Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00567727/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
- 2023/BZP 00567801/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-21
- 2024/BZP 00007621/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w budynku przy kąpielisku ul. Parkowa 2 w Szamocinie z wymianą ogrodzenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szamocin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 19
1.5.2.) Miejscowość: Szamocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-820
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaszamocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaszamocin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cbb7f792-9ff1-11ee-948d-82b0c04ef8501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w budynku przy kąpielisku ul. Parkowa 2 w Szamocinie z wymianą ogrodzenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbb7f792-9ff1-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567727
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZOK.7011.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 246202,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest modernizacja pomieszczeń sanitarnych w budynku przy kąpielisku ul. Parkowa 2 w Szamocinie z wymianą ogrodzenia – w Parku miejskim na działkach nr 679 i 680. W ramach tego zadania planuje się modernizację pomieszczeń w istniejącym budynku na plaży miejskiej oraz modernizację ogrodzenia wokół niej. Pomieszczenia znajdujące się w istniejącym przy kąpielisku budynku wymagają modernizacji ze względu na zły stan techniczny i brak dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych. Istniejące ogrodzenie wokół plaży jest wykonane z siatki ogrodzeniowej i posiada miejscowe ubytki. Wykonane prace będą obejmowały:
1) Modernizację toalet i adaptacje dla osób niepełnosprawnych – modernizacja 5 toalet w tym jedna z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych. Modernizacja będzie obejmowała wymianę instalacji, posadzek i płytek oraz wyposażenia toalet, a także dostosowanie do korzystania z jednej z nich przez osoby niepełnosprawne.
2) Modernizację łazienek i adaptacja dla osób niepełnosprawnych - modernizacja 5 łazienek w tym jedna dla osób niepełnosprawnych. Modernizacja będzie obejmowała wymianę instalacji, posadzek i płytek oraz wyposażenie łazienki, a także dostosowanie do korzystania z jednej z nich przez osoby niepełnosprawne.
3) Modernizację pomieszczeń socjalnych – salon i 2 pomieszczenia socjalne.
Modernizacja tych pomieszczeń będzie obejmowała wymianę podłóg oraz sufitów, a także wymianę płytek i odświeżenie ścian.
4) Modernizację ogrodzenia – ogrodzenie panelowe z bramami i furtkami. Istniejące ogrodzenie służy bezpieczeństwu osób korzystających z plaży oraz wyznacza granice terenów przeznaczonych do rekreacji. Modernizacja będzie obejmowała wymianę siatki ogrodzeniowej na ogrodzenie panelowe, wykonaniu nowych bram wjazdowych , furtek, które przyczynią się do poprawy atrakcyjności tego miejsca i do poprawy bezpieczeństwa mieszkańców gminy i turystów.
5) Podjazy dla osób niepełnosprawnych na podest WC i łazienkowy oraz wejście główne od strony plaży. Zostaną wykonane podjazdy dla osób niepełnosprawnych ułatwiające im korzystanie z plaży oraz z toalety i łazienki znajdujących się w modernizowanym budynku. Dzięki temu osoby z niepełnosprawnościami będą mogły bez ograniczeń korzystać z pomieszczeń sanitarnych w budynku oraz terenów plaży miejskiej i Parku Miejskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492176,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJ INWESTYCJE Patrycja Jaśkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842447076
7.3.3) Ulica: ul. Rzeźnicka 2D
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AJ INWESTYCJE Patrycja Jaśkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
AJ INWESTYCJE Patrycja Jaśkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w m. Narzym
- Remont części boksów mieszkalnych na VII piętrze w Studenckim Domu Marynarza KORAB Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8 w Szczecinie
- Modernizacja infrastruktury sportowej na stadionie miejskim w Dobrzanach
- Budowa punktu selektywnego zbiórki odpadów komunalnych zlokalizowanego w Brudzewie
- Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół nr 1 w Kraśniku
- Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w gminie Ryglice:Etap II.Utworzenie 32miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem ul. 11listopada 8 w m.Ryglice
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.