Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług serwisowych i opieki autorskiej wraz z aktualizacją oprogramowania dla systemu PROTON oraz BIP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 16
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług serwisowych i opieki autorskiej wraz z aktualizacją oprogramowania dla systemu PROTON oraz BIP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d94d1cbd-ab7b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039764/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Nadzory autorskie - branża informatyczna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR 1-2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 65100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Udzielenie licencji niewyłącznej na aktualizację (upgrade) oraz świadczenie usług serwisowych i opieki autorskiej dla Oprogramowania wyszczególnionego w pkt. 4 poniżej , stanowiącego wersję na rok 2023/2024.
2. Licencja udzielona jest na tych samych polach eksploatacji i zasadach, na które udzielono licencji głównej na Oprogramowanie (umowa 341/2017 z dnia 24.03.2017) z zastrzeżeniem poniższych postanowień.
3. Licencja udzielona jest na czas nieoznaczony, od dnia 8 lutego 2023r. z tym, że obowiązki wykonawcy określone poniżej w szczególności usługi opieki autorskiej i wsparcia, będą świadczone w okresie od dnia 8 lutego 2023 roku do dnia 8 lutego 2024 roku.
4. Oprogramowanie obejmuje następujące systemy:
1) System EZD PROTON,
2) System Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta EBOI w integracji z EZD PROTON,
3) Biuletyn Informacji Publicznej,
4) Biuletyn Informacji Publicznej dla urzędu w wersji archiwalnej.
Obowiązki wykonawcy:
a) Dostarczenie zaktualizowanego Oprogramowania w wersji na rok 2023/2024 i jego zainstalowania (jeśli dotyczy - z wyłączeniem Biuletyn Informacji Publicznej - archiwum);
b) Dostosowywanie w okresie do 8 lutego 2024r. Oprogramowania do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawnych związanych bezpośrednio z jego funkcjonowaniem w odniesieniu do systemów określonych w pkt 4 ppkt 1-2, w dniu ich wejścia w życie lub w ciągu 30 dni od ich ogłoszenia, jeśli data wejścia w życie jest krótsza niż 30 dni od ogłoszenia danego przepisu (jeśli
dotyczy - z wyłączeniem Biuletyn Informacji Publicznej - archiwum);
c) Udostępnienie Licencjobiorcy serwerów internetowych Licencjodawcy, w stopniu niezbędnym do prawidłowego działania Oprogramowania, w odniesieniu do systemów określonych w pkt 4 ppkt 2,3,4,
d) Obsługi gwarancyjnej i opieki autorskiej zaktualizowanego Oprogramowania, obejmującej:
A. świadczenie pomocy zdalnej (dostęp zdalny będzie się odbywał przez wirtualną sieć prywatną – VPN, połączenie pulpitu zdalnego – RDP oraz Remotly) i telefonicznej w zakresie użytkowania Oprogramowania przez wyspecjalizowany dział Licencjodawcy, w dni robocze Licencjodawcy,
w godzinach 8:00 – 16:00.
B. usuwanie błędów działania Oprogramowania zgłoszonych przez Licencjobiorcę, odpowiednio:
a)w ciągu 48 godzin roboczych, w przypadku błędów krytycznych uniemożliwiających pracę Oprogramowania,
b)w ciągu 10 dni roboczych, w przypadku innych błędów.
Czas usuwania błędów działania Oprogramowania liczony jest od chwili dokonania zgłoszenia gwarancyjnego, przy czym jeśli zgłoszenie nastąpiło pocztą elektroniczną w dniu roboczym po godzinach pracy Licencjodawcy, w sobotę, w niedzielę lub w dniu ustawowo wolnym od pracy,
to bieg czasu usunięcia błędów działania Oprogramowania rozpoczyna się od godziny 8:00 następnego dnia roboczego Licencjodawcy.
e) Obsłudze gwarancyjnej podlega ostatnia, obowiązująca i udostępniona Licencjobiorcy przez Licencjodawcę wersja Oprogramowania.
f) Świadczenie pomocy w ramach obsługi gwarancyjnej, odbywać się będzie na podstawie zgłoszeń gwarancyjnych, które będą kierowane do wyspecjalizowanego działu Licencjodawcy, wyłącznie przez osobę uprawnioną po Stronie Licencjobiorcy. Zgłoszenia gwarancyjne w celu ich uznania powinny być szczegółowo udokumentowane. Konieczne jest podanie następujących danych: nazwa systemu, którego dotyczy zgłoszenie oraz jego wersja, szczegółowy opis zgłoszenia zawierający m.in.: wskazanie miejsca systemu, którego dotyczy zgłoszenie, opis wykonywanych w systemie czynności, treści wyświetlanych w systemie komunikatów, załączniki (np. zrzuty ekranowe), dane kontaktowe Zgłaszającego (w przypadku kontaktu telefonicznego lub e-mail). Możliwe są następujące sposoby przekazywania zgłoszeń gwarancyjnych:
A. telefonicznie, e-mail
B. portal HelpDesk 24/365 (https://pomoc.nefeni.pl) – Licencjodawca może udostępnić Licencjobiorcy internetowy portal HelpDesk, który umożliwi: rejestrację zgłoszeń gwarancyjnych, śledzenie postępów prac nad zgłoszeniem, korzystanie z bazy wiedzy, porad, instrukcji i odpowiedzi na często zadawane pytania, przeglądanie nagrań z webinariów oraz przesyłanie
wszelkich informacji bez konieczności kontaktu e-mail lub telefoniczne.
g) Obsługa gwarancyjna i opieka autorska nie obejmuje:
A. usuwania błędów powstałych w wyniku niewłaściwej eksploatacji Oprogramowania przez Licencjobiorcy.
B. dokonywania modyfikacji Oprogramowania na życzenie Licencjobiorcy, jeśli modyfikacje takie nie są związane ze zmianami w przepisach prawa związanych bezpośrednio z jego funkcjonowaniem.
h) W przypadku zaistnienia okoliczności wymagających dokonania czynności obsługi gwarancyjnej na bazach lub plikach, w tym poprzez dostęp zdalny, Licencjodawca zobowiązuje się do ochrony danych, których ujawnienie Licencjodawcy przez Licencjobiorcę może być konieczne dla prawidłowego
wykonania czynności obsługi gwarancyjnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej „RODO”; ustawy o ochronie danych osobowych, oraz zgodnie z powszechnie przyjętymi standardami i ustalonymi przez Strony na piśmie warunkami. Obowiązek zachowania tajemnicy obejmuje w szczególności wszelkie informacje, dane, materiały uzyskane w związku z zawarciem umowy.
i) Licencjodawca zapewnia wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by spełniać wymogi RODO co do ochrony praw i wolności osób, których dane osobowe dotyczą.
j) Na okoliczność powierzenia przez Licencjobiorcę danych osobowych do przetwarzania przez Licencjodawcę, zastosowanie mają zapisy umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80884,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80884,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80884,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nefeni Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792230149
7.3.3) Ulica: ul. Klinkierowa 7
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-104
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80884,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Dostawa obłożeń operacyjnych, serwet, podkładów i jednorazowej odzieży ochronnej
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44
- Wykonanie projektu renowacji zabytkowego budynku Ratusza Urzędu Miasta Mikołów
- Budowa altany grillowej na terenie LKS w MOKREM - w formule zaprojektuj i wybuduj (Budżet Obywatelski)
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.20.2024 - Dostawa oprogramowania i podstawek pod laptopy w podziale na części.
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania InfoMedica i AMMS produkcji Asseco Poland S.A. dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- "Przebudowa zintegrowanego systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach"
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- Dostawa wsparcia technicznego producenta wraz z opieką serwisową w zakresie wyposażenia serwerowni
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
więcej: Usługi wsparcia technicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.