eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH TEATRU POLSKIEGO WE WROCŁAWIU



Ogłoszenie z dnia 2021-06-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098306 z dnia 2021-06-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH TEATRU POLSKIEGO WE WROCŁAWIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Polski we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabrieli Zapolskiej 3

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-032

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48713160701-02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrpolski.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrpolski.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/teatrpolski_wroc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH TEATRU POLSKIEGO WE WROCŁAWIU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de26c08e-b302-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098306

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052345/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/PN/2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 650406,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania czystości biur i pomieszczeń oraz otoczenia następujących obiektów Teatru Polskiego we Wrocławiu:
1) Duża Scena im. J. Grzegorzewskiego, ul. G. Zapolskiej 3,
2) Teatr Kameralny, ul. Świdnicka 28,
3) Scena na Świebodzkim, pl. Orląt Lwowskich 20.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ: Opis przedmiotu zamówienia.
UWAGA: Opis przedmiotu zamówienia został w porównaniu do postępowania ZP/PN/1/2021 zmodyfikowany.
Zmiany dotyczą następujących treści załącznika nr 1:

Powierzchnie użytkowe i posesji obiektów teatru,
Obciążenie spektaklami:
1. Teatr Polski ul. G. Zapolskiej 3 – 95 szt. średnio rocznie (było: 106 szt. rocznie)
2. Teatr Kameralny ul. Świdnicka 28 – 125 szt. średnio rocznie (było: 156 szt. rocznie)
3. Teatr Scena na Świebodzkim Pl. Orląt Lwowskich 20c – 50 szt. średnio rocznie (było: 52 szt. rocznie)
1 + 2 + 3 razem – 270 szt. średnio rocznie (było: 314 szt. rocznie)

Zakres usług,
Poz. „F” – pranie firan, zasłon… - okresowe dwa razy w roku (było cztery razy w roku),
Poz. „I” – mycie szyb i elewacji … - raz w roku (było dwa razy w roku)
Poz. „J” – mycie punktów świetlnych – wykreślona w całości
Poz. „K”” – pranie wykładzin podłogowych i foteli tapicerowanych – raz w roku (było dwa razy w roku)

3. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej obiektów Zamawiającego oraz posesji na których się znajdują. Wizji lokalnej można dokonywać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 9-15, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z upoważnionym pracownikiem zamawiającego tj.: P. Tadeuszem Tworkiem, tel. 506191957 e-mail: tadeusz.tworek@teatrpolski.wroc.pl . Wykonawca, który będzie chciał dokonać wizji lokalnej zobowiązany jest do przestrzegania przepisów porządkowych obowiązujących na terenie obiektów Zamawiającego, w tym m. in. w okresie pandemii - obowiązku zakrywania nosa i ust oraz obowiązku poddania się pomiarowi temperatury ciała
4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają również projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 954657,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 954657,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 954657,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Praxima Krakpol Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282003661

7.3.3) Ulica: Dworcowa 2

7.3.4) Miejscowość: Trzebinia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-540

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

usługi utrzymania czystości, mycie elewacji, alpinistyczne mycie okien


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 954657,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

2021-06-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.