eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › Przebudowa części budynku ZSS w Rzykach obejmującej pomieszczenia przedszkola



Ogłoszenie z dnia 2024-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części budynku ZSS w Rzykach obejmującej pomieszczenia przedszkola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRYCHÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182031

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Andrychów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338429952

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@andrychow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa części budynku ZSS w Rzykach obejmującej pomieszczenia przedszkola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e473bbb3-99ee-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063390/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Przebudowa części budynku ZSS w Rzykach obejmującej pomieszczenia przedszkola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552962

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.52.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 814087,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Przebudowa części budynku ZSS w Rzykach obejmującej pomieszczenia przedszkola".
5.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
5.2.1 Branża architektoniczna i konstrukcyjna:5.2.1.1 roboty demontażowe i rozbiórkowe,5.2.1.2 izolacja przeciwwilgociowa pozioma,5.2.1.3 elementy konstrukcyjne żelbetowe,5.2.1.4 elementy konstrukcyjne stalowe,
5.2.1.5 uzupełnienie i naprawa ścian, zamurowanie otworów,
5.2.1.6 ścianki działowe,5.2.1.7 stolarka okienna i drzwiowa (wewnętrzna i zewnętrzna),5.2.1.8 ścianki systemowe (sanitariaty),5.2.1.9 tynki i okładziny wewnętrzne,5.2.1.10 roboty malarskie,
5.2.1.11 podłogi,posadzki i izolacje,5.2.1.12 pozostałe roboty wewnętrzne,5.2.1.13 roboty zewnętrzne:5.2.1.13.1 zabezpieczenie terenu budowy,5.2.1.13.2 roboty elewacyjne,
5.2.1.13.3 przebudowa schodów zewnętrznych. 5.2.2 Branża instalacyjna:
5.2.2.1 kotłownia,5.2.2.2 wewnętrzna kanalizacja sanitarna,5.2.2.3 biały montaż,5.2.2.4 instalacje wodne,5.2.2.5 instalacje p-poż.,
5.2.2.6 instalacja gazowe,5.2.2.7 instalacja wody w gruncie,5.2.3 Branża elektryczna:5.2.3.1 rozdzielnice, tablice, urządzenia elektryczne,5.2.3.2 kable i przewody,5.2.3.3 trasy kablowe,5.2.3.4 montaż osprzętu instalacji oświetleniowej,5.2.3.5 montaż opraw oświetleniowych,5.2.3.6 gniazda elektryczne,5.2.3.7 instalacja połączeń wyrównawczych,5.2.3.8 badania i pomiary5.2.4 Kotłownia II :5.2.4.1 instalacja c.o.,5.2.4.2 kotłownia II piętro,
5.2.4.3 instalacja p-poż.,5.2.4.4 instalacja gazowa,5.2.4.5 roboty budowlane i instalacyjne wod. -kan.5.2.5 inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,5.2.6 inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym : 5.2.6.1 oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót,5.2.6.2 organizację zaplecza, w tym dróg dojazdowych do terenu budowy,5.2.6.3 organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, 5.2.6.4 wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót (gdy wymagane),
5.2.6.5 wykonanie dokumentacji fotograficznej z każdego etapu realizacji przedmiotu zamówienia,5.2.6.6 bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,5.2.6.7 przeprowadzenie wszelkich pomiarów kontrolnych ,
5.2.6.8 wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.5.3 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie, który dotyczy przedmiotu zamówienia oraz w przedmiarze robót.
5.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy.5.5 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.5.6 W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). 5.7 Użycie materiałów równoważnych jest warunkowane uzyskaniem parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. 5.8 Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w zakresie założeń dokumentacji projektowej, których skutki miałyby wpływ na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne oraz parametry technologiczne.
5.9 Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej.5.10 Obiekt przedszkola prowadzi zajęcia dydaktyczne z dziećmi do 24 czerwca 2024r., w godz. od 7.00 do 16.00 .5.11 Wykonawca przed przekazaniem terenu budowy przedstawi do akceptacji Dyrekcji ZSS w Rzykach harmonogram godzinowy prowadzenia prac budowlanych oraz sposób zabezpieczenia terenu robót budowlanych na poszczególnych etapach robót. Podjęcie prac w trakcie roku szkolnego, tj. przed 24 czerwca wymaga uzyskanie zgody dyrekcji obiektu na ich wykonywanie. Wszelkie zabezpieczenia obiektu w trakcie robót budowlanych muszą uwzględniać bezpieczeństwo użytkowników budynku w szczególności dzieci . 5.12 Termin 31.07.2024r. jest nieprzekraczalny dla robót budowlanych, gdyż przedszkole musi być wyposażone i rozpocząć działalność od 1 września 2024 r.5.13 Zamawiający  nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych elementów zamówienia.5.14 Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) tj.: prace fizyczne na terenie budowy obejmujące: wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych.5.15 Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez Podwykonawcę osób wykonujących roboty określone w pkt 5.14.5.16 Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu na każde żądanie w wyznaczonym w wezwaniu terminie następujących dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 5.14. czynności w trakcie realizacji zamówienia:5.16.1 oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do składania oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,5.16.2 oświadczenia zatrudnionych pracowników zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika,
[...]5.22 Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy i jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z zapisem rozdziału 19 pkt 19.1 niniejszej SWZ. Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie poda terminu gwarancji lub zadeklaruje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po zbadaniu swoich możliwości finansowych ustalił, iż na chwilę obecną nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie tego zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.