Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00041211/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099246 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Szkoły Podstawowej w Grzywnie w tym remont dachu i wymiana ogrodzenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118709
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wodna 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełmża
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 60 76 do 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gminachelmza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminachelmza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa Szkoły Podstawowej w Grzywnie w tym remont dachu i wymiana ogrodzenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-804fdd2d-a728-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000292/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa Szkoły Podstawowej w Grzywnie w tym remont dachu i budowa ogrodzenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041211/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSO.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 436611,51 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Grzywnie - realizacja punktu przedszkolnego wraz z przebudową zespołu szatniowego. Przedmiot zamówienia dla części pierwszej – zadanie Nr 1 obejmuje przebudowę pomieszczeń na parterze szkoły w celu urządzenia punktu przedszkolnego oraz nowego zespołu szatniowego. W ramach przebudowy należy wykonać m.in.: (1) roboty ogólnobudowlane obejmujące m.in. (a) przebudowę układu funkcjonalnego budynku, (b) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, (c) wykonanie nowych posadzek i okładzin ścian; (2) roboty sanitarne obejmujące m.in. : (a) przebudowę instalacji wodno – kanalizacyjnej, (b) przebudowę instalacji centralnego ogrzewania, (3) roboty elektryczne obejmujące m.in.: (a) wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych, (b)wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia (zwaną również „SWZ”), złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz: (1) dokumentacją projektową sporządzoną przez Wojciecha Osaka prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Pracownia „inwestproj” ul. Toruńska 10, 87-134 Rozgarty, uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu dla wszystkich użytkowników w tym osoby niepełnosprawne; (2) pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Toruńskiego; (3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; (4) przedmiarem robót mającym charakter pomocniczy w związku z przyjętym ryczałtowym rozliczeniem robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 298901,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dachu sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Grzywnie. W ramach przedmiotu zamówienia dla części drugiej – zadanie Nr 2 na dachu sali gimnastycznej należy wykonać systemową membranę z powłoki poliuretanowej. Zakres prac obejmuje m.in.: przygotowanie powierzchni dachu poprzez m.in. oczyszczenie, odtłuszczenie dachu na powierzchni 704,60 m2; wykonanie warstwy podkładowej z bezbarwnego, półsztywnego, głęboko penetrującego dwuskładnikowego podkładu epoksydowego na bazie wody na powierzchni 704,60 m2; wykonanie dodatkowego zbrojenia wszystkich elementów dachu pokrytych papą tj. obróbki kominów, okien dachowych, attyki i łączeń płyt dachowych na powierzchni 114,22 m2; dwukrotne pokrycie dachu aplikowaną na zimno ( w postaci płynnej ) trwale elastyczną, jednoskładnikową, poliuretanową membraną hydroizolacyjną na powierzchni 704,60 m2; wykonanie antypoślizgowych ścieżek komunikacyjnych na powierzchni 40,20 m2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia (zwaną również „SWZ”), złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów zastosowanych przy realizacji zamówienia, które nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót oraz: dokumentacją projektową sporządzoną przez Wojciecha Urbańskiego posiadającego uprawnienia budowlane Nr PB-RN-V/158/TO/81; specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; przedmiarem robót mającym charakter pomocniczy w związku z przyjętym ryczałtowym rozliczeniem robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.5.) Wartość części: 80158,55 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana części ogrodzenia Szkoły Podstawowej w Grzywnie. W ramach przedmiotu zamówienia dla części trzeciej – zadanie Nr 3 należy wykonać m.in.: rozbiórkę istniejącego ogrodzenia o długości 161 m; budowę nowego systemowego ogrodzenia o długości 161m w tym: typu 3D – 76 mb na podmurówce betonowej systemowej; typu 2D – 85 mb na podmurówce betonowej systemowej z furtką dwuskrzydłową. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia (zwaną również „SWZ”), złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów zastosowanych przy realizacji zamówienia, które nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót oraz: dokumentacją projektową sporządzoną przez Wojciecha Urbańskiego posiadającego uprawnienia budowlane Nr PB-RN-V/158/TO/81; specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; przedmiarem robót mającym charakter pomocniczy w związku z przyjętym ryczałtowym rozliczeniem robót. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu budowanego ogrodzenia; geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficznej z pomiarów (mapy zasadniczej 1:500 lub 1:1000 obejmującą cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu; uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących ogrodzenie.4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 57551,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357499,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357499,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357499,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe BUD - POL Mariusz Sulecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340901116
7.3.3) Ulica: Drzymały 14/10
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BUD-POL Mariusz Sulecki
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BUD-POL Mariusz Sulecki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357499,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98888,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98888,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe BUD - POL Mariusz Sulecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340901116
7.3.3) Ulica: Drzymały 14/10
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BUD-POL Mariusz Sulecki
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BUD-POL Mariusz Sulecki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98888,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia (tj. Zadania nr 3) kwotę w wysokości 24 000,00 zł brutto. Natomiast oferta, która potencjalnie jest najkorzystniejszą w rankingu ofert złożonych i niepodlegających odrzuceniu, posiada cenę w wysokości 56 412,72 zł brutto
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41866,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95000,00 PLN
2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.