Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00317747/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Parku Polskich Wynalazców w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Parku Polskich Wynalazców w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91d521bb-5d7a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000102/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa Parku Polskich Wynalazców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317747/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.90.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3516603,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa Parku Polskich Wynalazców z naturalnym placem zabaw w obrębie ulic Rosoła, Grzegorzewskiej, Szolc - Rogozińskiego w Dzielnicy Ursynów w Warszawie.
Teren inwestycji zlokalizowany jest na działkach o nr ew. 2/12, 2/13, 2/14, 2/53, 2/61, 2/66, 4/22 z obrębu 1-10-29.
Celem Przedmiotu zamówienia jest:
podniesienie różnorodności biologicznej;
stworzenie przestrzeni biologicznie czynnej o wysokich walorach estetycznych;
nadanie funkcji skierowanej do okolicznych mieszkańców: miejsce spacerów, miejsce wypoczynku, miejsce rekreacyjne;
nadanie funkcji poszczególnym częściom;
podkreślenie indywidualności i niepowtarzalności;
zastosowanie naturalnych i funkcjonalnych materiałów;
przystosowanie terenu dla osób niepełnosprawnych;
zastosowanie tematycznych rozwiązań związanych z polskimi wynalazkami i wynalazcami;
Zakres robót obejmuje:
1) nowe nasadzenia drzew, krzewów i bylin;
2) zakładanie łąk kwietnych, regenerację łąk kwietnych, odtworzenie roślinności zniszczonej w trakcie robót - nie należy przeprowadzać regeneracji trawnika na północnym stoku górki;
3) budowę nowych nawierzchni (mineralnych, drewnianych, z trylinki, nawierzchni bezpiecznej placu zabaw);
4) montaż elementów małej architektury;
5) budowę naturalnego placu zabaw;
6) budowę oświetlenia;
7) budowę instalacji wodociągowej zapewniającej nawadnianie zieleńców;
8) rozbiórki istniejących elementów małej architektury.
Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja projektowa.
Inwestor posiada decyzję zezwalającą do 30.06.2023 r. na odstępstwo od zakazu płoszenia w trakcie budowy parku zwierząt łownych – gołębia grzywacza. Ze strony Marszałka Województwa Mazowieckiego na terenie inwestycji będą wykonywane czynności kontrolne.
Procedowane jest uzyskanie zezwolenia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie na czynności podlegające zakazom w stosunku do niżej wymienionych występujących gatunków zwierząt objętych ochroną. Więcej informacji w pkt. 6 SWZ.
Roboty budowlane należy realizować w przeważającej mierze poza okresem lęgowym ptaków i poza głównym okresem rozrodczym ssaków.
Należy uwzględnić możliwość pojawienia się innych poza ww. gatunków chronionych zwierząt oraz pojawienie się chronionych roślin i grzybów (włącznie ze wstrzymaniem prac i uzyskaniem nowych pozwoleń).
W tym celu konieczne jest m.in. codzienne prowadzenie porannych oględzin wykopów komór startowych i końcowych, uwolnienie możliwych zwierząt, które utkwiły w wykopach. Codziennie dokonywać należy wieczornych przeglądów tras przemieszczania się ciężkiego sprzętu, pojazdów towarzyszących w celu wykrycia potencjalnych kolizji z gatunkami chronionymi. Zabezpieczyć należy potencjalne ofiary i przenieść je do ośrodków rehabilitacji zwierząt. Nie należy niszczyć trwałych siedlisk i ostoi gatunków chronionych.
W przypadku ślimaków przenoszone ślimaki winniczki należy zabezpieczyć i przetransportować w najbliższe sąsiedztwo, w siedlisko odpowiadające swoim wymaganiom ekologicznym. Ślimaki należy zbierać ręcznie, z powierzchni ziemi i poprzez lekkie rozgarnięcie ściółki, darni. Zadanie odbędzie się w dzień o odpowiedniej wilgotności, pod nadzorem przyrodniczym. Osobniki należy zbierać do zwilżonych wodą, płytkich, szczelnych pojemników, stabilizowanych i zabezpieczonych przed uderzeniami liśćmi, trawą i przenieść na miejsce docelowe a następnie należy uwolnić je ręcznie w 1 miejsce, luźno rozłożyć na glebie i lekko przykryte liśćmi. Z wykonanego zabiegu należy sporządzić raport wraz z dokumentacją zdjęciową.
Dodatkowo należy w jak największym stopniu podjąć działania ochronne względem występujących na południowym stoku górki (w miejscu planowanych schodów oraz zjeżdżalni) kolonii pszczolinek napiaskowych.
W zakresie obowiązków Wykonawcy jest wypełnienie wszystkich warunków i obowiązków wynikających z wszelkich wydanych decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska i Marszałka Województwa Mazowieckiego.
Zakres zamówienia nie obejmuje:
1) elementów zagospodarowania zaznaczonych na aktualnym Projekcie Zagospodarowania Terenu kolorem czerwonym (aktualny PZT w załączeniu).
Uwaga: Instalacje zasilające dla wyłączonych elementów oświetlenia są w zakresie zamówienia.
2) zabiegów pielęgnacyjnych istniejących drzew i krzewów (cięć pielęgnacyjnych i sanitarnych), natomiast przewiduje zabezpieczenie istniejącego drzewostanu.
Dodatkowe wytyczne i informacje dot. zamówienia
1) Prace należy zrealizować z należytą starannością, umową, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, technologicznymi, warunkami zawartymi w STWiOR, zgodnie ze sztuką budowlaną, opisem przedmiotu zamówienia, harmonogramem rzeczowo-finansowym i Planem ochrony przyrody – wyznaczone strefy ochronne drzew podlegają odbiorowi przez Zamawiającego, a prace wykonywane w bezpośrednim sąsiedztwie (co najmniej w obrębie rzutu rzeczywistego koron drzew powiększonego o 2 m) drzew należy wykonywać ręcznie.
2) Po zakończeniu prac teren należy uporządkować, a elementy nie podlegające przebudowie i ingerencji (tj. zieleń) doprowadzić do stanu jak przed ich rozpoczęciem. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostawy niezbędnego materiału, przygotowania podłoża, sadzenia itp. oraz gwarantuje i odpowiada za posadzony materiał roślinny oraz jakość wykonanych prac, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SWZ i jej załącznikach. Po wykonaniu prac wraz ze zgłoszeniem ich do odbioru końcowego obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie Zamawiającemu oświadczenia o zgodności robót ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, dokumentacją projektową oraz wiedzą techniczną, ewentualnym wykazaniu zmian nieistotnych potwierdzonych przez projektanta, wykonaniu prac zgodnie z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz, że teren budowy doprowadzony został do należytego stanu i porządku.
3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oraz przedstawienia celem zaakceptowania projektu organizacji ruchu czy zajęcia terenu oraz dopełnienia wszelkich niezbędnych formalności z tym związanych, jeżeli zajdzie taka konieczność.
4) Na etapie realizacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania próbki kolorystyczne dla nawierzchni oraz pozostałych urządzeń/elementów.
5) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni od dnia przejęcia terenu robót do ogrodzenia terenu budowy i ustawienia tablic informacyjnych (tablice bądź banery w lokalizacjach uzgodnionych z Zamawiającym, według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy). Ogrodzenie terenu budowy, dające możliwość wglądu z poza terenu budowy na prowadzone prace, musi mieć estetyczną oraz jednolitą graficznie formę i skutecznie uniemożliwiać przedostanie się na teren placu budowy osób postronnych. Dopuszczalne jest stosowanie częściowego ogrodzenia terenu w zależności od etapu wykonywanych robót w celu umożliwienia korzystania z ciągów pieszych.
6) Inwestor jest w posiadaniu Inwentaryzacji przyrodniczej wykonanej w 2016 r. oraz opinii środowiskowej z czerwca 2021 r.
7) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia Planu BIOZ dla przedmiotowego zakresu robót.
8) Dokumentacja powykonawcza winna zawierać m.in. pozwolenia administracyjne, dziennik realizacji robót, odbiory częściowe i końcowe (w tym protokoły odbioru gestorów sieci tj. innogy, MPWiK), atesty, certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające materiały i urządzenia do eksploatacji, rysunki techniczne, tworzące dokumentację powykonawczą wraz z naniesionymi zmianami, jakie ewentualnie wystąpiły w toku prac, w tym opracowanie instrukcji utrzymania i konserwacji urządzeń i nawierzchni wytworzonych w ramach przedmiotu zamówienia, przedstawionej w formie tabelarycznej. Dokumentacja powykonawcza obejmuje również wykonanie kompleksowej, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zagospodarowania terenu – w formie graficznej (plik .dwg oraz .pdf) i opisowej (plik .xls - forma tabeli określająca ich liczbę/ilość oraz ceny jednostkowe) oraz wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej zieleni istniejącej oraz wykonanej, nawierzchni i innych elementów wytworzonych.
Zgłoszenie inwentaryzacji powykonawczej do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego jest obowiązkiem Wykonawcy – należy ją zgłosić zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i dostarczyć Zamawiającemu mapę z pomiarami oraz pieczęcią właściwego organu potwierdzającą wpływ oraz oświadczenie geodety dotyczące zgłoszenia.
Dokumentację powykonawczą Wykonawca złoży najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót.
9) Klauzule społeczne:
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
2. Warunek, o którym mowa w ust. 1 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty ziemne, prace związane z zagospodarowaniem terenu, prace ogrodnicze, prace porządkowe.
3. Szczegółowy opis obowiązków wynikających z klauzuli społecznej znajduje się we wzorze umowy.
10) Postanowienia niniejszego Opisu Przedmiotu zamówienia i umowy wraz z załącznikami wzajemnie się uzupełniają.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść, która będzie załącznikiem nr 1 do umowy oraz:
- Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
- Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 6a do SWZ;
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 6b do SWZ;
- Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 6c do SWZ;
- Wzór materiałów informacyjnych stanowiące załącznik nr 6d do SWZ;
- Inwentaryzacja przyrodnicza 2016 stanowiąca załącznik nr 6e do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5389540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7011825,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5389540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKG Architektura Krajobrazu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6772268941
7.3.3) Ulica: Narodowa 116
7.3.4) Miejscowość: Brzezie
7.3.5) Kod pocztowy: 32-080
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza zatrudnić podwykonawców, których nazw
jeszcze nie zna, do wykonania robót w następującym
zakresie: założenie zieleni, wykonanie nawierzchni
drewnianych, syntetycznych, montaż niektórych elementów
placów zabaw, roboty wodno-kanalizacyjne, roboty
elektryczne i oświetleniowe.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKG ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AKG ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5389540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 518 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.