eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Chełmińska › Budowa dróg na osiedlu "Pod Gruszą" w miejscowości Ostromecko



Ogłoszenie z dnia 2022-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg na osiedlu „Pod Gruszą” w miejscowości Ostromecko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Chełmińska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350642

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bydgoska 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Chełmińska

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-070

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523816005

1.5.8.) Numer faksu: 523816290

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

dabrowachelminska.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg na osiedlu „Pod Gruszą” w miejscowości Ostromecko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2697a8dd-898d-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011175/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa dróg na osiedlu Pod Gruszą w miejscowości Ostromecko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051518/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4796747,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa dróg na osiedlu „Pod Gruszą” w miejscowości Ostromecko”

Zakres prac do wykonania wskazuje szczegółowo dokumentacja projektowa w projekcie budowlanym i projektach wykonawczych załączonych do dokumentacji projektowej.
Na zakres prac składa się m. in.:
- w zakres zadania prócz głównych dróg wchodzi również sięgacz ul. Malinowej. Dokumentacja również została załączona do SWZ,
- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu z oznakowaniem poziomym i pionowym zgodnie z załączoną SOR oraz zatwierdzeniem SOR,
- Utrzymanie w okresie rękojmi zieleni w zakresie koszenia traw z pobocza w okresie rękojmi za wady do 4 razy do roku oraz sprzątania trawy z drogi po zakończonym koszeniu. Koszenie będzie odbywało się w okresie od kwietnia do października danego roku. Konkretne terminy koszenia zostaną ustalane indywidualnie wg. potrzeb na wezwanie zamawiającego,
- w określonych punktach w projekcie przewiduje się stabilizację podłoża, w tym celu wykonawca jest zobowiązany przywieźć materiał z wytwórni,
- projekt określa rodzaj podbudowy z kruszywa łamanego, wykonawca jest zobowiązany aby było to kruszywo łamane typu twardego,
- dla działek nr 271/47, 271/48,271/49,271/50,271/51,271/52 należy wykonać przyłącza wodociągowe i kanalizacyjne przed wykonaniem drogi. Przyłącze kanalizacyjne do granicy działki zakończone korkiem, przyłącze wodociągowe na granicy zostawić zapas przyłącza. Prace należy wykonać zgodnie z załączonym rysunkiem do SWZ,
- Płyty ażurowe z przesmyku należy zdemontować, złożyć na paletach i przewieźć na wskazany adres przez Zamawiającego do 10 km od budowy,
- Zamawiający wymaga ze względu na znaczącą grubość podbudowy z kruszywa łamanego, aby podbudowę zagęszczać na dwa razy tj. aby podbudowę układać w połowie grubości i zagęścić i powtórzyć tą czynność z drugą częścią podbudowy,
- Zamawiający wymaga, aby istniejące kruszywo z dróg zebrać i przetransportować na wskazane miejsce do 10 km od placu budowy. Wykonawca wyceniając tą czynność powinien kalkulować 20 cm grubości podbudowy do zebrania na szerokości średnio 4 m,
- w SWZ załączono rysunek z lokalizacja zjazdu którego nie uwzględnia dokumentacja projektowa, należy te prace wliczyć do oferty. Poza tym wykonawca jest zobowiązany uwzględnić dodatkowo 10 zjazdów oraz dojść do furtek i miejsc składowania odpadów komunalnych ryczałtowo w takiej technologii jak zaplanowano w projekcie dla zagospodarowanych posesji,
- Zamawiający informuje, że powoła Inspektora Nadzoru Inwestorskiego,
- Zamawiający informuje, że po zaprojektowaniu przedmiotowego zadania, została wykonana na całym osiedlu teletechnika w postaci kablowej sieci światłowodowej, która w projekcie nie została uwzględniona. W celu ułatwienia realizacji prac budowlanych zamawiający załącza inwentaryzację geodezyjną powykonawczą nowej teletechniki.

Sposób w jaki będą się odbyły płatności został określony we wzorcu umownym.
Inwestorem jest Gmina Dabrowa Chełmińska.
Podczas wykonywania robót należy uwzględnić warunki czynników uzgadniających i opiniujących.
Zamawiający nie wymaga sporządzenia kosztorysów ofertowych.

W zakresie realizacji poza branżą drogową jest również do wykonania kanalizacja deszczowa ze zbiornikami retencyjno-rozsączającymi, jak i budowa kanału technologicznego.
Wykonawca jest zobowiązany opracować i wprowadzić czasową organizacje ruchu na czas robót budowlanych.
Wykonawca jest zobowiązany do kompleksowego zrealizowania zadania. W przypadku kolizji, której nie dało się przewidzieć na etapie projektowania wykonawca będzie zobowiązany do jej likwidacji własnym kosztem i staraniem.
W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany przestrzegać zapisów Zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej, oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Jeśli zajdzie taka potrzeba to koszty nadzorów specjalistycznych ponosi wykonawca.
Wykonawca ma obowiązek stosowania się do warunków i zapisów uzgodnień instytucji, zawartych w dokumentacji projektowej.
Drogi przyległe do placu budowy w razie uszkodzenia odtworzyć do stanu sprzed robót budowlanych.
Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania odbiorów od zarządcy dróg związanych
z przywróceniem odpowiedniego stanu dróg.
Wykonawca musi zgłosić rozpoczęcie robót gestorom sieci oraz instytucjom w zakresie wynikającym z uzgodnień załączonych w dokumentacji projektowej.
Wykonawca ma obowiązek zgłosić/złożyć wnioski swoje prace do organów/zarządców nieruchomości/zarządców dróg na podstawie uzgodnień zamieszczonych w dokumentacji projektowej.
W ramach robót istnieje obowiązek wykonania badań zagęszczenia gruntu rodzimego jak i nawierzchni w korycie drogi i chodników. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestniczenia w tych badaniach. Odpowiednie urządzenie do pomiaru stopnia zagęszczenia gruntu ma obowiązek dostarczyć Wykonawca.
Zakres zadania obejmuje nadzór technologiczny nad kanalizacją deszczową po jej wybudowaniu w okresie rękojmi za wady. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bieżącą obsługę zbiorników retencyjno-rozsączających, która polega na kontrolnym i okresowym czyszczeniu systemu retencyjno-rozsączającego składającego się ze skrzynek rozsączających. Co pół roku należy kontrolować studzienki rewizyjne i oczyszczać z mułu, chronić przed dopływem zanieczyszczeń i liści, płukać bieżącą wodą, analogicznie jak systemy drenarskie. Separatory koalescencyjne konserwować rozpatrując trzy elementy. Są nimi, odbiór odpadów i ich unieszkodliwienie. Serwis polega na wykonaniu takich czynności jak m. in.: demontaż i montaż filtrów, ich czyszczenie, a w razie konieczności wymiana. Należy sprawdzić pracę pływaka, umyć osadnik, uruchomić i sprawdzić systemy alarmowe oraz po zakończeniu serwisu napełnić separator czystą wodą. Rurociągi, studzienki, wpusty uliczne, osadniki należy profilaktycznie czyścić z osadów, udrażniać kanalizację z zatorów przynajmniej raz w roku. Odbiór odpadów (szlamów zaolejonych) i mieszanin wodno-olejowych dokonać za pomocą specjalistycznych samochodów. Wszelkie zebrane odpady muszą zostać unieszkodliwione w punktach utylizacji zgodnie z wymogami przepisów ochrony środowiska.
Termin realizacji prac uwzględnia również przygotowanie dokumentacji odbiorowej w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, która na koniec terminu umownego powinna być złożona do Ośrodka geodezyjnego celem przyjęcia do zasobu geodezyjnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5899695,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5899695,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5899695,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOGMAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542734385

7.3.3) Ulica: Kasztanowa 9

7.3.4) Miejscowość: Ostromecko

7.3.5) Kod pocztowy: 86-070

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5899695,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.