eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radoszyce › "Budowa infrastruktury kulturalno-społecznej w Gminie Radoszyce - Budowa świetlicy wiejskiej z częścią dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Węgrzynie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa infrastruktury kulturalno-społecznej w Gminie Radoszyce – Budowa świetlicy wiejskiej z częścią dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Węgrzynie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radoszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Radoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-230

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radoszyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://radoszyce.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa infrastruktury kulturalno-społecznej w Gminie Radoszyce – Budowa świetlicy wiejskiej z częścią dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Węgrzynie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90f74ba4-aa2d-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084180/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa świetlicy wiejskiej z częścią dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wegrzynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RZĄDOWY FUNDUSZ POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH, PROW na lata 2014-2020 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW) operacja typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005661

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BKŚ.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dla inwestycji pn.:” Budowa świetlicy wiejskiej z częścią dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Węgrzynie”. W ramach postępowania przedmiotem zamówienia jest wykonanie całego zakresu przedmiotu zamówienia z zatwierdzonego projektu budowlanego z wyłączeniem robót już wykonanych. Roboty budowlane należy wykonać na podstawie projektu budowlano-wykonawczego oraz projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją Starosty Koneckiego BP.6740.3415.2017.MW. z dnia 28.08.2017r. Zgodnie z dokumentacją budowlaną budynek świetlicy należy wyposażyć w schodołaz, który jest integralną częścią obiektu. Miejsce realizacji: miejscowość Węgrzyn, gmina Radoszyce, powiat konecki, woj. Świętokrzyskie. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję na użytkowanie.
Opis przedmiotu zamówienia sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
ZAKRES JUŻ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH:
- ławy i stopy fundamentowe wraz ze ścianami fundamentowymi,
- izolacje przeciwwilgociowe poziome na istniejących ścianach fundamentowych,
- ściany konstrukcyjne nośne wraz z trzpieniami do poziomu stropu, w części garażowej (bez stropu ) do poziomu wieńca W-1,
- instalacja kanalizacji sanitarnej biegnąca pod poziomem „chudego betonu” wraz z wyjściami ponad poziom „chudego betonu”, oraz wyjściem instalacji minimum 1,0 m poza obrys budynku,
- przejście przez ścianę przyłącza wodociągowego, z zakończeniem instalacji ponad poziomem „chudego betonu”, oraz wyjściem instalacji minimum 1,0 m poza obrys budynku,
- strop oraz wieniec W-1,
- żelbetowa konstrukcja schodów,

ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH DO WYKONANIA:
ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE
Etap I obejmuje wykonanie:
a)
Robót murowych
Robót konstrukcyjnych B25
b)
Dachu
Stolarki i ślusarki
Podłoży posadzek
Okładzin
Elewacji

Etap II obejmuje wykonanie:
Instalacji elektrycznej
Instalacji c.t.
Instalacji c.o.
Instalacji wod-kan
Instalacji wentylacji mechanicznej

Etap III obejmuje wykonanie:
kanalizacji sanitarnej (zbiornik + przyłącze)
przyłącza wodociągowego

OPCJA
Etap IV obejmuje wykonanie:
zagospodarowania terenu: utwardzenia wraz z elementami małej architektury

Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2591049,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3099738,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2591049,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Popecki Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681846918

7.3.4) Miejscowość: Sitowa

7.3.5) Kod pocztowy: 26-300

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2591049,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 386 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.