eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczew › Modernizacja chodników na drogach powiatowych w Powiecie Otwockim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja chodników na drogach powiatowych w Powiecie Otwockim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/371669

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja chodników na drogach powiatowych w Powiecie Otwockim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23e17829-5393-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407336/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-24/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

części I - modernizacja nawierzchni chodnika w drodze powiatowej Nr 2774W – ul. Wiślanej w Karczewie.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów chodnika i zjazdów tj. krawężnika, obrzeży, nawierzchni chodnika i zjazdów,
2. Wykonanie korytowania na średnią głębokość 33 cm mierzoną od góry nawierzchni chodnika oraz 38 cm mierzoną od góry nawierzchni zjazdu, koryto musi być wyprofilowane oraz zagęszczone przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is ≥ 1,0,
3. Ustawienie nowych obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15, obrzeże należy ustawić wykonując tzw. „światło” wynoszące 5 cm od strony nawierzchni chodnika,
Regulacji wysokościowej i ustawienie nowego krawężnika betonowego 20x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15, krawężnik należy ustawić wykonując tzw. „światło” wynoszące ok. 10 cm od strony nawierzchni jezdni. Powstałą szczelinę wynoszącą nie więcej niż 3 cm pomiędzy nawierzchnią jezdni, a krawężnikiem należy dociąć do równej krawędzi i zalać masą na bazie bitumu;
4. Ustawienie nowego opornika betonowego 12x25x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 na zjazdach.
5. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20 cm dla chodnika i 25 cm dla zjazdu, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwotnego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2 a E1 musi wynosić min. 80 MPa;
6. Wykonanie nawierzchni chodnika o zmiennej szerokości z betonowej kostki brukowej prostokątnej 10 x 20 cm o grubości 8 cm, na podsypce cementowo – piaskowej 1:5 grubości min. 5 cm, nawierzchnię chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2 % w stronę jezdni, nawierzchnia musi zostać zamulona piaskiem. Kolor nawierzchni należy ustalić z Zamawiającym;
7. Wykonanie zjazdów indywidualnych/publicznych o zmiennej szerokości – nawierzchnia z betonowej kostki brukowej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm z kostki brukowej prostokątnej 10 x 20 cm o grubości 8 cm. Sposób wykonania nawierzchni zjazdu oraz ich kolorystykę należy uzgodnić z Inspektorem wyznaczonym przez Zamawiającego.

Informacje dotyczące zadania
1. Prace należy przeprowadzić na ulicy Wiślanej w Karczewie,
2. Prace należy prowadzić od posesji nr 22 w kierunku ul. Warszawskiej w Karczewie,
3. Remont chodnika należy przeprowadzić po istniejącym jego śladzie, przy czym nawierzchnię chodnika należy wykonać o szerokości 2,0 m mierzonej pomiędzy elementami ograniczającymi, a krawężnikiem i obrzeżem.
4. W ramach zamówienia należy wyregulować wysokościowo krawężnik, ustawić obrzeża, ustawić oporniki betonowe oraz wymienić nawierzchnię chodnika za łączną kwotę 58 907,28 zł brutto.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania regulacji wysokościowej istniejących krawężników betonowych gr. 20 cm na ławie betonowej wraz z wykonaniem oporu oraz wymianą uszkodzonych elementów – krawężniki przeznaczone do wymiany określa Zamawiający.
6. Wykonawca dokona rozbiórki istniejącej nawierzchni chodnika wraz z wykonaniem nowej nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm grubości 8 cm układanej na posypce cementowo – piaskowej grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości warstwy min 20 cm.
7. Chodnik należy wykonać o szerokości 2,0 m mierzonej jako szerokość nawierzchni pomiędzy elementami ograniczającymi tj. krawężnik i obrzeże. W miejscach gdzie niemożliwe jest wykonanie chodnika o szerokości 2,0 m z uwagi na występujące przeszkody terenowe tj. ogrodzenia, budynki itp. nawierzchnię należy wykonać do przeszkody. Nawierzchnia chodnika musi zostać wykonana ze spadkiem wynoszącym 2 % w kierunku jezdni.
8. Należy wykonać wymianę nawierzchni na istniejących dojściach do posesji w granicy pasa drogowego o konstrukcji jak dla chodnika.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany nawierzchni zjazdów indywidualnych i publicznych w granicy pasa drogowego z kostki betonowej prostokątnej 20 x10 o grubości 8 cm układanej na posypce cementowo- piaskowej o grubości min. 5 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości warstwy min. 25 cm. Zjazdy należy obstawić w oporniku szer. 12 cm na odcinku wychodzącym poza chodnik.
10. W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wystających elementów infrastruktury tj. skrzynki zaworów, zasuw i hydrantów występujących w modernizowanej nawierzchni chodnika i zjazdów. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorami sieci.
11. Ustawienie nowych obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15 na długości modernizowanej nawierzchni chodnika, obrzeże należy ustawić wykonując tzw. „światło” wynoszące 5 cm od strony nawierzchni chodnika.
Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi w formie wynagrodzenia obmiarowego. Wynagrodzenie będzie liczone jako iloczyn podanej w formularzu ofertowym ceny brutto i faktycznie wykonanych robót, lecz łączna wartość wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane nie może być wyższa niż 58 907,28 zł brutto. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest do podania ceny brutto za:
- ustawienie 1 mb obrzeży betonowych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15 wraz z materiałem oraz rozbiórką istniejącego obrzeża,
- wykonanie 1mb regulacji wysokościowej istniejących krawężników na ławie betonowej z oporem wraz z materiałem,
- ustawienie 1 mb nowego krawężnika betonowego 20x30x100 cm na ławie z oporem wraz z materiałem oraz rozbiórką istniejącego krawężnika,
- wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 8 cm układane na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 20 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – chodnik;
- wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 8 cm układane na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 25 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – zjazdy
- ustawieniem 1mb opornika betonowego na ławie wraz z oporem z betonu;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 58907,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

części II - Modernizacja nawierzchni chodnika w drodze powiatowej Nr 2759W – ul. Narutowicza w Otwocku
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów chodnika i zjazdów tj. krawężnika, obrzeży, nawierzchni chodnika i zjazdów,
2. Wykonanie korytowania na średnią głębokość 28 cm mierzoną od góry nawierzchni chodnika oraz 38 cm mierzoną od góry nawierzchni zjazdu, koryto musi być wyprofilowane oraz zagęszczone przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is ≥ 1,0,
3. Ustawienie nowych obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15,
4. Ustawienie nowego opornika betonowego 12x25x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 na zjazdach jako obramowanie od strony posesji oraz obramowanie zjazdu poza chodnikiem.
5. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm dla chodnika i 25 cm dla zjazdu, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwotnego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2 a E1 musi wynosić min. 80 MPa;
6. Wykonanie nawierzchni chodnika o zmiennej szerokości z betonowej kostki brukowej prostokątnej 10 x 20 cm o grubości 6 cm koloru szarego bezfazowej, na podsypce cementowo – piaskowej 1:5 grubości min. 5 cm, nawierzchnię chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2 % w stronę jezdni, nawierzchnia musi zostać zamulona piaskiem.
7. Wykonanie zjazdów indywidualnych/publicznych o zmiennej szerokości – nawierzchnia z betonowej kostki brukowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm z kostki brukowej prostokątnej 10 x 20 cm o grubości 8 cm koloru grafitowego bezfazowej, nawierzchnia zjazdu musi zostać zamulona piaskiem. Sposób wykonania nawierzchni zjazdu uzgodnić z Zamawiającym.
Informacje dotyczące zadania
1. Prace należy przeprowadzić na ulicy Narutowicza w Otwocku,
2. Prace należy prowadzić od posesji nr 271 w kierunku ul. Sasanki w Otwocku,
3. Remont chodnika należy przeprowadzić po istniejącym jego śladzie,
4. W ramach zamówienia należy ustawić obrzeża, wykonać nawierzchnię z kostki betonowej na chodniku oraz zjazdach wraz z podbudową, ustawić oporniki betonowe za łączną kwotę 300 000,00 zł brutto.
5. Wykonawca dokona rozbiórki istniejącej nawierzchni chodnika wraz z wykonaniem nowej nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm grubości 6 cm koloru szarego bezfazowej układanej na posypce cementowo – piaskowej grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości warstwy po zagęszczeniu min 15 cm.
6. Chodnik należy wykonać o szerokości jak występuje w terenie zaokrąglanej w górę o 0,5 m tzn. szerokości 1,5 m lub 2,0 m mierzonej jako szerokość nawierzchni pomiędzy elementami ograniczającymi tj. krawężnik i obrzeże. W miejscach gdzie niemożliwe jest wykonanie chodnika o min. szerokości 1,5 m lub zaokrąglonej w górę o 0,5 m z uwagi na występujące przeszkody terenowe tj. ogrodzenia, budynki itp. nawierzchnię należy wykonać do przeszkody. Nawierzchnia chodnika musi zostać wykonana ze spadkiem wynoszącym 2 % w kierunku jezdni.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany nawierzchni zjazdów indywidualnych i publicznych w granicy pasa drogowego z kostki betonowej prostokątnej 20 x10 o grubości 8 cm koloru grafitowego bezfazowej układanej na posypce cementowo- piaskowej o grubości min. 5 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości warstwy po zagęszczeniu min. 25 cm. Zjazdy należy obstawić w oporniku szer. 12 cm na odcinku wychodzącym poza chodnik oraz od strony jezdni oraz nieruchomości prywatnych.
8. W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wystających elementów infrastruktury tj. skrzynki zaworów, zasuw i hydrantów występujących w modernizowanej nawierzchni chodnika i zjazdów. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorami sieci.
9. Po zakończonych robotach celem rozliczenia należy przedłożyć dokumentację powykonawczą w skład której muszą wchodzić między innymi wyniki przeprowadzonych badań, atesty oraz certyfikaty na wbudowane materiały oraz inne wg potrzeby Zamawiającego.
10. Potwierdzenie faktycznego wykonania robót zostanie przeprowadzone przez Wykonawcę oraz przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku rozbieżności należy sporządzić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą ze wskazaniem powierzchni, długości odcinków sporządzoną przez uprawnionego Geodetę. Koszt sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji pokrywa Wykonawca.
Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi w formie wynagrodzenia obmiarowego. Wynagrodzenie będzie liczone jako iloczyn podanej w formularzu ofertowym ceny brutto i faktycznie wykonanych robót, lecz łączna wartość wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane nie może być wyższa niż 300 000,00 zł brutto. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest do podania ceny brutto za:
- ustawienie 1 mb obrzeży betonowych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15 wraz z materiałem oraz rozbiórką istniejącego obrzeża,
- wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 6 cm koloru szarego bezfazowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu min. 15 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – chodnik;
- wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 8 cm koloru grafitowego bezfazowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 25 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – zjazdy
- ustawieniem 1mb opornika betonowego na ławie wraz z oporem z betonu;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

części III – Modernizacja nawierzchni chodnika w drodze powiatowej ul. Żeromskiego w Otwocku
Przedmiot zamówienia obejmuje:
8. Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów ciągu pieszo-rowerowego tj. obrzeży, nawierzchni chodnika,
9. Wykonanie korytowania na średnią głębokość 28 cm mierzoną od góry nawierzchni chodnika, koryto musi być wyprofilowane oraz zagęszczone przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is ≥ 1,0,
10. Regulacji wysokościowej oraz sytuacyjnej istniejących obrzeży betonowych gr. 8 cm wraz uzupełnieniem i wyprofilowaniem nawierzchni za nimi.
11. Ustawienie nowych obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15 – wg wskazań Zamawiającego,
12. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm dla ciągu pieszo - rowerowego, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwotnego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2 a E1 musi wynosić min. 80 MPa;
13. Wykonanie nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego o szerokości 2,5 m z betonowej kostki brukowej prostokątnej 10 x 20 cm o grubości 6 cm bezfazowej, na podsypce cementowo – piaskowej 1:5 grubości min. 5 cm, nawierzchnię ciągu pieszo - rowerowego należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2 % w stronę jezdni, nawierzchnia musi zostać zamulona piaskiem. Kolor nawierzchni ustalić z Zamawiającym.
14. Wykonaniu przełożenia istniejącej nawierzchni ciągu pieszo – rowerowego o szer. 2,5 m wykonanego z płyt betonowych o orientacyjnym wymiarze 30x30x5 cm. W ramach przełożenia istniejącej nawierzchni należy wyprofilować jej spadek poprzeczny oraz podłużny. Nawierzchnie wykonać na podsypce cementowo – piaskowej grubości min. 5 cm.


Informacje dotyczące zadania
12. Prace należy przeprowadzić na ulicy Żeromskiego w Otwocku,
13. Prace należy prowadzić na odcinku pomiędzy działką nr. ew. 19/3 z obr. 61, a działką nr. ew. 4/6 z obr. 237 w Otwocku,
14. Remont ciągu pieszo - rowerowego należy przeprowadzić po istniejącym jego śladzie,
15. W ramach zamówienia należy ustawić obrzeża, wykonać nawierzchnię z kostki betonowej, wykonać przełożenia istniejącej nawierzchni za łączną kwotę 200 000,00 zł brutto.
16. Wykonawca dokona rozbiórki istniejącej nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego wraz z wykonaniem nowej nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm grubości 6 cm bezfazowej układanej na posypce cementowo – piaskowej grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości warstwy po zagęszczeniu min 15 cm.
17. Ciąg pieszo – rowerowy należy wykonać szerokości 2,5 m mierzonej jako szerokość nawierzchni pomiędzy elementami ograniczającymi tj. obrzeża. Nawierzchnia musi zostać wykonana ze spadkiem wynoszącym ok. 2% w kierunku jezdni.
18. Wykonawca dokona przełożenia istniejącej nawierzchni ciągu pieszo – rowerowego z odzyskanych materiałów układanych na podsypce cementowo – piaskowej gr. min. 5 cm. Należy uzyskać wrażenie wykonania nawierzchni o równej powierzchni oraz spadku poprzecznym w kierunku krawędzi jezdni.
19. W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wystających elementów infrastruktury tj. skrzynki zaworów, zasuw i hydrantów występujących w modernizowanej nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorami sieci.
20. Po zakończonych robotach celem rozliczenia należy przedłożyć dokumentację powykonawczą w skład której muszą wchodzić między innymi wyniki przeprowadzonych badań, atesty oraz certyfikaty na wbudowane materiały oraz inne wg potrzeby Zamawiającego.
21. Potwierdzenie faktycznego wykonania robót zostanie przeprowadzone przez Wykonawcę oraz przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku rozbieżności należy sporządzić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą ze wskazaniem powierzchni, długości odcinków sporządzoną przez uprawnionego Geodetę. Koszt sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji pokrywa Wykonawca.
Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi w formie wynagrodzenia obmiarowego. Wynagrodzenie będzie liczone jako iloczyn podanej w formularzu ofertowym ceny brutto i faktycznie wykonanych robót, lecz łączna wartość wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane nie może być wyższa niż 200 000,00 zł brutto. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest do podania ceny brutto za:
- ustawienie 1 mb obrzeży betonowych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15 wraz z materiałem oraz rozbiórką istniejącego obrzeża,
- regulacji wysokościowej oraz sytuacyjnej 1 mb istniejącego obrzeża wraz z obsypaniem ziemią oraz wyprofilowaniem terenu za nim,
- wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 6 cm k bezfazowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania;
- wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 6 cm bezfazowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 15 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania;
- wykonanie 1 m2 przełożenia istniejącej nawierzchni z płyt betonowych z ponownym ich ułożeniem na podsypce cementowo – piaskowej gr. min. 5 cm z wyprofilowaniem podłoża wraz z niezbędnym materiałem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 200000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REN-BUD Zbigniew Wąsowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321234833

7.3.3) Ulica: Wspólna

7.3.4) Miejscowość: Glina

7.3.5) Kod pocztowy: 05-430

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58907,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS-BRUK ADRIANNA SIKORSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321837974

7.3.3) Ulica: Strażacka

7.3.4) Miejscowość: Gadka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-340

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.