Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00093757/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
- 2023/BZP 00106941/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00149588/01 - Wynik z dnia 2023-03-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi powiatowej nr 1909 N na odcinku Nowy Młyn – Jelitki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W OLECKU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790676004
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 12
1.4.2.) Miejscowość: Olecko
1.4.3.) Kod pocztowy: 19-400
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.4.7.) Numer telefonu: 87 520 22 24
1.4.8.) Numer faksu: 87 520 22 25
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat.olecko.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.olecko.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność związana z drogami, mostami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098331
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00093757
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie, iż:
I. Wykonawca posiada doświadczenie wyrażające się wykonaniem należycie min. jednej roboty budowlanej z branży drogowej o wartości nie mniejszej niż 14 000 000,00 zł brutto, wykonanej w okresie ostatnich 5 lat w którym upływa terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
II. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1) min. jedną osobą do sporządzenia dokumentacji projektowej, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpisana jest do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadająca aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
2) min. jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpisana jest do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadająca aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Po zmianie:
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie, iż:
I. Wykonawca posiada doświadczenie wyrażające się wykonaniem należycie
OFERTA PODSTAWOWA
robót budowlanych z branży drogowej w zakresie wykonania nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości łącznej nie mniejszej niż 14 000 000,00 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat w którym upływa terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
OFERTA WARIANTOWA
robót budowlanych z branży drogowej w zakresie wykonania nawierzchni z betonu cementowego o wartości łącznej nie mniejszej niż 14 000 000,00 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat w którym upływa terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
II. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
OFERTA PODSTAWOWA i OFERTA WARIANTOWA
1) min. jedną osobą do sporządzenia dokumentacji projektowej, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpisana jest do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadająca aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
2) min. jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpisana jest do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadająca aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Oferty wariantowe wraz ze złożeniem ofert podstawowej albo zamiast oferty podstawowej Przed zmianą:
Po zmianie:
dopuszcza zamiast oferty podstawowej
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-03-02 09:00
Po zmianie:
2023-03-06 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-03-02 10:00
Po zmianie:
2023-03-06 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-03-31
Po zmianie:
2023-04-04
INNE PRZETARGI Z OLECKA
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg w gminie Michów - etap 3 - Rudno
- Poprawa stanu dróg gminnych w gminie Dąbrówka - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaków - Sokołówek-Teodorów, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Poprawa bezpieczeństwa i warunków życia mieszkańców byłego PGR poprzez przebudowę dróg
- Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum w Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie, w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj"
- "Opracowanie dokumentacji projektowych budowy dróg metodą śladową (płyty betonowe)"
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jarosław
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.