eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemyśl › "Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Siemyśl oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z PSZOK"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098924 z dnia 2021-06-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Siemyśl
oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z PSZOK”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIEMYŚL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920498

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOŁOBRZESKA

1.5.2.) Miejscowość: Siemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-123

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_siemysl@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siemysl.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugsiemysl.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Siemyśl
oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z PSZOK”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f200a4d-bdf9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098924

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000719/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Siemyśl oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z PSZOK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065154/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITRI.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 290273,53 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Siemyśl”, obejmująca w szczególności:
1) przyjęcie i zagospodarowanie (poddanie odzyskowi oraz unieszkodliwianiu) odpadów komunalnych wytworzonych na nieruchomościach znajdujących się na terenie Gminy Siemyśl, dostarczonych przez podmiot wskazany przez Zamawiającego,
w tym:
− niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie
20 03 01,
− odpadów komunalnych, ulegających biodegradacji o kodzie
20 02 01,
− odpadów komunalnych papieru i tektury o kodach: 15 01 01,
− odpadów komunalnych: metali, tworzyw sztucznych i odpadów
z opakowań wielomateriałowych o kodzie 20 01 99,
− odpadów komunalnych szkła o kodzie 15 01 07.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 274957,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z PSZOK w miejscowości Siemyśl”, obejmująca:
1) odbiór, w ciągu 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego zapełnienia pojemnika, masy odpadów komunalnych zgromadzonych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK) w miejscowości Siemyśl (ul. Łąkowa 42; 78-123 Siemyśl), oraz ich transport i zagospodarowanie w Instalacji przetwarzania odpadów komunalnych, w tym:
− odpady remontowo-budowlane i rozbiórkowe oraz zmieszany gruz,
− odpady wielkogabarytowe,
− zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
− zużyte opony,
− bioodpady,
− świetlówki,
− zużyte baterie i akumulatory,
− papier i tektura,
− szkło,
− tekstylia,
− metale i tworzywa sztuczne.
Prognozowana ilość odpadów w okresie zamówienia wynosi 16,55 Mg, w tym:
− odpady remontowo-budowlane i rozbiórkowe oraz zmieszany gruz – 4,000 Mg (4 odbiory),
− odpady wielkogabarytowe – 3 Mg (3 odbiory),
− zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – 0,5 Mg (2 odbiory),
− zużyte opony – 2 Mg (1 odbiór),
− bioodpady – 1,5 Mg (3 odbiory),
− świetlówki – 0,05 Mg (1 odbiór),
− zużyte baterie i akumulatory – 0,5 Mg (1 odbiór),
− papier i tektura – 1 Mg (3 odbiory),
− szkło – 1 Mg (3 odbiory),
− tekstylia – 0,5 Mg (1 odbiór)
− metale i tworzywa sztuczne – 3 Mg (6 odbiorów).
Prognozowana łączna ilość odpadów oraz poszczególne ich ilości stanowią jedynie wielkości szacunkowe, niezbędne do kalkulacji ceny. Rzeczywisty zakres usługi będzie wynikał z potrzeb Zamawiającego, jednak nie będzie mniejszy niż 50% wskazanych powyżej wartości. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zlecenia usługi w mniejszym zakresie niż prognozowany.
2) doposażenie PSZOK w m. Siemyśl, na czas trwania umowy w oznakowane pojemniki dla poszczególnych selektywnie zbieranych odpadów, tj.:
− odpady remontowo-budowlane i rozbiórkowe – pojemniki
o pojemności nie mniejszej niż 7 m3 – 1 szt. (tj. pojemniki KP7);
− odpady gabarytowe– pojemniki o pojemności nie mniejszej niż 7 m3 – 1 szt. (tj. pojemniki KP7);
− szkło - pojemniki o pojemności nie mniejszej niż 7 m3 – 1 szt.
(tj. pojemniki KP7 - kryty);
− bioodpady - pojemniki o pojemności nie mniejszej niż 7 m3 – 1 szt. (tj. pojemniki KP7).
Kontenery zostaną Wykonawcy zwrócone po zakończeniu świadczenia usługi. Wykonawca odbierze kontenery na swój koszt.
3) przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych raportów o masie odebranych i zagospodarowanych odpadów każdej frakcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 15315,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285025,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285025,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285025,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIEJSKI ZAKŁAD ZIELENI, DRÓG I OCHRONY ŚRODOWISKA W KOŁOBRZEGU SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6710011192

7.3.3) Ulica: 6 DYWIZJI PIECHOTY 60

7.3.4) Miejscowość: KOŁOBRZEG

7.3.5) Kod pocztowy: 78-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285025,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-01 do 2021-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21887,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21887,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21887,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIEJSKI ZAKŁAD ZIELENI, DRÓG I OCHRONY ŚRODOWISKA W KOŁOBRZEGU SP. ZO.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6710011192

7.3.3) Ulica: DYWIZJI PIECHOTY 60

7.3.4) Miejscowość: KOŁOBRZEG

7.3.5) Kod pocztowy: 78-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21887,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-01 do 2021-12-31
2021-06-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.