Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043358/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00047673/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-06
- 2021/BZP 00050132/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100063 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania i dostawy/stworzenia platformy społecznościowej dla pracowników i studentów UPJP II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003871913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kanonicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-002
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@upjp2.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://upjp2.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.upjp2.edu.pl/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania i dostawy/stworzenia platformy społecznościowej dla pracowników i studentów UPJP II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d1af3df-a81c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zintegrowany Plan Rozwoju UPJPII w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 3.5 Kompleksowe program szkól wyższych, nr umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00-Z032/18-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043358/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.21 - 12
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 638500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania i dostawy/stworzenia platformy społecznościowej dla pracowników i studentów UPJP II , obejmującej udzielenie Zamawiającemu licencji do oprogramowania oraz przeniesienie praw autorskich w zakresie utworów wytworzonych na potrzeby niniejszego zamówienia oraz wdrożenie platformy wraz z integracją platformy z systemami informatycznymi i automatyzacja wymiany danych z systemami obecnie funkcjonującymi na UPJP II. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca może zadeklarować świadczenie na rzecz Zamawiającego dodatkowych usług rozwojowych i edukacyjnych, w ilości godzin wskazanych w Ofercie Wykonawcy.
1.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1.2.1.Stworzenie lub dostawę platformy społecznościowego wg OPZ
1.2.2 Dostawę licencji oprogramowania spełniającego rolę platformy społecznościowej wg OPZ
1.2.3. Dostawę i wdrożenie platformy społecznościowej,
1.2.4. Integrację platformy z systemami informatycznymi Zamawiającego i automatyzację wymiany danych.
1.2.5. Przeprowadzenie 2-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min. 12 godz. zegarowych) dla 10 pracowników Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia po zakończeniu wdrażania Platformy społecznościowej.
1.2.6. Zapewnienie serwisu platformy społecznościowej, zgodnie z wymogami gwarancji opisanymi w Załączniku nr 1 do SWZ,
1.3. Dodatkowo, Wykonawca może zadeklarować:
1.3.1. Prowadzenie prac rozwojowych platformy społecznościowej, w ilości godzin wskazanych w Ofercie Wykonawcy.
1.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera Załącznik 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72514200-3 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 686340 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 784740 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 686340 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: American Systems Sp. z o.o. Ul. 27 Grudnia 7, 61‐737 Poznań
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752549956
7.3.3) Ulica: Ul. 27 Grudnia 7,
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-737
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 686340 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-152021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa instrumentów i akcesoriów endodontycznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przebudowy dźwigu osobowego zewnętrznego z napędem elektrycznym w budynku przy al. Słowackiego 15 w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK - 3 zadania
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawa leków gotowych
- Sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH I SYSTEMÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W GMINACH SUBREGIONU CHEŁMSKO-ZAMOJSKIEGO
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pamiątkowie - zaprojektuj i wybuduj
- ,,Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Rozwój edukacji w gminie Milanów"
- Poprawa cyberbepieczeństwa Gminy Oleszyce - zakup urządzeń i oprogramowania.
- DOSTAWA, INSTALACJA I KONFIGURACJA SPECJALISTYCZNEGO SYSTEMU DO AUTOMATYCZNEGO TYPOWANIA OSÓB W MATERIAŁACH WIDEO I ZDJĘCIACH
- "Rozbudowa systemu monitoringu m. st. Warszawy - budowa 7 (siedmiu) punktów kamerowych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.