Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00087385/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099974 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego ucz. Technikum im. Het. St. Czarnieckiego w Wieleniu”-zakup i dostawa wyposaż. prac. jęz. obcych i informatyki oraz wyposaż. prac. logistycznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowa Administracja Oświatowa w Wieleniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570221662
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Drawska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieleń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-730
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672561118
1.5.8.) Numer faksu: 672561118
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sao3@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saowielen.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego ucz. Technikum im. Het. St. Czarnieckiego w Wieleniu”-zakup i dostawa wyposaż. prac. jęz. obcych i informatyki oraz wyposaż. prac. logistycznej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0bb10e2-cf6a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego uczniów Technikum im. Hetmana Stefana Czarnieckiego w Wieleniu”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087385/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SAO.364.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 87730,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa systemu do nauczania języków obcych do technikum im. hetmana Stefana Czarnieckiego w Wieleniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części I został określony w załączniku numer 7 lit. A do niniejszej SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 48770000-6 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego, kompresującego i do drukowania
4.5.5.) Wartość części: 18990,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa laboratorium magazynowego wykorzystującego technologię RFID do pracowni logistycznej do technikum im. hetmana Stefana Czarnieckiego w Wieleniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części II został określonyw załączniku numer 7 lit.B do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 51611100-9 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych
4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa modelu urządzenia do prezentacji pracy tachografu cyfrowego wraz z kartami do pracowni logistycznej do technikum im. hetmana Stefana Czarnieckiego w Wieleniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części III został określony w załączniku numer 7 lit.C do niniejszej SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 48450000-7 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi
4.5.5.) Wartość części: 22740,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W II postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożone oferty na część I zamówienia przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32601,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39126,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część II postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W II postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożona oferta na część III zamówienia przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23616,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23616,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.