Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00059185/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
- 2022/BZP 00218018/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Św. Floriana w Dulowej – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 327111045,327111046
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umtrzebinia,a,2062522,ogloszenie-o-zamowieniu-pn-przebudowa-ul-sw-floriana-w-dulowej-etap-ii-brrdt27172022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Św. Floriana w Dulowej – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56c12196-8f17-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097632
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337444/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa ul. Św. Floriana w Dulowej - etap II.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059185/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BR.RDT.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 403999,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie stanowi kontynuację rozpoczętej w 2021 roku przebudowy drogi wewnętrznej – ul. Św. Floriana w Dulowej. Zakres przebudowy, będący przedmiotem zamówienia i przewidziany do realizacji w 2022 roku, obejmuje następujące odcinki drogi, według przyjętego w dokumentacji projektowej etapowania:
część ETAPU I – odcinek długości ok. 53 m (km 0+595,56 – km 0+648,56)
część ETAPU II – odcinek długości ok. 190 m (km 0+000,00 – km 0+190,28)
Łączna długość odcinka objętego przebudową wynosi ok. 0,243 km.
W zakresie przebudowy drogi na całym wyżej określonym odcinku, przewidziano frezowanie istniejącej bitumicznej nawierzchni jezdni (z częściowym wykorzystaniem pozyskanego destruktu do umocnienia poboczy), rozebranie istniejącej podbudowy tłuczniowej, wykonanie robót ziemnych w zakresie korytowania oraz wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (warstwa ścieralna AC11S gr. 4 cm i warstwa wiążąca AC16W gr. 8 cm) na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 25 cm i warstwie ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem gr. 20 cm. Łączna powierzchnia jezdni (warstwy ścieralnej) wynosi ok. 1100 m2. Zakres zadania obejmuje również zabudowanie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem (łącznie ok. 132 m), przebudowę istniejących zjazdów do posesji, zabezpieczenie dwudzielnymi rurami osłonowymi istniejącego kabla energetycznego (dł. ok. 6,5 m). W ramach robót uzupełniających przewidziano wykonanie regulacji urządzeń uzbrojenia podziemnego (łącznie 14 urządzeń), umocnienie powierzchni skarp płytami betonowymi typu ażur (ok. 73 m2), humusowanie skarp z obsianiem trawą (ok. 220 m2), a także sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla zrealizowanego zakresu przebudowy.
Szczegółowy zakres robót objętych zadaniem określa załączona dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar robót.
Wykonawca będzie zobowiązany do odwozu niewykorzystanej części destruktu asfaltowego pozyskanego z frezowania nawierzchni bitumicznej na odległość do 2 km – w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Natomiast wyznaczenie miejsca odwozu i składowania nadmiaru gruntu z korytowania i wykopów oraz gruzu z prac rozbiórkowych – będzie obowiązkiem Wykonawcy. Koszty z tym związane, łącznie z ewentualnymi kosztami utylizacji gruzu – należy uwzględnić w oferowanej cenie.
Obowiązkiem wykonawcy będzie zorganizowanie dla swoich potrzeb zaplecza budowy oraz oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami a także sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanego zakresu robót z wprowadzeniem zmian do zasobów Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chrzanowie. Potwierdzeniem wykonanych czynności geodezyjnych będzie przekazana Zamawiającemu kopia aktualnej mapy zasadniczej wydanej przez PODGiK, uwzględniająca naniesione zmiany. Koszty z tym związane oraz koszty nadzorów właścicieli sieci uzbrojenia podziemnego, wynikające z treści uzgodnień branżowych – należy uwzględnić w oferowanej cenie.
UWAGA: załączona dokumentacja projektowa obejmuje przebudowę całego odcinka ul. Św. Floriana łącznie z początkowymi fragmentami ul. Brata Alberta i ul. Parku Jurajskiego, natomiast przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy w zakresie opisanym powyżej, co zostało uwzględnione w załączonym przedmiarze robót.
KOD CPV: 45233140-2
Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378065,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426065,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378065,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejon Robót Drogowych DROG-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441860340
7.3.3) Ulica: I. Krasickiego 18A
7.3.4) Miejscowość: Alwernia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-566
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJON ROBÓT DROGOWYCH DROG-BUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REJON ROBÓT DROGOWYCH DROG-BUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378065,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg na terenie gminy Andrespol - 2024
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.