eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi E³k › BUDOWA O¦WIETLENIA PARKOWEGO PRZY UL. PU£ASKIEGO W E£KU



Og³oszenie z dnia 2022-03-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA O¦WIETLENIA PARKOWEGO PRZY UL. PU£ASKIEGO W E£KU

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto E³k

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Pi³sudskiego 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: E³k

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - E³cki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.elk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA O¦WIETLENIA PARKOWEGO PRZY UL. PU£ASKIEGO W E£KU

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-153ed6ce-ac30-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00098909

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00002775/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Budowa o¶wietlenia parkowego ul. Pu³askiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej.
3. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki.
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ komunikowania siê za pomoc± poczty elektronicznej - adres email um@um.elk.pl.
Identyfikator w ePUAP: umelk .
Nazwa podmiotu w ePUAP: URZ¡D MIASTA E£K .
Adres skrzynki ePUAP: /umelk/SkrytkaESP https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U.z2020 poz. 2415).
4. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miasta E³ku jest Prezydent Miasta E³ku, ul. Marsz. J. Pi³sudskiego 4, 19-300 E³k;
b) je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie dzia³ania Urzêdu Miasta E³ku, a tak¿e przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzêdzie Miasta E³ku za pomoc± adresu e-mail: dpo@um.elk.pl ;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego BUDOWA O¦WIETLENIA PARKOWEGO PRZY UL. PU£ASKIEGO W E£KU, Nr sprawy: O-ZP.271.13.2022, prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku po-stêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
** W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O-ZP.271.13.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 25022,41 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa o¶wietlenia parkowego przy ulicy Pu³askiego w E³ku wraz z wykonaniem projektu. Teren inwestycji le¿y w obszarze strefy konserwatorskiej.
1.1 Zakres zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej bran¿y elektrycznej wraz z uzyskaniem niezbêdnych decyzji i pozwoleñ na podstawie, których bêdzie mo¿liwe wykonanie wszystkich robót przewidzianych w sporz±dzonej dokumentacji projektowej.
b) Dokumentacjê nale¿y wykonaæ w 5 egz.-wersja papierowa+ wersja elektroniczna w PDF
c) Wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i SST tj. monta¿u 2 latarni o¶wietlenia parkowego z wykonaniem okablowania zgodnie z za³±cznikami nr 1,2 i 3 opisuj±cymi parametry s³upy i oprawy przeznaczone do zastosowania oraz map± pogl±dow± przedstawiaj±c± lokalizacjê latarni.
d) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym miêdzy innymi:
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
- o¶wiadczenia kierowników robót,
- protoko³y z badañ i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materia³ów.

1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowi±zany bêdzie:
a) zaopatrzyæ siê w energiê elektryczn± i wodê na okres realizacji robót budowlanych,
b) do wykonania i utrzymania dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie terenu przyleg³ego do stanu pierwotnego,
c) do regulacji wszystkich elementów uzbrojenia podziemnego,
d) zachowaæ oraz chroniæ przed uszkodzeniem znajduj±ce siê w bezpo¶redniej blisko¶ci punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyæ zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami,
e) zapewniæ obs³ugê serwisow± zainstalowanych urz±dzeñ w zakresie niezbêdnym do utrzymania ich w³a¶ciwej pracy w okresie udzielonej gwarancji,
f) uczestniczyæ w przegl±dach gwarancyjnych obiektu (nale¿y przyj±æ 2 przegl±dy rocznie) zwo³ywanych na wezwanie zamawiaj±cego w okresie udzielonej gwarancji.

1.3. Wykonawca powinien przygotowaæ ofertê cenow± w oparciu o w³asn± analizê Programu Funkcjonalno U¿ytkowego – umowa jest rycza³towa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.

1.4. Wymagania ogólne Zamawiaj±cego w zakresie realizacji prac oraz u¿ytych materia³ów.
Wykonane roboty oraz u¿yte materia³y do wykonania przedmiotu zamówienia musz± spe³niaæ wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z pó¼n. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z pó¼n. zmianami.
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót mog± wskazywaæ dla niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych w stosunku do wskazanych pod warunkiem, ¿e zapewni± one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak za³o¿one w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz bêd± nie gorsze pod wzglêdem charakteru u¿ytkowego, parametrów technicznych (wytrzyma³o¶æ, trwa³o¶æ) oraz parametrów bezpieczeñstwa u¿ytkowania.

1.5. UWAGA:
Wszystkie materia³y przed ich wbudowaniem nale¿y przedstawiæ do akceptacji Zamawiaj±cemu. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustaw± „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z pó¼n. zmianami”.

1.6. Gwarancja – minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pe³nych miesiêcy od daty odbioru koñcowego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie ni¿ej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga,
sposób punktowania):

Nazwa kryterium Waga
Cena 60
Gwarancja 40

1.1. Kryterium Cena (Wc)
Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma max. liczbê punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozosta³ym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
Sposób punktacji za cenê oferty jest nastêpuj±cy:

Wc = Cn/Cp x 60

Cn – najni¿sza oferowana cena
Cp – cena oferty porównywanej
Wc – wynik

1.2. Kryterium Gwarancja (Wg)
Oferta zawieraj±ca gwarancjê na przedmiot zamówienia powy¿ej 24 miesiêcy otrzyma proporcjonalnie wiêcej punktów, przy czym max. liczba punktów w tym kryterium to 40 - okres oferowanej gwarancji nale¿y okre¶liæ w pe³nych miesi±cach.
Sposób punktacji za okres gwarancji:

Wg = Gp/Gn x 40

Gp– okres gwarancji oferty porównywanej po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesiêcy
Gn – najd³u¿szy oferowany okres gwarancji po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesiêcy
Wg – wynik

Uwaga: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê 24-miesiêcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.
Gwarancja udzielona na 36 miesiêcy i wiêcej, bêdzie przyjêta do liczenia punktacji w tym kryterium jako 36 miesiêcy.
Uwaga: minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pe³nych miesiêcy od daty odbioru koñcowego, oferta z gwarancj± poni¿ej 24 miesiêcy bêdzie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± SWZ.

2. Wynik
Oferta, która uzyska najwiêksz± sumê punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
W= Wc + Wg

W – wynik punktowy oferty
Wc – wynik punktowy w kryterium ceny
Wg – wynik punktowy w kryterium gwarancji

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, tj. o¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (wzór za³±cznik nr 2 do SWZ), sk³ada ka¿dy z wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust.1. pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz okre¶la warunki tych zmian:
1 Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê sposobu wykonania przedmiotu zawartej umowy w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w zwi±zku z wyst±pieniem robót nieprzewidzianych a koniecznych do wykonania w celu prawid³owej realizacji robót, robót dodatkowych lub zamiennych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ przed zawarciem umowy, wprowadzonych na wniosek Zamawiaj±cego.
2 Zmianê terminu wykonania umowy dopuszcza siê w przypadku:
a) wyst±pienia robót nieprzewidzianych, robót dodatkowych lub zamiennych a koniecznych do wykonania w celu prawid³owej realizacji robót,
b) wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym,
c) wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikaj±cych z winy którejkolwiek ze stron umowy,
d) innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac.
3 Zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia dopuszcza siê w przypadku wyst±pienia robót nieprzewidzianych, robót dodatkowych lub zamiennych a koniecznych do wykonania w celu prawid³owej realizacji robót.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-14 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-14 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-12

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Do oferty nale¿y do³±czyæ:
a) Formularz ofertowy (wzór za³±cznik nr 7 do SWZ);
b) Dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienia osób podpisuj±cych ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.