Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00566564/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
- 2024/BZP 00009459/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
”Przebudowa i modernizacja ujęcia wody oraz stacji uzdatniania wody w Szpitalu Powiatowym im. Matki Teresy z Kalkuty w Drawsku Pomorskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Zachodniopomorskiej Strefy Centralnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320687874
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Chopina 2
1.5.2.) Miejscowość: Drawsko Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 94 314 1467
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwiazek_miast@pojezierzedrawskie.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pojezierzedrawskie.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3383efb1-9e54-11ee-948d-82b0c04ef8501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
”Przebudowa i modernizacja ujęcia wody oraz stacji uzdatniania wody w Szpitalu Powiatowym im. Matki Teresy z Kalkuty w Drawsku Pomorskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3383efb1-9e54-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566564
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie inwestycji pn. „Przebudowa i modernizacja ujęcia wody oraz stacji uzdatniania wody w Szpitalu Powiatowym im. Matki Teresy z Kalkuty w Drawsku Pomorskim” oraz wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej dla Rządowego Funduszu Polski Ład; Program Inwestycji Strategicznych. W zakres objęty niniejszym zamówieniem, wchodzi zaprojektowanie, uzyskanie stosownych decyzji i pozwoleń, w tym pozwolenia wodnoprawnego (studnia nr 3 wraz z dokumentacją hydrogeologiczną), wykonanie robót budowlano montażowych z dostawą urządzeń, kompletnej instalacji ujęcia wody i stacji uzdatniania wraz z instalacjami towarzyszącymi wyszczególnionymi w PFU, a niezbędnymi dla racjonalnej gospodarki mediami w tym energią elektryczną. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca wykona jedną studnię głębinową SW-3, zmodernizuje istniejącą studnię głębinową, SW-2, wykona kompletny SUW z instalacją elektryczną i AKPiA z wizualizacją procesów technologicznych, roboty ogólnobudowlano-remontowe, zagospodarowanie terenu,. Zakres zamówienia poza wyżej wskazanym obejmuje również: wymianę 4 szt. stolarki okiennej na PCV, demontaż istniejących urządzeń unieczynnionej SUW i zmagazynowanie ich w miejscu wskazanym przez inwestora, usunięcie powstałych podczas realizacji przedmiotu zamówienia odpadów, przeprowadzenie prób końcowych i eksploatacyjnych ( w tym rozruch technologiczny wykonanych i zmodernizowanych urządzeń) wraz z dostarczeniem kompletnego wyposażenia BHP, p.poż., szkolenie personelu inwestora oraz uzyskanie w imieniu inwestora pozwolenia na użytkowanie o ile będzie wymagane. Decyzje administracyjne w procesie projektowania i wykonawstwa będą wydawane na rzecz Inwestora tj. Powiat Drawsko Pomorskie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku: Program Funkcjonalno-Użytkowy z kwietnia 2020 r. zwanym dalej PFU.
Przed złożeniem oferty zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt. 1 Zamawiający wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej pod adresem ul. Bolesława Chrobrego 4 budynek stacji uzdatniania wody w dniu 08.01.2024 r. godz. 12.00. Dokumentem potwierdzającym odbycie wizji lokalnej będzie lista obecności podpisana przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1854840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2019045,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1854840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska EkoWodrol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6690500171, KRS: 0000097981
7.3.3) Ulica: ul. Słowiańska 13
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-846
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII ŚRODOWISKA EKOWODROL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII ŚRODOWISKA EKOWODROL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1854840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zakresie utwardzenia i przebudowy dróg na terenie Gminy Mełgiew
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Aleksandra Labudy w Strzepczu
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.