Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00055180/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
- 2022/BZP 00063163/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-21
- 2022/BZP 00065783/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa portierska, ochrony stróżowania i dozorowania wszystkich obiektów Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu tj.: Juraszów 7/19, Uzdrowiskowa 2, Sanatoryjna 2, Kowanówko ul. Sanatoryjna 34
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juraszów 7/19
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-479
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cwiertka@lutycka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutycka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.lutycka.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa portierska, ochrony stróżowania i dozorowania wszystkich obiektów Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu tj.: Juraszów 7/19, Uzdrowiskowa 2, Sanatoryjna 2, Kowanówko ul. Sanatoryjna 342.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6844645c-85b5-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018752/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.3 Ochrona
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055180/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZW/DZP/84/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa portierska, ochrony, stróżowania i dozorowania wszystkich obiektów Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu tj.: Juraszów 7/19 Poznań, Uzdrowiskowa 2, Sanatoryjna 2, Kowanówko ul. Sanatoryjna 34.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia, na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
W ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest m. in. do:
a) Upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych.
Wszyscy pracownicy realizujący przedmiot zamówienia najpóźniej w dniu zawarcia umowy muszą posiadać upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone potwierdzone zaświadczeniem o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych. Wykonawca na etapie zawarcia umowy zobowiązuje się do przedłożenia zaświadczenia Zamawiającemu.
b) Nadzór przez kierownika ochrony. Podczas realizacji zamówienia pracownicy Wykonawcy muszą być nadzorowani przez dedykowanego kierownika ochrony, który musi być kwalifikowanym pracownikiem ochrony i nie może on być jednym z pracowników realizującym przedmiot zamówienia (zakaz łączenia funkcji).
4.5.3.) Główny kod CPV: 98341120-2 - Usługi portierskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
98341130-5 - Usługi stróżowania
98341140-8 - Usługi dozorowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1669858,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1780545,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1742322,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CLAR SYSTEM S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630385038
7.3.3) Ulica: Janickiego
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-542
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1742322,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego.
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa odczynników (powtórka 9 części)
- Wymiana nawierzchni ulicy Wawrzyniaka w Poznaniu wraz z założeniem zieleni i roczną pielęgnacją kontraktową.
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia dla uczestników oraz organizatorów spotkania w Warszawie w terminie 25- 26.6.2024
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Ośrodka Szkolenia PIP
- Wykonywanie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym położonym w Gliwicach przy ul. Zawiszy Czarnego 5
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- 114/2024 Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej mienia obiektów Zakładu Doświadczalnego Pawłowice, pomoc w opiece nad zwierzętami gospodarskimi przez okres 6 miesięcy dla obiektów numer 1, 2 i 3
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie
- Ochrona obiektów sportowych MOSRiR w Szczecinie w 2024 roku. Część 2
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.