eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłomłyn › Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Majdanach Wielkich wraz z montażem dachowej instalacji fotowoltaicznej



Ogłoszenie z dnia 2022-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Majdanach Wielkich wraz z montażem dachowej instalacji fotowoltaicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIŁOMŁYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743686

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Twarda 12

1.5.2.) Miejscowość: Miłomłyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-140

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 89 642 58 01

1.5.8.) Numer faksu: 89 642 58 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@milomlyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milomlyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

MiniPortal, http://bip.milomlyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Majdanach Wielkich wraz z montażem dachowej instalacji fotowoltaicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bc960c7-67b2-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001560/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa świetlicy wiejskiej w Majdanach Wielkich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przebudowa świetlicy wiejskiej w Majdanach Wielkich realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333103/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Majdanach Wielkich wraz z montażem dachowej instalacji fotowoltaicznej”
2. Zamówienie pn. „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Majdanach Wielkich wraz z montażem dachowej instalacji fotowoltaicznej” swoim zakresem obejmuje m.in.
a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
b) wymianę podłóg i posadzek;
c) wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej;
d) przebudowę pomieszczenia łazienki wraz z przystosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych;
e) roboty malarskie;
f) roboty dekarskie wraz z wymianą orynnowania i instalacji odgromowych oraz obróbkami blacharskimi;
g) termomodernizacja ścian budynku
h) dostawę i wykonanie instalacji fotowoltaicznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres robót do wykonania wraz z określeniem minimalnych wymagań został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – który stanowi dokumentacja techniczna, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający wymaga, żeby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ oraz zgodnie z dokumentacją techniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329492,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434923,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351780,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA TERMOPLAST EUGENIUSZ ZAGROBELNY w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411329308

7.3.3) Ulica: ŻEROMSKIEGO 9A

7.3.4) Miejscowość: MORĄG

7.3.5) Kod pocztowy: 14-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351780,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.