eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowo › Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej na drogach w Sulminie, Łapinie Kartuskim, Niestępowie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100546 z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej
na drogach w Sulminie, Łapinie Kartuskim, Niestępowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żukowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 52

1.5.2.) Miejscowość: Żukowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-330

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 6858318

1.5.8.) Numer faksu: +48 58 6858330

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzukowo@zukowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zukowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej
na drogach w Sulminie, Łapinie Kartuskim, Niestępowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16c8a1d6-a3fe-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003662/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja dróg gminnych (nawierzchnie bitumiczne)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069761/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 464710,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej na drogach w Sulminie, Łapinie Kartuskim, Niestępowie.
2. Zamówienie obejmuje następujące zadania:
Zadanie 1 – Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej na ul. Gralathów w Sulminie (działka nr 93/2);
Zadanie 2 – Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej na ul. Sosnowej w Łapinie Kartuskim (działka nr 6);
Zadanie 3 – Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej na ul. Leśnej w Niestępowie (działka nr 212).
3. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres:
1) Zadanie 1 – Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej na ul. Gralathów w Sulminie (działka nr 93/2):
a) Zaprojektowanie jezdni bitumicznej o szerokości 5,00 m i długości ok. 265,00 mb wraz z jednym progiem zwalniającym z kostki betonowej oraz obustronnymi poboczami o szerokości ok. 0,5 m i gr. 10 cm na terenie dz. nr 93/2 w Sulminie.
b) Uzyskanie wszystkich uzgodnień od gestorów sieci, urządzeń.
c) Przedłożenie dokumentacji do uzgodnienia i akceptacji Zamawiającemu.
d) Opracowanie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
e) Sporządzenie projektu tymczasowej oraz stałej organizacji ruchu wraz z kompletem wymaganych uzgodnień oraz uzyskanie zatwierdzenia tych organizacji ruchu.
f) Uzyskanie z właściwego organu zaświadczenia o przyjęciu zamiaru wykonania robót budowlanych.
g) Wykonanie nawierzchni bitumicznej wraz z pracami towarzyszącymi.
h) Wykonane dokumentacji powykonawczej zawierającej: mapę pomiaru powykonawczego zgłoszoną do zarejestrowania w Starostwie Powiatowym w Kartuzach, świadectwa, atesty i dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów do wbudowania, oświadczenie kierownika budowy na temat prawidłowości wykonania prac budowlanych i uporządkowania terenów przyległych.
i) Obsługa geodezyjna, w tym opracowanie mapy pomiaru powykonawczego, obsługa podczas realizacji umowy.
j) Organizacja terenu budowy, uporządkowanie terenu budowy i terenów przyległych po wykonanych robotach.
2) Zadanie 2 – Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej na ul. Sosnowej w Łapinie Kartuskim (działka nr 6):
a) Zaprojektowanie jezdni bitumicznej o szerokości 4,70 m i długości ok. 100,00 mb wraz z obustronnymi poboczami o szerokości ok. 0,5 m i gr. 10 cm na terenie dz. nr 6 w Łapinie Kartuskim. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zaświadczenie o przyjęciu zamiaru wykonania robót budowlanych. Pozostałe ustalenia zawarte są w Programie Funkcjonalno – Użytkowym.
b) Uzyskanie wszystkich uzgodnień od gestorów sieci, urządzeń.
c) Przedłożenie dokumentacji do uzgodnienia i akceptacji Zamawiającemu.
d) Opracowanie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
e) Sporządzenie projektu tymczasowej oraz stałej organizacji ruchu wraz z kompletem wymaganych uzgodnień oraz uzyskanie zatwierdzenia tych organizacji ruchu.
f) Uzyskanie z właściwego organu zaświadczenia o przyjęciu zamiaru wykonania robót budowlanych.
g) Wykonanie nawierzchni bitumicznej wraz z pracami towarzyszącymi.
h) Wykonane dokumentacji powykonawczej zawierającej: mapę pomiaru powykonawczego zgłoszoną do zarejestrowania w Starostwie Powiatowym w Kartuzach, świadectwa, atesty i dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów do wbudowania, oświadczenie kierownika budowy na temat prawidłowości wykonania prac budowlanych i uporządkowania terenów przyległych.
i) Obsługa geodezyjna, w tym opracowanie mapy pomiaru powykonawczego, obsługa podczas realizacji umowy.
j) Organizacja terenu budowy, uporządkowanie terenu budowy i terenów przyległych po wykonanych robotach.
3) Zadanie 3 – Zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni bitumicznej na ul. Leśnej w Niestępowie (działka nr 212):
a) Zaprojektowanie jezdni bitumicznej o szerokości 5,00 m i długości ok. 200,00 mb wraz z jednym progiem zwalniającym z kostki betonowej oraz obustronnymi poboczami o szerokości ok. 0,5 m i gr. 10 cm na terenie dz. nr 212 w Niestępowie. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zaświadczenie o przyjęciu zamiaru wykonania robót budowlanych. Pozostałe ustalenia zawarte są w Programie Funkcjonalno – Użytkowym.
b) Uzyskanie wszystkich uzgodnień od gestorów sieci, urządzeń.
c) Przedłożenie dokumentacji do uzgodnienia i akceptacji Zamawiającemu.
d) Opracowanie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
e) Sporządzenie projektu tymczasowej oraz stałej organizacji ruchu wraz z kompletem wymaganych uzgodnień oraz uzyskanie zatwierdzenia tych organizacji ruchu.
f) Uzyskanie z właściwego organu zaświadczenia o przyjęciu zamiaru wykonania robót budowlanych.
g) Wykonanie nawierzchni bitumicznej wraz z pracami towarzyszącymi.
h) Wykonane dokumentacji powykonawczej zawierającej: mapę pomiaru powykonawczego zgłoszoną do zarejestrowania w Starostwie Powiatowym w Kartuzach, świadectwa, atesty i dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów do wbudowania, oświadczenie kierownika budowy na temat prawidłowości wykonania prac budowlanych i uporządkowania terenów przyległych.
i) Obsługa geodezyjna, w tym opracowanie mapy pomiaru powykonawczego, obsługa podczas realizacji umowy.
j) Organizacja terenu budowy, uporządkowanie terenu budowy i terenów przyległych po wykonanych robotach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71354000-4 - Usługi sporządzania map

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530655,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530655,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 530655,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Produkcja i Eksploatacja Kruszywa "Formella" S.C. Tomasz Formella - wspólnik spółki Produkcja i Eksploatacja Kruszywa Formella S.C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Mariusz Formella - wspólnik spółki Produkcja i Eksploatacja Kruszywa Formella S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220395784

7.3.3) Ulica: Niepoczołowice 3A

7.3.4) Miejscowość: Linia

7.3.5) Kod pocztowy: 84-223

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 530655,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.