eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Dostawa sprzętu i wyposażenia do Projektu "Laboratoria Przyszłości"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia do Projektu „Laboratoria Przyszłości”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn

1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Raszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.raszyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i wyposażenia do Projektu „Laboratoria Przyszłości”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a229fef1-8a5f-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053403/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2022.DC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 280153,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa sprzętu do pracowni technicznej”
Opis oraz specyfika elementów wyposażenia pracowni technicznej znajdują się w załączniku nr 1.1 do SWZ. Miejsce dostawy elementów zamówienia w ramach każdego z zadań jest:
Szkoła Podstawowa im. Cypriana Godebskiego w Raszynie
ul. Szkolna 2, 05-090 Raszyn. Przedmiot zamówienia wpisuje się w inicjatywę edukacyjną realizowaną przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19430000-9 - Przędza włókiennicza i nić z włókien naturalnych

19730000-2 - Włókna sztuczne

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

42660000-0 - Narzędzia do lutowania na miękko, lutowania na twardo, obróbki powierzchni oraz maszyny i urządzenia do natryskiwania na gorąco

42715000-1 - Maszyny do szycia

43414000-8 - Szlifierki

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna

43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa sprzętu do pracowni wirtualnej rzeczywistości”
Opis oraz specyfika elementów wyposażenia pracowni wirtualnej rzeczywistości znajdują się w załączniku nr 1.2 do SWZ. Miejsce dostawy elementów zamówienia w ramach każdego z zadań jest:
Szkoła Podstawowa im. Cypriana Godebskiego w Raszynie
ul. Szkolna 2, 05-090 Raszyn.
Przedmiot zamówienia wpisuje się w inicjatywę edukacyjną realizowaną przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19430000-9 - Przędza włókiennicza i nić z włókien naturalnych

19730000-2 - Włókna sztuczne

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

42660000-0 - Narzędzia do lutowania na miękko, lutowania na twardo, obróbki powierzchni oraz maszyny i urządzenia do natryskiwania na gorąco

42715000-1 - Maszyny do szycia

43414000-8 - Szlifierki

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna

43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 174500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa mikrokontrolera”
Opis oraz specyfika mikrokontroler a, znajduje się w załączniku nr 1.3 do SWZ. Miejsce dostawy elementów zamówienia w ramach każdego z zadań jest:
Szkoła Podstawowa im. Cypriana Godebskiego w Raszynie
ul. Szkolna 2, 05-090 Raszyn.
Przedmiot zamówienia wpisuje się w inicjatywę edukacyjną realizowaną przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19430000-9 - Przędza włókiennicza i nić z włókien naturalnych

19730000-2 - Włókna sztuczne

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

42660000-0 - Narzędzia do lutowania na miękko, lutowania na twardo, obróbki powierzchni oraz maszyny i urządzenia do natryskiwania na gorąco

42715000-1 - Maszyny do szycia

43414000-8 - Szlifierki

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna

43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 41100,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa sprzętu do pracowni audio-wideo”
Opis oraz specyfika elementów wyposażenia pracowni audio-wideo znajdują się w załączniku nr 1.4 do SWZ.

Miejsce dostawy elementów zamówienia w ramach każdego z zadań jest:
Szkoła Podstawowa im. Cypriana Godebskiego w Raszynie
ul. Szkolna 2, 05-090 Raszyn.
Przedmiot zamówienia wpisuje się w inicjatywę edukacyjną realizowaną przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19430000-9 - Przędza włókiennicza i nić z włókien naturalnych

19730000-2 - Włókna sztuczne

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

42660000-0 - Narzędzia do lutowania na miękko, lutowania na twardo, obróbki powierzchni oraz maszyny i urządzenia do natryskiwania na gorąco

42715000-1 - Maszyny do szycia

43414000-8 - Szlifierki

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna

43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 44000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79996,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117994,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86587,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378

7.3.3) Ulica: POW 25

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86587,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92969,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124229,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92969,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039

7.3.3) Ulica: Zaułek Drozdowy 2

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92969,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17681,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24562,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17681,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507

7.3.3) Ulica: Wolności 8 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17681,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18611,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40860,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW Digital Tomasz Kaczmarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772361687

7.3.3) Ulica: Fabianowska 46

7.3.4) Miejscowość: Plewiska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-064

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.