Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036433/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
- 2021/BZP 00036433/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20 (po zmianach)
- 2021/BZP 00037102/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-21
- 2021/BZP 00048458/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099499 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część 1–Termomodernizacja budynku VIII LO Samorządowego;
Część 2–Budowa windy zewn. w budynku VIII LO Samorządowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO CZĘSTOCHOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151399002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 37 07 617
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iz@czestochowa.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.czestochowa.pl/przetargi/714301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część 1–Termomodernizacja budynku VIII LO Samorządowego;Część 2–Budowa windy zewn. w budynku VIII LO Samorządowego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3751f3f4-a1a7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003368/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Likwidacja barier architektonicznych w placówkach miejskich w Częstochowie
1.1.42 Termomodernizacja VIII Liceum Ogólnokształcącego Samorządowego przy ul. Worcella 22 w Częstochowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036433/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2130616,45 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Część 1 – Termomodernizacja budynku VIII Liceum Ogólnokształcącego Samorządowego, ul. Worcella 22, 42-202 Częstochowa.
1. Zakres robót budowlanych dla części 1:
a) docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentów,
b) docieplenie dachu,
c) częściowa wymiana okien,
d) wymiana drzwi zewnętrznych,
e) częściowa wymiana chodników wokół budynku,
f) remont fragmentu drogi dojazdowej,
g) wymiana instalacji c.o., rur, grzejników,
h) wymiana oświetlenia zewnętrznego na budynku.
UWAGI dot. części 1:
1) Zdemontowany złom metalowy wykonawca pozostawia użytkownikowi.
2) Wymaga się, żeby uciążliwe roboty budowlane były prowadzone w szkole poza godzinami zajęć lekcyjnych, tj. w godzinach popołudniowych oraz w weekendy.
3) Prowadzenie robót budowlanych będzie ograniczone w okresie matur i egzaminów (hałas, brud, kurz itp.).
Część 1 – Termomodernizacja budynku VIII Liceum Ogólnokształcącego Samorządowego, ul. Worcella 22, 42-202 Częstochowa jest zadaniem majątkowym realizowanym w ramach środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 (Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1713139,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Część 2 – Budowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych w budynku VIII Liceum Ogólnokształcącego Samorządowego przy ulicy Worcella 22 w Częstochowie w ramach zadania budżetowego Likwidacja barier architektonicznych w placówkach miejskich w Częstochowie.
1. Zakres robót budowlanych dla części 2:
a) wyburzenia i demontaż (min.: schodów zewnętrznych, okien i drzwi),
b) wykonanie żelbetowej płyty fundamentowej,
c) wykonanie zewnętrznego żelbetowego szybu z montażem windy elektrycznej,
d) wykonanie holu wejściowego,
e) remont nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego,
f) poszerzenie chodnika w miejscu dobudowy wraz z przesunięciem skarpy,
g) przebudowa przyłącza światłowodowego.
UWAGI dot. części 2:
1) Zdemontowany złom metalowy wykonawca pozostawia użytkownikowi.
2) Wymaga się, żeby uciążliwe roboty budowlane były prowadzone w szkole poza godzinami zajęć lekcyjnych, tj. w godzinach popołudniowych oraz w weekendy.
3) Prowadzenie robót budowlanych będzie ograniczone w okresie matur i egzaminów (hałas, brud, kurz itp.).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 417477,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2384970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2737000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2384970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. „DZIEDZICKI” Marcin Dziedzicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5732319910
7.3.4) Miejscowość: Konopiska
7.3.5) Kod pocztowy: 42-274
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.U.H "DZIEDZICKI" MARCIN DZIEDZICKI
jakie przetargi wygrała firma
F.U.H "DZIEDZICKI" MARCIN DZIEDZICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2384970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 427592,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 427592,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Romex Budownictwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9492209519
7.3.4) Miejscowość: Zrębice Pierwsze, poczta Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 42-256
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) wykonanie części dotyczącej instalacji elektrycznej
firmie ELEKTRYK ZĄBKOWSCY S.C. z siedzibą w Natolin , 42-165 Lipie
Wartość brutto części zamówienia powierzona podwykonawcy wynosi:
57 810,00 zł lub stanowi ....................% wartości całego zamówienia.
b) wykonanie części dotyczącej instalacji sanitarnej
firmie FIRMA WIELOBRANŻOWA MAX-MONTER Aneta Zatoń z siedzibą w Przymiłowice, 42-256 Olsztyn
Wartość brutto części zamówienia powierzona podwykonawcy wynosi:
20 522,49 zł lub stanowi ....................% wartości całego zamówienia.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROMEX BUDOWNICTWO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ROMEX BUDOWNICTWO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 427592,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Zakup emulsji asfaltowej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa skrzyżowania ulic ks. J. Popiełuszki i ul. gen. K. Pułaskiego z Aleją Najświętszej Maryi Panny wraz likwidacją przejścia podziemnego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa ul. św. Rocha od ul. św. Jadwigi do ul. Wręczyckiej
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa, montaż i uruchomienie ośmiu układów do pomiaru warstwy osadu w osadnikach wtórnych na terenie Oczyszczalni Ścieków "Dźbów" w Częstochowie przy ul. Anyżkowej.
- Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu dla obiektów Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.