Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061972/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
- 2021/BZP 00107753/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100143 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi w miejscowościach: Annowo, Jasiewo, Okonin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gruta 244
1.5.2.) Miejscowość: Gruta
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-330
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gruta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.gruta.acessnet.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi w miejscowościach: Annowo, Jasiewo, Okonin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80afc675-ba2d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003348/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Nadzór inwestorski nad budową drogi gminnej nr 041432C w Annowie
1.3.5 Nadzór inwestorski nad przebudową odcinka drogi gminnej nr 041424C w Jasiewie od km 0+002 do km 0+951
1.3.6 Nadzór inwestorski nad przebudową odcinka drogi gminnej nr 041428C w Okoninie od km 0+004 do km 0+409
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061972/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.18.2021.EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 17073,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 041432C w Annowie i odcinków dróg gminnych: nr 041424C w miejscowości Jasiewo od km 0+002 do km 0+951 i nr 041428C w miejscowości Okonin od km 0+004 do km 0+409 na terenie gminy Gruta”, część nr 1 – Przebudowa drogi gminnej nr 041432C w Annowie, (znak sprawy: RIR.271.6.2021.EK).2. Przedmiotem zadania pn.: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi w miejscowościach Annowo, Jasiewo, Okonin” są usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: część nr 1 - "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych na drodze gminnej nr 041432C w Annowie”. Wykonawca w ramach realizacji umowy zapewni kompleksowy nadzór nad realizacją przedmiotowych inwestycji. 3. Szczegółowy zakres ww. inwestycji wraz z dokumentacją techniczną dostępny jest pod adresem: http://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=883&x=8&y=21&n_id=4224, załączniki nr 8.1- dla części nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 5691,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 041432C w Annowie i odcinków dróg gminnych: nr 041424C w miejscowości Jasiewo od km 0+002 do km 0+951 i nr 041428C w miejscowości Okonin od km 0+004 do km 0+409 na terenie gminy Gruta”, część nr 2 – Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 041424C w miejscowości Jasiewo od km 0+002 do km 0+951, (znak sprawy: RIR.271.6.2021.EK). 2. Przedmiotem zadania pn.: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi w miejscowościach Annowo, Jasiewo, Okonin” są usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: część nr 2 - „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych na odcinku drogi gminnej nr 041424C w miejscowości Jasiewo od km 0+002 do km 0+951”. Wykonawca w ramach realizacji umowy zapewni kompleksowy nadzór nad realizacją przedmiotowych inwestycji. 3. Szczegółowy zakres ww. inwestycji wraz z dokumentacją techniczną dostępny jest pod adresem: http://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=883&x=8&y=21&n_id=4224, załączniki nr 8.2- dla części nr 2.4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 5691,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 041432C w Annowie i odcinków dróg gminnych: nr 041424C w miejscowości Jasiewo od km 0+002 do km 0+951 i nr 041428C w miejscowości Okonin od km 0+004 do km 0+409 na terenie gminy Gruta”, część nr 3 – Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 041428C w miejscowości Okonin od km 0+004 do km 0+409, (znak sprawy: RIR.271.6.2021.EK). 2. Przedmiotem zadania pn.: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi w miejscowościach Annowo, Jasiewo, Okonin” są usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: część nr 3 - „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych na odcinku drogi gminnej nr 041428C w miejscowości Okonin od km 0+004 do km 0+409”. Wykonawca w ramach realizacji umowy zapewni kompleksowy nadzór nad realizacją przedmiotowych inwestycji. 3. Szczegółowy zakres ww. inwestycji wraz z dokumentacją techniczną dostępny jest pod adresem: http://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=883&x=8&y=21&n_id=4224, załączniki nr 8.3- dla części nr 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 5691,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4100,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4100,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4100,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów Budowlanych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571112978
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 56/202
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-241
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4100,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4100,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4100,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów Budowlanych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571112978
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 56/202
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-241
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4100,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4100,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4100,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów Budowlanych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571112978
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 56/202
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-241
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-312021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI GRUTA
- RIR.271.15.2024.CC Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Plemiętach
- RIR.271.14.2024.CC Przebudowa stacji uzdatniania wody w m. Gruta
więcej: przetargi GRUTA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali magazynowej w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa skrzyżowania w ciągu DK5 koło miejscowości Mielęcin"
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem metalowym o konstrukcji samonośnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zarzycach Wielkich
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (...) na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap III
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą "Przebudowa stadionu miejskiego wraz z boiskami treningowymi w ramach utworzenia Lubelskiego Centrum Piłki Nożnej w Chełmie"
- Modernizacja jezdni i chodników przy drogach powiatu pyrzyckiego - etap III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.