eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jas³o › ¦wiadczenie us³ug serwisu sprz±taj±cego na obiekcie Krytej P³ywalni oraz pozosta³ych obiektach MOSiR Jas³o



Og³oszenie z dnia 2023-02-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug serwisu sprz±taj±cego na obiekcie Krytej P³ywalni oraz pozosta³ych obiektach MOSiR Jas³o

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Ja¶le

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: MOSiR Jas³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000659035

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: romek@mosir-jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mosi-jaslo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,112932,1a871591096f8bb61ede8dff78a0da69.html

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug serwisu sprz±taj±cego na obiekcie Krytej P³ywalni oraz pozosta³ych obiektach MOSiR Jas³o

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-268769e3-810d-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00098355

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00508420

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 1/2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Kryta p³ywalnia :
a/ Przedmiotem zamówienia s± us³ugi sprz±tania pomieszczeñ obiektu Krytej P³ywalni MOSiR w Ja¶le wraz z zabezpieczeniem ¶rodków chemicznych, sanitarnych i dezynfekcyjnych na powierzchni posadzki ok. 1405,14 m2 wraz z powierzchni± ¶cian wy³o¿onych glazur± z zachowaniem kryteriów czysto¶ci w strefach ,,stopy obutej oraz bosej " / szczegó³y w za³±czniku nr 1 /
b/ Us³ugi sprz±tania powierzchni p³askich/ p³ytek / powinny byæ wykonywane przy pomocy specjalistycznych urz±dzeñ tj. bateryjnych szorowarek do posadzek/.
c/ wymagany przez zamawiaj±cego czas ¶wiadczenia us³ug przez serwis : 5 dni w tygodniu w godz. od 6.00 do 22.00 (2 dni w tygodniu to jest wtorki i ¶rody od 14.00-22.00).
d/ wymagana obsada etatowa – w ka¿dym dniu pracy serwisu:
• minimum jeden mê¿czyzna lub jedna kobieta w godzinach od 6.00 do 14.00 oraz
• minimum jeden mê¿czyzna lub jedna kobieta w godzinach od 14.00 do 22.00 oraz
• minimum jeden mê¿czyzna lub jedna kobieta pracuj±cy ka¿dego dnia w wymiarze 7 godzin dziennie w godzinach wyznaczanych na bie¿±co przez zamawiaj±cego w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb w zakresie sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w obiekcie.
e/ w zakresie ¶wiadczonych us³ug serwisu sprz±taj±cego bêd±cego przedmiotem niniejszego postêpowania przetargowego mie¶ci siê zakup i dostawa przez serwis ¶rodków czysto¶ci s³u¿±cych do pracy serwisu oraz zakup i bie¿±ce uzupe³nianie ¶rodków sanitarnych w objêtych us³ug± serwisu pomieszczeniach,
f/ serwis w ramach ¶wiadczonych us³ug zobowi±zany bêdzie jeden raz w miesi±cu / w okresach 30 dniowych/ do mechanicznego mycia / co najmniej dwie szorowarki/ w godz. od 22.00 do 6.00 powierzchni p³askich pla¿y, która mie¶ci siê w g³ównej hali basenowej.
g/ bie¿±ce sprz±tanie klatki schodowej przed wej¶ciem do obiektu Krytej P³ywalni oraz bie¿±ce opró¿nianie kosza przed wej¶ciem do basenu.
h/ serwis zobowi±zany jest do stosowania ¶rodków chemicznych o w³a¶ciwo¶ciach zgodnych z obowi±zuj±cymi przepisami , odpowiednich do realizacji przedmiotu zamówienia.
i/ pracownicy serwisu s± zobowi±zani do stosowania siê do zaleceñ kontroluj±cych obiekt p³ywalni s³u¿b sanitarnych oraz kierownictwa p³ywalni i kierownika zespo³u obiektów sportowych w zakresie bêd±cym przedmiotem umowy na ¶wiadczenie us³ug serwisu sprz±taj±cego.
j/ wszyscy pracownicy serwisu obowi±zkowo winni posiadaæ wymagane obowi±zuj±cymi przepisami sanitarnymi badania lekarskie / ksi±¿eczki zdrowia /
k/ wynagrodzenie za us³ugi serwisu bêdzie pomniejszane o kwotê ewentualnych kar nak³adanych przez organy kontroli sanitarnej za budz±cy zastrze¿enia stan sanitarny obiektów objêtych us³ugami serwisu sprz±taj±cego
l/ wszyscy pracownicy serwisu musz± posiadaæ jednolity ubiór roboczy w jednolitym kolorze( obuwie, spodnie, spodenki, spódnica, koszulka ) wraz z nazw± firmy sprz±taj±cej na plecach koszulki ( w celach identyfikacji ).
³/ wykonawca ¶wiadcz±cy us³ugi serwisu sprz±taj±cego zobowi±zany jest do sta³ego udostêpnienia/ utrzymywania na obiekcie w celu natychmiastowego u¿ycia wg bie¿±cych potrzeb wynikaj±cych np. ze z³ej pogody itp. / na obiekcie krytej p³ywalni co najmniej jednej bateryjnej maszyny szoruj±co zbieraj±cej o szeroko¶ci roboczej min. 50 cm ,¶redniej wydajno¶ci/ 800-1500 m2 / na jeden cykl ³adowania .
m/ wykonawca ¶wiadcz±cy us³ugi serwisu sprz±taj±cego zobowi±zany jest na wszystkich obiektach do segregacji odpadów pochodz±cych ze sprz±tanych obiektów wg kategorii: tworzywa sztuczne, papier i pozosta³e odpady do wydzielonych kontenerów bêd±cych w³asno¶ci± o¶rodka/ zgodnie z zawartymi w
tym zakresie umowami przez Zamawiaj±cego/. Odpady z tworzywa i papieru / butelki po napojach, kartony itp. nale¿y zgniataæ zmniejszaj±c maksymalnie ich objêto¶æ i w takiej postaci umieszczaæ w odpowiednim dla danego rodzaju odpadów kontenerze.
n/ integraln± czê¶ci± niniejszej specyfikacji jest za³±cznik nr 1 zawieraj±cy

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90600000-3 - Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 340521,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 627948,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340521,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOTER Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172006524

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kolbuszowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 340521,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-15 do 2023-12-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.