eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serniki › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Serniki



Ogłoszenie z dnia 2023-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Serniki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SERNIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1A

1.5.2.) Miejscowość: Serniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-107

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 818550450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@serniki.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugserniki.e-biuletyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bae92469-6c9d-11ed-aea3-5a7c432eaced

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Serniki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bae92469-6c9d-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022849/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Serniki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465165/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w m. Brzostówka, której zakres robót obejmuje: docieplenie ścian zewnętrznych 10 cm styropianu wraz z technologicznym ocie-pleniem cokołu, ościeży i ścian fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, ocieplenie stropu nad nieogrzewanym poddaszem warstwą 22cm wełny mine-ralnej wraz z usunięciem starej zbrylonej wełny mineralnej, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z remontem krat okiennych, wymiana pokrycia dachu wraz z przedłużeniem krokwi poprzez przybicie nadbi-tek w celu montażu orynnowania wiszącego poza okapem budynku, uzupełnie-niem deskowania oraz remont kominów, usunięcie ścianek działowych –przywrócenie pierwotnej funkcji – pomieszczeń mieszkalnych z przeznaczeniem na dwie sale lekcyjne tj. rozbiórka ścianek dzia-łowych (bez ingerencji w konstrukcję budynku) wraz z wymianą posadzki i re-montem ścian wewnętrznych, podział pomieszczenia gospodarczego: wykonanie ścianki działowej i otworu w ścianie działowej wraz z montażem drzwi, likwidacja drzwi zewnętrznych wraz z zamknięciem otworu, odtworzenie istniejącego otworu wraz z montażem drzwi, remont schodów wewnętrznych wraz z wymianą balustrady, wymiana instalacji centralnego ogrzewania na nisko pojemnościową instalację c.o. wyposażoną w grzejniki konwekcyjne z termozaworem i zawory pionowe, wymiana źródła ciepła – zastosowanie pompy ciepła typu powietrze – woda, częściowa wymiana instalacji wod.-kan., wymiana oświetlenia świetlówkowego na LED-owe, wymiana instalacji odgromowej, montaż paneli PV o mocy 46,8 kWp, wykonanie utwardzenia terenu w miejscu instalacji pomp ciepła wraz z wygrodzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.1. Składają się na niego następujące dokumenty:1)dokumentacja projektowa w tym: projekt techniczno-wykonawczy, 2)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), 3)przedmiary robót. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w § 12 ust. 1 Projektu umowy. Kryterium oceny ofert nie są objęte moduły i inwertery fotowoltaiczne, dla których gwarancja wynosi odpowiednio: 1) moduły fotowoltaiczne – minimum 10 lat gwarancji producenta, przy czym liniowa gwarancja mocy min.: 80 % po 25 latach,
2) inwertery fotowoltaiczne - minimum 10 lat gwarancji producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 2364869,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w m. Nowa Wieś, której zakres robót obejmuje: Roboty rozbiórkowe, w tym: rozebranie pokrycia dachowego wraz z orynnowaniem i dociepleniem dachu, rozebranie konstrukcji dachowej, rozebranie zadaszenia nad wejściem łącznie ze słupami, demontaż istniejących okien oraz drzwi wew. i zewn., skucie istniejącej posadzki, zdemontowanie istniejącego pieca ka-flowego, rozebranie istniejącego dojścia betonowego, utylizacja materiałów z rozbiórki; Roboty budowlane, w tym: wykonanie nowych wieńców oraz ścian szczytowych, wykonanie nowej więźby dachowej, wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie podłóg, wykonanie ocieplenia stropodachu, montaż okien PCV, montaż drzwi zew. i wew., prace wykończeniowe wew. budynku, wy-konanie docieplenia elewacji i cokołu poniżej opaski, wykonanie obróbki komina, wykonanie pokrycia dachowego z orynnowaniem, obróbki blacharskie, wykonanie opaski wokół budynku i dojścia z kostki brukowej, wykonanie nasadzeń; Roboty elektryczne, w tym: demontaż instalacji elektrycznych, wykonanie tablic rozdzielczych TG, wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego, wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych, wykonanie, wykonanie instalacji zasi-lania urządzeń technologicznych, wykonanie instalacji uziemiającej i ekwipoten-cjalnej, wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,75 kWp.; Roboty sanitarne (wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody, wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie instalacji ogrzewania elektrycznego, wykonanie instalacji wentylacyjnej, wykonanie klimatyzacji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.2 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty: dokumentacja projektowa w tym: projekt techniczny, projekt architektoniczno-budowlany, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiary robót. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w § 12 ust. 1 Projektu umowy. Kryterium oceny ofert nie są objęte moduły i inwertery fotowoltaiczne, dla których gwarancja wynosi odpowiednio: 1)moduły fotowoltaiczne – minimum 10 lat gwarancji producenta, przy czym liniowa gwarancja mocy min.: 80 % po 25 latach,
2)inwertery fotowoltaiczne - minimum 10 lat gwarancji producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 448224,69 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku świetlicy w m. Czerniejów, której zakres robót obejmuje: Roboty rozbiórkowe, w tym: demontaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej wraz z ościeżnicami, skucie posadzek wraz z usunięciem ich podbudowy, demontaż pokrycia dachu wraz z utylizacją płyt azbestowo-cementowych, rozbiórka konstrukcji dachu budynku, rozbiórka istniejącego stropu żelbetowego na belkach stalowych, rozbiórka ścian wewnętrznych i wykucia nowych otworów, rozbiórka ganku przed głównym wejściem do budynku; Roboty budowlane, w tym: wykonanie wieńca, nadproży stalowych, wykonanie drewnianej konstrukcji dachu – wiązary kratowe w technologii płytek kolczastych, wykonanie pokrycia dachowego, obróbek blacharskich i orynnowania, zamurowanie otworów w ścianach konstrukcyjnych, wykonanie ścian działowych, docieplenie ścian zewnętrznych i dachu, wykonanie posadzek oraz podbudowy betonowej, wykonanie tynków, okładzin ściennych oraz roboty malarskie, mon-taż stolarki okiennej i drzwiowej; Roboty elektryczne, w tym: prace demontażowe, trasowanie, wykonanie przejść ściany i stropy, montaż konstrukcji wsporczych, układanie rur, listew i koryt ka-blowych, układanie kabli i przewodów, montaż opraw oświetleniowych podsta-wowych i awaryjnych, montaż gniazd wtyczkowych i osprzętu łączeniowego, łączenie przewodów i kabli, montaż tablic rozdzielczych, wykonanie połączeń wy-równawczych, podejścia i przyłączanie odbiorników, próby montażowe, pomiary i badania instalacji elektrycznych, montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 6.3 kWp.;Roboty sanitarne, w tym: wykonanie instalacji wewnętrznych ciepłej i zimnej wody, wykonanie kanalizacji sanitarnej, ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, instalacja kanalizacji zewnętrznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.3 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty: dokumentacja projektowa w tym: projekt techniczny, projekt architektoniczno-budowlany; Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiary robót. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w § 12 ust. 1 Projektu umowy. Kryterium oceny ofert nie są objęte moduły i inwertery fotowoltaiczne, dla których gwarancja wynosi odpowiednio: 1)moduły fotowoltaiczne – minimum 10 lat gwarancji producenta, przy czym liniowa gwarancja mocy min.: 80 % po 25 latach,2)inwertery fotowoltaiczne - minimum 10 lat gwarancji producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 944268,75 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku świetlicy w m. Wola Sernicka Kolonia, której zakres robót obejmuje: Roboty budowlane, w tym: demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami, demontaż okładzin ściennych: glazura, boazeria; demontaż wypo-sażenia pomieszczeń, w tym: białej armatury, balustrad klatki schodowej, kratek wentylacyjnych, wyłazu na dach, demontaż wyposażenia pomieszczeń przezna-czonych do ponownego montażu – zgodnie z wytycznymi np. klimatyzatory, de-montaż instalacji wewnętrznych objętych remontem demontaż parapetów we-wnętrznych, demontaż ścianek działowych w celu wykonania wymiany podbu-dowy posadzek, skucie posadzek wraz z ich podbudową, demontaż pokrycia da-chu, wykonanie nowych posadzek wraz z nową podbudową i izolacją ścian fun-damentowych, odtworzenie ścianek działowych z pustaków ceramicznych, re-mont ścian wewnętrznych: tynki i glazura, malowanie wszystkich pomieszczeń: ściany i sufity, montaż stolarki okiennej, montaż nowej balustrady schodów we-wnętrznych, montaż nowej białej armatury, montaż nowego wyłazu na poddasze nieużytkowe, z wysuwaną drabinką, montaż nowego pokrycia dachu, montaż rolet okiennych i parapetów wewnętrznych, docieplenie ścian metodą lekko-mokrą, oczyszczenie i docieplenie stropu ostatniej kondygnacji, remont komina; Roboty elektryczne, w tym: prace demontażowe, trasowanie, wykonanie przejść ściany i stropy, montaż konstrukcji wsporczych, układanie rur, listew i koryt ka-blowych, układanie kabli i przewodów, montaż opraw oświetleniowych podsta-wowych i awaryjnych, montaż gniazd wtyczkowych i osprzętu łączeniowego, łą-czenie przewodów i kabli, montaż tablic rozdzielczych, wykonanie połączeń wy-równawczych, podejścia i przyłączanie odbiorników, próby montażowe, pomiary i badania instalacji elektrycznych, montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 6.3 kWp.; Roboty sanitarne, w tym: wykonanie instalacji wewnętrznej ciepłej i zimnej wo-dy, wykonanie kanalizacji sanitarnej i klimatyzacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr1.4 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty: dokumentacja projektowa, w tym: projekt techniczny, projekt architektoniczno-budowlany; Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), przedmiary robót. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w § 12 ust. 1 Projektu umowy. Kryterium oceny ofert nie są objęte moduły i inwertery fotowoltaiczne, dla których gwarancja wynosi odpowiednio: 1)moduły fotowoltaiczne – minimum 10 lat gwarancji producenta, przy czym liniowa gwarancja mocy min.: 80 % po 25 latach,2)inwertery fotowoltaiczne - minimum 10 lat gwarancji producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 636891,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2887887,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2887887,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2887887,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ARIA Firma Handlowo-Usługowa Paweł Ciężki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AN-TECH Usługi Remontowo-Budowlane Paweł Buliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361236088

7.3.3) Ulica: Jantarowa 5/118

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-582

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2887887,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550708,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 551251,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550708,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SZCZEPAN SYGNOWSKI MAXIMUS

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU MAR-BUD Mariusz Paszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060341094

7.3.3) Ulica: Serniki Kolonia 51J

7.3.4) Miejscowość: Serniki

7.3.5) Kod pocztowy: 21-107

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550708,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1134722,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1134722,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1134722,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SZCZEPAN SYGNOWSKI MAXIMUS

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU MAR-BUD Mariusz Paszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060341094

7.3.3) Ulica: Serniki Kolonia 51J

7.3.4) Miejscowość: Serniki

7.3.5) Kod pocztowy: 21-107

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1134722,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 781452,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 781452,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 781452,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ARIA Firmowa Handlowo-Usługowa Paweł Ciężki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AN-TECH Usługi Remontowo-Budowlane Paweł Buliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361236088

7.3.3) Ulica: Jantarowa 5/118

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-582

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 781452,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.