Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00050644/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098378 z dnia 2021-06-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie chodników, parkingów i ścieżek rowerowych oraz sąsiadujących z nimi terenów zieleni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718395
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Żarów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-130
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: (74) 30 67 330
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.zarow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zarow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.um.zarow.pl/przetargi/cpsi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie chodników, parkingów i ścieżek rowerowych oraz sąsiadujących z nimi terenów zieleni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fe6c5a1-b18d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002931/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Utrzymanie chodników, parkingów i ścieżek rowerowych oraz sąsiadujących z nimi terenów zieleni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050644/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 620370,37 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie chodników, parkingów i ścieżek rowerowych oraz sąsiadujących z nimi terenów zielonych zwane dalej „przedmiotem umowy” obejmujące trzy części (zadania) pn.:Część 1 (Zadanie 1) - Żarów strefa I
Część 2 (Zadanie 2) – Żarów strefa II
Część 3 (Zadanie 3) – Żarów WSSE
2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje:
1) Część 1 (Zadanie 1) - Żarów strefa I
Przedmiot umowy obejmuje bieżące utrzymanie w sposób zapewniający czystość i porządek chodników, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie miasta Żarów (Żarów strefa I) o powierzchni:
- chodniki - 8.153,69 m2,
- parkingi – 2.536,48 m2,
- ścieżki rowerowe – 8.151,75 m2,
- tereny zieleni – 27.175,00 m2,
poprzez:
a) zbieranie codziennie, nie później niż do godz. 10.00, wszelkich odpadów stałych,
b) systematyczne (minimum raz w tygodniu) zamiatanie chodników, ścieżek rowerowych i parkingów (usunięcie zalegającego piasku, darni, błota, liści oraz innych zanieczyszczeń) oraz cykliczne odchwaszczanie zapewniające utrzymanie ich bez przerostów,
c) systematyczne utrzymywanie w odpowiednim stanie porządkowym terenów zieleni poprzez grabienie i wywóz liści, gałęzi itp. zanieczyszczeń, zgodnie z załącznikiem nr 3 do umowy,
d) odśnieżanie w sposób pozwalający na właściwe użytkowanie chodników, ścieżek rowerowych i parkingów oraz zwalczanie śliskości i gołoledzi piaskiem. Chodniki, parkingi i ścieżki rowerowe muszą być odśnieżone i posypane materiałem uszarstniającym do godz. 7.00.
Szczegółowe wykazy powierzchni chodników, ścieżek rowerowych, parkingów i terenów zieleni stanowią załączniki nr 1,2,3 i 4 do umowy.
Dla prawidłowego zwalczania skutków zimy Wykonawca przygotuje i zabezpieczy
we własnym zakresie niezbędny sprzęt i środki włącznie ze skrzyniami na piasek.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4, 4a i 4b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90910000-9 - Usługi sprzątania
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
4.5.5.) Wartość części: 212963,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie chodników, parkingów i ścieżek rowerowych oraz sąsiadujących z nimi terenów zielonych zwane dalej „przedmiotem umowy” obejmujące trzy części (zadania) pn.:Część 1 (Zadanie 1) - Żarów strefa I
Część 2 (Zadanie 2) – Żarów strefa II
Część 3 (Zadanie 3) – Żarów WSSE
2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje:
Część 2 (Zadanie 2) – Żarów strefa II
Przedmiot umowy obejmuje bieżące utrzymanie w sposób zapewniający czystość i porządek chodników, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie miasta Żarów (Żarów strefa II) o powierzchni:
- chodniki - 10.970,73 m2,
- parkingi – 4.519,63 m2,
- ścieżki rowerowe – 5.347,17 m2,
- tereny zieleni – 70.905,00 m2,
poprzez:
a) zbieranie codziennie, nie później niż do godz. 10.00, wszelkich odpadów stałych,
b) systematyczne (minimum raz w tygodniu) zamiatanie chodników, ścieżek rowerowych i parkingów (usunięcie zalegającego piasku, darni, błota, liści oraz innych zanieczyszczeń) oraz cykliczne odchwaszczanie zapewniające utrzymanie ich bez przerostów,
c) systematyczne utrzymywanie w odpowiednim stanie porządkowym terenów zieleni poprzez grabienie i wywóz liści, gałęzi itp. zanieczyszczeń, zgodnie z załącznikiem nr 3 do umowy,
d) odśnieżanie w sposób pozwalający na właściwe użytkowanie chodników, ścieżek rowerowych i parkingów oraz zwalczanie śliskości i gołoledzi piaskiem. Chodniki, parkingi i ścieżki rowerowe muszą być odśnieżone i posypane materiałem uszarstniającym do godz. 7.00.
Szczegółowe wykazy powierzchni chodników, ścieżek rowerowych, parkingów i terenów zieleni stanowią załączniki nr 1,2,3 i 4 do umowy.
Dla prawidłowego zwalczania skutków zimy Wykonawca przygotuje i zabezpieczy
we własnym zakresie niezbędny sprzęt i środki włącznie ze skrzyniami na piasek.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4, 4a i 4b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90910000-9 - Usługi sprzątania
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie chodników, parkingów i ścieżek rowerowych oraz sąsiadujących z nimi terenów zielonych zwane dalej „przedmiotem umowy” obejmujące trzy części (zadania) pn.:Część 1 (Zadanie 1) - Żarów strefa I
Część 2 (Zadanie 2) – Żarów strefa II
Część 3 (Zadanie 3) – Żarów WSSE
2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje:
Część 3 (Zadanie 3) – Żarów WSSE
Przedmiot umowy obejmuje bieżące utrzymanie w sposób zapewniający czystość i porządek chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Żarów (WSSE podstrefa Żarów) o powierzchni:
- chodniki - 11.230,20 m2,
- ścieżki rowerowe – 1.317,14 m2,
- tereny zieleni – 24.165,00 m2,
poprzez:
a) zbieranie codziennie, nie później niż do godz. 10.00, wszelkich odpadów stałych,
b) systematyczne (minimum raz w tygodniu) zamiatanie chodników i ścieżek rowerowych (usunięcie zalegającego piasku, darni, błota, liści oraz innych zanieczyszczeń) oraz cykliczne odchwaszczanie zapewniające utrzymanie ich bez przerostów,
c) systematyczne utrzymywanie w odpowiednim stanie porządkowym terenów zieleni poprzez grabienie i wywóz liści, gałęzi itp. zanieczyszczeń, zgodnie z załącznikiem nr 3 do umowy,
d) odśnieżanie w sposób pozwalający na właściwe użytkowanie chodników i parkingów oraz zwalczanie śliskości i gołoledzi piaskiem; przy odśnieżaniu nie wymaga się objęcia usługą całej szerokości chodnika a jedynie ciąg o szerokości 1 metra w celu zapewnienia komunikacji; długość chodników na objętym usługą terenie wynosi 3335 metrów. Chodniki i ścieżki rowerowe muszą być odśnieżone i posypane materiałem uszarstniającym do godz. 7.00.
Szczegółowe wykazy powierzchni chodników, ścieżek rowerowych i terenów zieleni stanowią załączniki nr 1,2 i 3 do umowy.
Dla prawidłowego zwalczania skutków zimy Wykonawca przygotuje i zabezpieczy
we własnym zakresie niezbędny sprzęt i środki włącznie ze skrzyniami na piasek.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4, 4a i 4b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90910000-9 - Usługi sprzątania
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
4.5.5.) Wartość części: 157407,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raz Dwa Trzy Spółdzielnia Socjalna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842714603
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 6
7.3.4) Miejscowość: Żarów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-130
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RAZ DWA TRZY" SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
jakie przetargi wygrała firma
"RAZ DWA TRZY" SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raz Dwa Trzy Spółdzielnia Socjalna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842714603
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 6
7.3.4) Miejscowość: Żarów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-130
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RAZ DWA TRZY" SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
jakie przetargi wygrała firma
"RAZ DWA TRZY" SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raz Dwa Trzy Spółdzielnia Socjalna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842714603
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 6
7.3.4) Miejscowość: Żarów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-130
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RAZ DWA TRZY" SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
jakie przetargi wygrała firma
"RAZ DWA TRZY" SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI ŻARÓW
więcej: przetargi ŻARÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Utrzymanie czystości siedziby Oddziału - LUB.WOP.260.1.2024
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i gospodarczych w obiektach użytkowanych przez Ekosystem sp. z o.o. we Wrocławiu
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w jednostkach organizacyjnych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP
- Świadczenie usługi utrzymania czystości na terenie COR z ZPO, przy ul. Tysiąclecia 13 oraz Przychodni Św. Trójcy przy ul. Miodowej 2 w Płocku, Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Reja 15/3 w Płocku.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.