eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Przewóz i przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu nowosądeckiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz i przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu nowosądeckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 56 A

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 4141046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.ponsa@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/po-nowy-sacz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc1e5d0b-9d8f-11ee-953e-c2ea26915e21

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz i przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu nowosądeckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc1e5d0b-9d8f-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00133192/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Przewóz i przechowywanie zwłok ludzkich na potrzeby prokuratur rejonowych okręgu nowosądeckiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00558292

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3018-7.261.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 494352,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz i przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu: miasto: Nowy Sącz, Stary Sącz, gminy: Nowy Sącz, Stary Sącz Łososina Dolna, Gródek n/Dunajcem, Korzenna, Łabowa, Kamionka Wielka, Nawojowa, Podegrodzie, Łącko, Chełmiec

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 110054,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz i przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania Prokuratury Rejonowej w Muszynie: miasto: Muszyna, Krynica, gminy: Muszyna, Krynica, Rytro, Piwniczna

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 28190,76 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz i przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania Prokuratury Rejonowej w Gorlicach: miasto: Gorlice, Grybów, gminy: Gorlice, Grybów, Moszczenica, Łużna, Bobowa, Ropa, Sękowa, Biecz, Uście Gorlickie, Lipinki

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 143039,43 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz i przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania Prokuratury Rejonowej w Limanowej: miasto: Limanowa, Mszana Dolna, gminy: Limanowa, Mszana Dolna, Jodłownik, Dobra, Tymbark, Słopnice, Niedźwiedź, Kamienica, Łukowica, Laskowa,

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 59715,74 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz i przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu: miasto: Nowy Targ, Rabka, Szczawnica gminy: Nowy Targ, Rabka, Spytkowice, Raba Wyżna, Jabłonka, Lipnica Wielka, Czarny Dunajec, Szaflary, Łapsze Niżne, Ochotnica Dolna, Czorsztyn, Krościenko n. Dunajcem, Szczawnica

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 109166,30 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz i przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania Prokuratury Rejonowej w Zakopanem: miasto: Zakopane, gminy: Zakopane, Biały Dunajec, Bukowina Tatrzańska, Poronin, Kościelisko.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 44185,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Naruszeniu art. 16 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez zawarcie w ogłoszeniu o zamówieniu oraz dokumentach zamówienia rozbieżnych danych dotyczących wymaganych w przedmiotowym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych.
2. Naruszeniu art. 16 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez zawarcie w dokumentach zamówienia wymogu złożenia dowodów rejestracyjnych środków transportu drogowego jako podmiotowego środka dowodowego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty w zakresie części 2

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Naruszeniu art. 16 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez zawarcie w ogłoszeniu o zamówieniu oraz dokumentach zamówienia rozbieżnych danych dotyczących wymaganych w przedmiotowym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych.
2. Naruszeniu art. 16 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez zawarcie w dokumentach zamówienia wymogu złożenia dowodów rejestracyjnych środków transportu drogowego jako podmiotowego środka dowodowego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Naruszeniu art. 16 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez zawarcie w ogłoszeniu o zamówieniu oraz dokumentach zamówienia rozbieżnych danych dotyczących wymaganych w przedmiotowym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych.
2. Naruszeniu art. 16 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez zawarcie w dokumentach zamówienia wymogu złożenia dowodów rejestracyjnych środków transportu drogowego jako podmiotowego środka dowodowego.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Naruszeniu art. 16 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez zawarcie w ogłoszeniu o zamówieniu oraz dokumentach zamówienia rozbieżnych danych dotyczących wymaganych w przedmiotowym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych.
2. Naruszeniu art. 16 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez zawarcie w dokumentach zamówienia wymogu złożenia dowodów rejestracyjnych środków transportu drogowego jako podmiotowego środka dowodowego.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Naruszeniu art. 16 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez zawarcie w ogłoszeniu o zamówieniu oraz dokumentach zamówienia rozbieżnych danych dotyczących wymaganych w przedmiotowym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych.
2. Naruszeniu art. 16 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez zawarcie w dokumentach zamówienia wymogu złożenia dowodów rejestracyjnych środków transportu drogowego jako podmiotowego środka dowodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.