eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sianów › Dowóz osób niepełnosprawnych w tym dzieci do placówek oświatowych i ośrodków wsparcia



Ogłoszenie z dnia 2023-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz osób niepełnosprawnych w tym dzieci do placówek oświatowych i ośrodków wsparcia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sianowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003801083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 3a

1.5.2.) Miejscowość: Sianów

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 3185512

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@sianow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.sianow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-827d4b96-8cfc-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz osób niepełnosprawnych w tym dzieci do placówek oświatowych i ośrodków wsparcia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-827d4b96-8cfc-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099557

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011226/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz osób niepełnosprawnych w tym dzieci do placówek oświatowych i ośrodków wsparcia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Pokonać bariery

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013736

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 148277,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część I – trasa Dąbrowa – Sianów ul. Dębowa – Sianów ul. Mickiewicza - Sianów ul. Słowackiego – Sianów Plac pod Lipami - Skwierzynka - ZS nr 12 ul. Bolesława Krzywoustego 5 / ul. Połczyńska 71a Koszalin– SOSW ul. Rzeczna 5 Koszalin - Niepubliczne Specjalistyczne Przedszkole Terapeutyczne „Mały Książę” ul. Dywizji Drezdeńskiej 13 Koszalin i z powrotem. Dowóz osób ze wskazanych lokalizacji do ośrodków na terenie Koszalina do godz. 7:45. Odwiezienie osób z placówek do wskazanych lokalizacji w miejscu zamieszkania od godz. 14:30 placówki ZS nr 12 i Przedszkole „Mały Książe”, od 15:30 SOSW. Godziny dowozu mogą ulec zmianie w związku z prowadzonymi zajęciami. Wykonawca będzie informowany na bieżąco o planowanych zmianach. 13) Wykonawca podczas świadczenia przewozu, o którym mowa w części I i II zobowiązany jest zapewnić dzieciom opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia posiadająca szkolenie z zakresu BHP, ppoż oraz udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Funkcji opiekuna nie może wykonywać kierowca pojazdu

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 51301,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Część II – trasa: Wierciszewo – Iwięcino – Sucha Koszalińska – Skibienko – Sianów ul. Słoneczna – Sianów ul. Bukowa – OREW ul.Wyspiańskiego 4 Koszalin - OREW ul. Szpitalna 7 Koszalin- SOSW ul. Rzeczna 5 Koszalin i z powrotem. Dowóz osób ze wskazanych lokalizacji do ośrodków na terenie Koszalina do godz. 7:45. Odwiezienie osób z placówek do wskazanych lokalizacji w miejscu zamieszkania od godz. 14:30. Godziny dowozu mogą ulec zmianie w związku z prowadzonymi zajęciami. Wykonawca będzie informowany na bieżąco o planowanych zmianach. Wykonawca podczas świadczenia przewozu, o którym mowa w części I i II zobowiązany jest zapewnić dzieciom opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia posiadająca szkolenie z zakresu BHP, ppoż oraz udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Funkcji opiekuna nie może wykonywać kierowca pojazdu

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 49523,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6) Część III – trasa: Osieki – Kleszcze – Bielkowo – Sianów ul. Dębowa – Sianów ul. Łubuszan – Sianów ul. Plac pod Lipami – Sianów ul. Armii Polskiej 33 (siedziba Dziennego Domu „Senior+”) - Sianów ul. Słowackiego 3a (siedziba ŚDS „SZANSA”) – Sianów ul. Słowackiego - Sianów ul. Słowackiego 3a (siedziba ŚDS „SZANSA”) - Sianów ul. Armii Polskiej 33 (siedziba Dziennego Domu „Senior+”) i z powrotem.
Dowóz osób ze wskazanych lokalizacji do ośrodków na terenie Sianowa do godz. 8:00. Odwiezienie osób z placówek do wskazanych lokalizacji od godz. 13:30. Godziny dowozu mogą ulec zmianie w związku z prowadzonymi zajęciami. Wykonawca będzie informowany na bieżąco o planowanych zmianach.
Łącznie: 28 osób. Jednocześnie w pojeździe przebywa ok. 25 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 47453,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 637,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 637,2 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 637,2 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe Zbigniew Chotkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691319930

7.3.3) Ulica: Strzelecka

7.3.4) Miejscowość: Sianów

7.3.5) Kod pocztowy: 76-004

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54162,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 567,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 567 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 567 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe Zbigniew Chotkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691319930

7.3.3) Ulica: Strzelecka

7.3.4) Miejscowość: Sianów

7.3.5) Kod pocztowy: 76-004

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48195 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448,2 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448,2 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448,2 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe Zbigniew Chotkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691319930

7.3.3) Ulica: Strzelecka

7.3.4) Miejscowość: Sianów

7.3.5) Kod pocztowy: 76-004

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46612,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.