eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieleń › "Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego ucz. Technikum im. Het. St. Czarnieckiego w Wieleniu"-zakup i dostawa wyposaż. prac. jęz. obcych i informatyki oraz wyposaż. prac. logistycznej.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099974 z dnia 2021-06-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego ucz. Technikum im. Het. St. Czarnieckiego w Wieleniu”-zakup i dostawa wyposaż. prac. jęz. obcych i informatyki oraz wyposaż. prac. logistycznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowa Administracja Oświatowa w Wieleniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570221662

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Drawska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieleń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-730

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672561118

1.5.8.) Numer faksu: 672561118

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sao3@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saowielen.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego ucz. Technikum im. Het. St. Czarnieckiego w Wieleniu”-zakup i dostawa wyposaż. prac. jęz. obcych i informatyki oraz wyposaż. prac. logistycznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0bb10e2-cf6a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego uczniów Technikum im. Hetmana Stefana Czarnieckiego w Wieleniu”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087385/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SAO.364.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 87730,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa systemu do nauczania języków obcych do technikum im. hetmana Stefana Czarnieckiego w Wieleniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części I został określony w załączniku numer 7 lit. A do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48770000-6 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego, kompresującego i do drukowania

4.5.5.) Wartość części: 18990,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa laboratorium magazynowego wykorzystującego technologię RFID do pracowni logistycznej do technikum im. hetmana Stefana Czarnieckiego w Wieleniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części II został określony
w załączniku numer 7 lit.B do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 51611100-9 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych

4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa modelu urządzenia do prezentacji pracy tachografu cyfrowego wraz z kartami do pracowni logistycznej do technikum im. hetmana Stefana Czarnieckiego w Wieleniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części III został określony w załączniku numer 7 lit.C do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48450000-7 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.5.) Wartość części: 22740,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W II postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożone oferty na część I zamówienia przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32601,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39126,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część II postępowania nie wpłynęła żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W II postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożona oferta na część III zamówienia przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23616,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23616,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-06-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.