jej braku, do granicy przyłączanej nieruchomości. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym Łęka - Siedlce, Koncepcji- Załączniku nr 4 do PFU, Warunkach Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załączniku nr 2 do PFU, Wymogi SW – Załącznik nr 3 do PFU.
Zamówienie obejmuje:
- sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach a także raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko wraz z pozwoleniem na budowę (w imieniu Inwestora), wraz z uzyskaniem map dla celów projektowych, badań hydro-geologicznych ( warunków posadowienia), pozwolenia wodno-prawnego na wylot i zrzut ścieków oczyszczonych oraz projekt budowy drogi dojazdowej do oczyszczalni ścieków wraz z projektem zjazdu z drogi głównej,
- sporządzenie projektów wykonawczych,
- obsługę geodezyjną,
- wykonanie wszelkich innych nie wymienionych opracowań niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie.
- wykonanie, na podstawie powyższych projektów robót budowlanych i montażowych wraz z zagospodarowaniem i urządzeniem terenu i doprowadzeniem energii elektrycznej około 60 KW (konieczność umieszczenia transformatora NN na działce oczyszczalni ścieków).
- kompletację, dostawę i montaż maszyn, urządzeń, instalacji i wyposażenia,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanej oczyszczalni do użytkowania i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
- dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu oczyszczalni ścieków,
- wykonanie rozruchu oczyszczalni,
- przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni,
- wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń,
- opłaty za nadzory obce, badania itp.,
- inwentaryzację i dokumentacje powykonawczą w tym geodezyjną,
- wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych
- oznakowanie budynków i instalacji zgodnie z wymaganiami przepisów
szczegółowych, a w szczególności oznakowanie: dróg ewakuacyjnych, lokalizacji sprzętu ppoż., armatury, urządzeń, instalacji, miejsc występowania zagrożeń i ograniczeń w zakresie przebywania i komunikacji, informacyjne w zakresie pomieszczeń i komunikacji
- nadzór autorski projektantów wszystkich branż,
- wykonanie badań czynników oddziaływania oczyszczalni ścieków na środowisko do odbioru końcowego i odbioru pogwarancyjnego.

 wykonawca jest zobowiązany opracować i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo - finansowy w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji o miejscu i terminie podpisania umowy;
 harmonogram ten po podpisaniu przez strony stanie się integralną częścią umowy jako jej załącznik Nr 2;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9.1. do SWZ pn. Program Funkcjonalno – Użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71314100-3 - Usługi elektryczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45259900-6 - Modernizacja zakładów

45262700-8 - Przebudowa budynków

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

24540000-1 - Polimery winylu w formach podstawowych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy

48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 14302837,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROZBUDOWY SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI ŁĘKA I SIEDLCE;

Należy zaprojektować i wykonać kanalizację sanitarną opisaną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, uwzględniając wszystkie budynki na obszarze zaznaczonym w Załączniku nr 1 do PFU. Przewidywana długość sieci kanalizacji sanitarnej na podstawie koncepcji wynosi ok. 6,5 km, co da możliwość podłączenia do sieci ok. 181 budynków. W zakresie umowy jest również zaprojektowanie przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynków, natomiast wykonanie obejmuje odcinki do pierwszej studzienki na działce lub w przypadku jej braku, do granicy przyłączanej nieruchomości. Włączenie sieci należy projektować w nawiązaniu do projektu oczyszczalni ścieków. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym Łęka - Siedlce, Koncepcji- Załączniku nr 4 do PFU, Warunkach Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załączniku nr 2 do PFU, Wymogi SW – Załącznik nr 3 do PFU.

 wykonawca jest zobowiązany opracować i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo - finansowy w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji o miejscu i terminie podpisania umowy;
 harmonogram ten po podpisaniu przez strony stanie się integralną częścią umowy jako jej załącznik Nr 2;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9.2. do SWZ pn. Program Funkcjonalno – Użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 4306600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROZBUDOWY SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI KONIUSZOWA.

Należy zaprojektować i wykonać kanalizację sanitarną opisaną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, uwzględniając wszystkie budynki na obszarze zaznaczonym w Załączniku nr 1 do PFU. Przewidywana długość sieci kanalizacji sanitarnej na podstawie koncepcji wynosi ok. 2,93 km, co da możliwość podłączenia do sieci ok. 84 budynków. W zakresie umowy jest również zaprojektowanie przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynków, natomiast wykonanie obejmuje odcinki do pierwszej studzienki na działce lub w przypadku jej braku, do granicy przyłączanej nieruchomości. Włączenie sieci należy projektować w nawiązaniu do projektu oczyszczalni ścieków. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym Koniuszowa, Koncepcji- Załączniku nr 4 do PFU, Warunkach Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załączniku nr 2 do PFU, Wymogi SW – Załącznik nr 3 do PFU.
 wykonawca jest zobowiązany opracować i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo - finansowy w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji o miejscu i terminie podpisania umowy;
 harmonogram ten po podpisaniu przez strony stanie się integralną częścią umowy jako jej załącznik Nr 2;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9.3. do SWZ pn. Program Funkcjonalno – Użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 2778140,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14300000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22017000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14300000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSWIERTEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734 29 28 281

7.3.4) Miejscowość: Świdnik 58

7.3.5) Kod pocztowy: 33-312

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14300000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4977000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7931040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4975500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU ”INKO 2001” K. Łukasik, K. Kaczor, J. Majewski spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734-26-32-385

7.3.3) Ulica: ul. Lwowska 220, 33-300 Nowy Sącz

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-330

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4975500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6656760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2622999,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MUR-BET Adam Dumana i Wspólnicy Sp. J. – lider konsorcjum 2. MUR-BET Adam Dumana – partner konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2. MUR-BET Adam Dumana – partner konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734-334-45-47

7.3.3) Ulica: Lwowska numer 220

7.3.4) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem

7.3.5) Kod pocztowy: 33-318

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2622999,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.