eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › "Dostawa środków ochrony roślin na rok 2023 - HERBICYDY - cz. I"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa środków ochrony roślin na rok 2023 – HERBICYDY – cz. I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe OŚRODEK TRANSPORTU LEŚNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539479

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: otlgorzow@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://otlgorzow.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Towarowy transport drogowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa środków ochrony roślin na rok 2023 – HERBICYDY – cz. I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec426317-ac53-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/otlgorzow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy SmartPZP - https://portal.smartpzp.pl/otlgorzow (dalej – „Platforma”). Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w komunikacji między Zamawiającym a poszczególnymi Wykonawcami przekazywane są w zakładce „Korespondencja” . Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w komunikacji między Zamawiającym a ogółem Wykonawców przekazywane są w zakładce „Dokumentacja Postępowania”.
W celu skorzystania z Platformy konieczna jest rejestracja Wykonawcy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/otlgorzow po kliknięciu na przycisk „Załóż konto”. Więcej informacji zawiera SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące korzystania z Platformy:
1) przesyłane dokumenty powinny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg,
2) wymagania sprzętowe dla Wykonawcy:
a) przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
b) lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,
c) system operacyjny Windows 7 i późniejsze,
d) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
e) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
f) oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym,
g) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,
h) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,
i) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf.
Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików. Zgodnie z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r.) – „RODO”, Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych jest Dyrektor Ośrodka Transportu Leśnego z siedzibą przy ul. Szpitalnej 2, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski, tel. +48 95 732 37 88, e-mail: oltgorzow@szczecin.lasy.gov.pl.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZM.270.8.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków ochrony roślin na rok 2023 – HERBICYDÓW, na którą składają się:

1) HERBICYD nieselektywny o działaniu układowym, stosowany nalistnie, w formie granul do rozcieńczania wodą. Zgodnie z klasyfikacją HRAC substancja czynna glifosat zaliczana jest do grupy G. Środek przeznaczony do stosowania przez użytkowników profesjonalnych. Zawartość substancji czynnej: glifosat (związek z grupy aminofosfonianów) w formie soli amonowej – 720 g/kg (72%). Środek przeznaczony do stosowania przy użyciu samobieżnych lub ciągnikowych opryskiwaczy polowych i ręcznych (w tym plecakowych) oraz mazacza ręcznego i polowego.
Środek powinien być zawarty w Wykazie Instytutu Badawczego Leśnictwa Środków Ochrony Roślin zalecanych do stosowania w leśnictwie w roku 2023 przeznaczony do zwalczania chwastów w szkółkach leśnych – kwatery z siewkami i wielolatkami drzew iglastych i liściastych oraz zwalczania chwastów w uprawach leśnych – wielolatki różnych gatunków. Okres przydatności do użycia co najmniej 18 miesięcy od daty dostawy.
Ilość: 220 litrów w opakowaniach 10 litrowych.

2) HERBICYD nieselektywny o działaniu układowym, stosowany nalistnie, w formie koncentratu do sporządzania roztworu wodnego (SL). Zgodnie z klasyfikacją HRAC substancja czynna glifosat zaliczana jest do grupy G. Środek ochrony roślin do stosowania przez użytkowników profesjonalnych i nieprofesjonalnych, o działaniu chwastobójczym w formie koncentratu do sporządzania roztworu wodnego, przeznaczony do zwalczania perzu oraz innych chwastów jednoliściennych i dwuliściennych (jednorocznych i wieloletnich). Produkt zawiera glifosat
w formie soli izopropyloaminowej (substancja z grupy pochodnych kwasu fosfonowego) – 360 g/l (30,9 %).
Środek powinien być zawarty w Wykazie Instytutu Badawczego Leśnictwa Środków Ochrony Roślin zalecanych do stosowania w leśnictwie w roku 2023 przeznaczony do zwalczania chwastów w szkółkach leśnych – kwatery z siewkami i wielolatkami drzew iglastych i liściastych oraz zwalczania chwastów w uprawach leśnych – wielolatki różnych gatunków. Okres przydatności do użycia co najmniej 18 miesięcy od daty dostawy.
Ilość: 1550 litrów w opakowaniach 5 litrowych oraz 1540 litrów w opakowaniach 20 litrowych.

3) HERBICYD nieselektywny o działaniu układowym, stosowany nalistnie, w formie koncentratu do sporządzania roztworu wodnego (SL). Zgodnie z klasyfikacją HRAC substancja czynna glifosat zaliczana jest do grupy G. Środek przeznaczony do stosowania przez użytkowników profesjonalnych. Zawartość substancji czynnej: glifosat (związek z grupy aminofosfonianów) w formie soli izopropyloamoniowej - 360 g/l (30,56 %). Środek przeznaczony do stosowania przy użyciu samobieżnych lub ciągnikowych opryskiwaczy polowych i opryskiwaczy ręcznych oraz za pomocą mazaczy.
Środek powinien być zawarty w Wykazie Instytutu Badawczego Leśnictwa Środków Ochrony Roślin zalecanych do stosowania w leśnictwie w roku 2023 przeznaczony do zwalczania chwastów przy przygotowaniu gleby pod szkółki oraz zwalczania chwastów przed założeniem uprawy.
Okres przydatności do użycia co najmniej 18 miesięcy od daty dostawy.
Ilość: 1205 litrów w opakowaniach 5 litrowych oraz 3500 litrów w opakowaniach 20 litrowych.

4) HERBICYD nieselektywny o działaniu układowym, stosowany nalistnie, w formie koncentratu do sporządzania roztworu wodnego (SL). Zgodnie z klasyfikacją HRAC substancja czynna glifosat zaliczana jest do grupy 9 (dawniej grupy G). Środek przeznaczony do stosowania przez użytkowników profesjonalnych. Zawartość substancji czynnej: glifosat (związek z grupy aminofosfonianów) w formie soli izopropyloaminowej (400,8 g/l) oraz w formie soli potasowej (297,7 g/l) - 540 g/l (41,49 %). Środek przeznaczony do stosowania przy użyciu samobieżnych lub ciągnikowych opryskiwaczy polowych i opryskiwaczy ręcznych (w tym plecakowych) oraz za pomocą mazaczy.
Środek powinien być zawarty w Wykazie Instytutu Badawczego Leśnictwa Środków Ochrony Roślin zalecanych do stosowania w leśnictwie w roku 2023 przeznaczony do zwalczania chwastów przy przygotowaniu gleby pod szkółki oraz zwalczania chwastów przed założeniem uprawy.
Okres przydatności do użycia co najmniej 18 miesięcy od daty dostawy.
Ilość: 570 litrów w opakowaniach 5 litrowych oraz 570 litrów w opakowaniach 20 litrowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24453000-4 - Środki chwastobójcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:

1) Kryterium „Cena z podatkiem VAT” – 60 pkt

W ramach kryterium „Cena z podatkiem VAT” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (Cmin / Cof) x 60 [pkt]
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena z podatkiem VAT”,
Cmin – najniższa cena [zł] z podatkiem VAT spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cof – cena [zł] z podatkiem VAT podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
Ocenie w ramach przedmiotowego kryterium podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 w zw. z art. 266 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej
w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

2) Kryterium „Termin realizacji poszczególnych dostaw” – 40 pkt

W ramach kryterium „Termin realizacji poszczególnych dostaw” ocenie ofert będzie podlegać termin realizacji poszczególnych dostaw zadeklarowany przez Wykonawcę w formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ). Ocena ofert nastąpi według następujących zasad:
a) Termin realizacji poszczególnych dostaw do 5 dni roboczych – 40 pkt,
b) Termin realizacji poszczególnych dostaw od 6 do 7 dni roboczych – 20 pkt,
c) Termin realizacji poszczególnych dostaw od 8 do 10 dni roboczych – 0 pkt.
Maksymalny termin realizacji poszczególnych dostaw, jaki może zaoferować Wykonawca, wynosi 10 dni roboczych. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji poszczególnych dostaw dłuższy niż 10 dni roboczych, zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta Wykonawcy, która uzyska największą łączną liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta: 100 pkt.
Łączna liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru:
L = C + T [pkt]
gdzie:
L – łączna liczba punktów przyznanych ofercie,
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena z podatkiem VAT”,
T – liczba punktów w ramach kryterium „Termin realizacji poszczególnych dostaw”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji poszczególnych dostaw

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Zgodnie z art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2097 ze zm.) działalność gospodarcza w zakresie wprowadzania środków ochrony roślin do obrotu lub konfekcjonowania tych środków jest działalnością regulowaną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (t.j. Dz. U.
z 2021 r. poz. 162 ze zm.) i wymaga wpisu do rejestru przedsiębiorców wykonujących działalność w zakresie wprowadzania środków ochrony roślin do obrotu lub konfekcjonowania tych środków.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców wykonujących działalność w zakresie wprowadzania środków ochrony roślin do obrotu lub konfekcjonowania tych środków, zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin.

Zamawiający dokona oceny ww. warunku na podstawie wpisu do rejestru udostępnionego na stronie Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa www.piorin.gov.pl.

3) sytuacji finansowej lub ekonomicznej
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart charakterystyki środków oraz etykiet (instrukcji stosowania) opisujących oferowane przez Wykonawcę produkty, o których mowa w pkt 3.1. SWZ. Przedmiotowe środki dowodowe mają na celu potwierdzenie, że oferowane przez Wykonawcę produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w pkt 3.1. i pkt 3.2. SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

karty charakterystyki środków oraz etykiety (instrukcje stosowania)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Ww. oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny zostać złożone wraz z ofertą - pod rygorem nieważności - w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
6) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna;
7) zgodnie z art. 117 ust. 2 PZP warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 8.2. ppkt 2 SWZ jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
W związku z powyższym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do Oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 PZP). Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu Oferty (stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ) i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu.
Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP, odnosi się również do Wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w zakresie zmiany okresu obowiązywania umowy możliwe są w następujących przypadkach:
1) Złożenia przez Wykonawcę wniosku o skrócenie terminu obowiązywania umowy uzasadnionego szczególnymi okolicznościami dotyczącymi Wykonawcy, w szczególności: ogłoszenie likwidacji lub upadłości, zmiana przedmiotu działalności, utrata koncesji;
2) Wystąpienia działań i zaniechań organów władzy publicznej, w tym zmiany przepisów i urzędowych interpretacji przepisów dot. realizacji i finansowania Przedmiotu Umowy, przekroczenie terminów na wydanie odpowiednich decyzji, zezwoleń, uzgodnień;
3) Przedłużenia się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty,
4) Wystąpienia działań i zaniechań instytucji zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie zamówienia;
5) Działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią, w szczególności powódź, deszcz nawalny, pożar; Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego powiadomienia drugiej Strony (pisemnie lub drogą elektroniczną na adres e-mail Zawiadamiającego), a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu;
6) Wystąpienia warunków atmosferycznych i klimatycznych uniemożliwiających realizację Przedmiotu Umowy w stopniu większym niż można byłoby to racjonalnie przewidywać;
7) Niezrealizowanie maksymalnej ilości dostawy określonej w § 1 ust. 1 Umowy w okresie obowiązywania umowy;
8) Ogłoszenie stanu nadzwyczajnego, sankcji, embarga, jeżeli będą one miały wpływ na realizację Umowy.

Termin wykonania może ulec przedłużeniu, w okolicznościach przewidzianych w pkt 2 – pkt 8, nie dłużej jednak niż o czas trwania ww. okoliczności uzasadniających zmianę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy SmartPZP: https://portal.smartpzp.pl/otlgorzow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-27 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.