eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › Dostawa sortów mundurowych dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2021



Ogłoszenie z dnia 2021-06-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098590 z dnia 2021-06-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sortów mundurowych dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Daleszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260124002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakościele 7A

1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3171968

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: daleszyce@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://daleszyce.radom.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_daleszyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sortów mundurowych dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f0bf763-b940-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098590

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021439/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2021

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070950/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 87379,66

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika (wzorzec 2007) dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2021 wykonanych zgodnie z ustalonymi standardami jakościowymi określonymi w:
1. Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. roku w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. 2017 poz. 2466) – w zakresie wzorów munduru leśnika i oznak noszonych przez osoby upoważnione, o których mowa w §3 ww. rozporządzenia .
2. Zarządzeniu Nr 13 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia
8 marca 2021 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych (Znak: EZ.241.3.2021).
3. Zarządzeniu nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia
6 lipca 2012 r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (Znak: EO-1743-3/2012).
4. Zarządzeniu nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia
14 maja 2012 r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (Znak: EO-1743-2/2012)
5. Zarządzeniu nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych dnia
14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (Znak: OR-1743-1/05).

Sorty mundurowe muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w obowiązujących zarządzeniach Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych dotyczących mundurów leśnika i dokumentacją techniczno-technologiczną.
Dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika oraz dokumentacja fotograficzna sortów jest dostępna do wglądu na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu:
1) http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna
2) http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych. Dostawa obejmuje:
I Mundur wyjściowy leśnika w skład którego wchodzą
- Marynarka męska lub damska gabardyna lub tropik 2 szt.;
- Spodnie męskie lub damskie gabardyna lub tropik 8 szt.;
- Marynarka męska lub damska gabardyna z wykończeniem oleofobowym 1 szt. ;
- Spodnie męskie lub damskie gabardyna z wykończeniem oleofobowym 1 szt.;
- Spódnica – gabardyna lub tropik 5 szt.;
- Spódnica gabardyna z wykończeniem oleofobowym 1 szt.;
- Koszula męska lub bluzka damska 18 szt. ;
- Koszula męska, lub bluzka damska – bawełna 100% 29 szt.;
- Krawat 7 szt.;
- Czapka 2 szt.;
- Płaszcz męski 3 szt.;
- Płaszcz damski 1 szt.;
- Kapelusz damski lub męski 1 szt.;
- Kurtka męska 5 szt.;
- Kurtka damska 5 szt.;
- Szalik 4 szt.;
- Rękawice damskie lub męskie 10 par;
- Skarpety letnie termoaktywne 38 par;
- Skarpety przejściowe termoaktywne 19 par;
- Skarpety zimowe termoaktywne 6 para;
- Półbuty męskie 11 para;
- Półbuty damskie 1 para;
II Mundur codzienny leśnika:
- Sweter 34 szt.;
- Kamizelka 12 szt.;
- Bluza z polaru typ windstoper 18 szt.;
- Kurtka wierzchnia 11 szt.;
- Czapka zimowa 2 szt.;
- Peleryna 1 szt.;
- Półbuty typu „Sympatex” 8 par;
- Półbuty typu „Gore-tex” 14 par;
III Mundur terenowy leśnika
- Bluza z kamizelką letnią 5 kompletów;
- Spodnie letnie 25 szt.;
- Czapka letnia 3 szt.;
- Kurtka zimowa 8 szt.;
- Spodnie zimowe 10 szt.;
- Czapka zimowa 7 szt.;
- Trzewiki typu ”Sympatex” 2 pary;
- Trzewiki typu ”Gore-tex” niskie 4 pary;
- Trzewiki typu ”Gore-tex” wysokie 11 par;
- Trzewiki typu ”Sympatex” z o ciepleniem typu "Thinsulate" 2 pary;
- Trzewiki typu ”Gore-tex” niskie z ociepleniem typu ”Thinsulate” 1 para;
- Trzewiki typu ”Gore-tex”wysokie z ociepleniem typu „Thinsulate" 6 par;
IV Oznaki uzupełniające
- Oznaki noszone na klapach marynarki do munduru wyjściowego 1 komplet;

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

18110000-3 - Odzież branżowa

18800000-7 - Obuwie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83830,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83830,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83830,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Obsługi Leśnictwa Hanna Skrodzka-Bałata, Piotr Bałata sp. jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670007706

7.3.3) Ulica: ul. Mieszka I-go 4

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83830,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W sekcji 4.3 jako wartość zamówienia podano szacunkową wartość zamówienia, którego dotyczy niniejsze postępowania wraz z prawem opcji w wysokości 20%. Wartość zamówienia bez prawa opcji to 72 816,39 zł netto
Zamówienie to jest częścią zamówienia ujętego w planie postępowań na Dostawę sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2021
2021-06-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.