eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia › Przebudowa ul. Św. Floriana w Dulowej - etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Św. Floriana w Dulowej – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327111045,327111046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umtrzebinia,a,2062522,ogloszenie-o-zamowieniu-pn-przebudowa-ul-sw-floriana-w-dulowej-etap-ii-brrdt27172022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Św. Floriana w Dulowej – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56c12196-8f17-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097632

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337444/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ul. Św. Floriana w Dulowej - etap II.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059185/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.RDT.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 403999,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie stanowi kontynuację rozpoczętej w 2021 roku przebudowy drogi wewnętrznej – ul. Św. Floriana w Dulowej. Zakres przebudowy, będący przedmiotem zamówienia i przewidziany do realizacji w 2022 roku, obejmuje następujące odcinki drogi, według przyjętego w dokumentacji projektowej etapowania:
część ETAPU I – odcinek długości ok. 53 m (km 0+595,56 – km 0+648,56)
część ETAPU II – odcinek długości ok. 190 m (km 0+000,00 – km 0+190,28)
Łączna długość odcinka objętego przebudową wynosi ok. 0,243 km.
W zakresie przebudowy drogi na całym wyżej określonym odcinku, przewidziano frezowanie istniejącej bitumicznej nawierzchni jezdni (z częściowym wykorzystaniem pozyskanego destruktu do umocnienia poboczy), rozebranie istniejącej podbudowy tłuczniowej, wykonanie robót ziemnych w zakresie korytowania oraz wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (warstwa ścieralna AC11S gr. 4 cm i warstwa wiążąca AC16W gr. 8 cm) na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 25 cm i warstwie ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem gr. 20 cm. Łączna powierzchnia jezdni (warstwy ścieralnej) wynosi ok. 1100 m2. Zakres zadania obejmuje również zabudowanie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem (łącznie ok. 132 m), przebudowę istniejących zjazdów do posesji, zabezpieczenie dwudzielnymi rurami osłonowymi istniejącego kabla energetycznego (dł. ok. 6,5 m). W ramach robót uzupełniających przewidziano wykonanie regulacji urządzeń uzbrojenia podziemnego (łącznie 14 urządzeń), umocnienie powierzchni skarp płytami betonowymi typu ażur (ok. 73 m2), humusowanie skarp z obsianiem trawą (ok. 220 m2), a także sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla zrealizowanego zakresu przebudowy.

Szczegółowy zakres robót objętych zadaniem określa załączona dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar robót.

Wykonawca będzie zobowiązany do odwozu niewykorzystanej części destruktu asfaltowego pozyskanego z frezowania nawierzchni bitumicznej na odległość do 2 km – w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Natomiast wyznaczenie miejsca odwozu i składowania nadmiaru gruntu z korytowania i wykopów oraz gruzu z prac rozbiórkowych – będzie obowiązkiem Wykonawcy. Koszty z tym związane, łącznie z ewentualnymi kosztami utylizacji gruzu – należy uwzględnić w oferowanej cenie.

Obowiązkiem wykonawcy będzie zorganizowanie dla swoich potrzeb zaplecza budowy oraz oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami a także sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanego zakresu robót z wprowadzeniem zmian do zasobów Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chrzanowie. Potwierdzeniem wykonanych czynności geodezyjnych będzie przekazana Zamawiającemu kopia aktualnej mapy zasadniczej wydanej przez PODGiK, uwzględniająca naniesione zmiany. Koszty z tym związane oraz koszty nadzorów właścicieli sieci uzbrojenia podziemnego, wynikające z treści uzgodnień branżowych – należy uwzględnić w oferowanej cenie.

UWAGA: załączona dokumentacja projektowa obejmuje przebudowę całego odcinka ul. Św. Floriana łącznie z początkowymi fragmentami ul. Brata Alberta i ul. Parku Jurajskiego, natomiast przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy w zakresie opisanym powyżej, co zostało uwzględnione w załączonym przedmiarze robót.

KOD CPV: 45233140-2

Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378065,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426065,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378065,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejon Robót Drogowych DROG-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441860340

7.3.3) Ulica: I. Krasickiego 18A

7.3.4) Miejscowość: Alwernia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-566

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378065,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.