eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Dostawę produktów chemicznych do obsługi F-16



Ogłoszenie z dnia 2021-06-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097582 z dnia 2021-06-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę produktów chemicznych do obsługi F-16

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 554 591/592/593

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawę produktów chemicznych do obsługi F-16

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3229e250-af1d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097582

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003942/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa specjalistycznych produktów chemicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049105/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 22/TP1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 282761,93 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Farby [1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych produktów chemicznych przeznaczonych do obsługi samolotów wielozadaniowych F-16.
[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ.
[3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, cechy charakterystyczne, kolor, opakowanie oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
[4] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, dedykowany do obsługi samolotów wielozadaniowych F-16, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas składowania.
[5] Produkty chemiczne objęte zamówieniem powinny być dostarczone w oryginalnych jednostkowych opakowaniach producenta (np. puszki, tubki, butelki, itd.). Zamawiający nie dopuszcza rozdzielania/przelewania produktów do pojemników zastępczych.
[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.
[7] W dniu dostawy każdy produkt musi być przydatny do użycia przez okres stanowiący min. 70% terminu przydatności wskazanego na opakowaniu, np. jeżeli termin przydatności do użycia określony przez producenta wynosi 36 m-cy, to Zamawiający nie przyjmie do magazynu produktów, które będą przydatne do użycia przez okres krótszy niż 25 m-cy (36×70%≈25). Jeżeli na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym nie będzie podanej daty przydatności do użycia, Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia dokumentu zawierającego taką informację podczas odbioru przedmiotu zamówienia.
[8] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady towaru wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy.
[9] Dostawa towaru odbędzie się w transzach. Zamawiający przewiduje max. 2 transze. Towar zostanie dostarczony w ciągu 30-90 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (w zależności od deklaracji założonej przez Wykonawcę, będącej kryterium oceny ofert).
[10] Koszt transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.
[11] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego, który zlokalizowany jest pod adresem: 98-113 Buczek, Gucin 58a. Magazynierzy przyjmują towar w dni robocze (pn. – pt.) w godzinach 8.00 – 14.00. W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. Zamawiający wymaga, aby przedstawiciel Wykonawcy był obecny przy odbiorze.
[12] Podczas odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże pracownikowi Zamawiającego karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Niedostarczenie karty dotyczącej któregoś z produktów, skutkowało będzie odmową jego przyjęcia.
[13] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44810000-1 - Farby

4.5.5.) Wartość części: 56010,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Lakiery [1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych produktów chemicznych przeznaczonych do obsługi samolotów wielozadaniowych F-16. [2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ. [3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, cechy charakterystyczne, kolor, opakowanie oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 do SWZ. [4] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, dedykowany do obsługi samolotów wielozadaniowych F-16, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas składowania.[5] Produkty chemiczne objęte zamówieniem powinny być dostarczone w oryginalnych jednostkowych opakowaniach producenta (np. puszki, tubki, butelki, itd.). Zamawiający nie dopuszcza rozdzielania/przelewania produktów do pojemników zastępczych.[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[7] W dniu dostawy każdy produkt musi być przydatny do użycia przez okres stanowiący min. 70% terminu przydatności wskazanego na opakowaniu, np. jeżeli termin przydatności do użycia określony przez producenta wynosi 36 m-cy, to Zamawiający nie przyjmie do magazynu produktów, które będą przydatne do użycia przez okres krótszy niż 25 m-cy (36×70%≈25). Jeżeli na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym nie będzie podanej daty przydatności do użycia, Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia dokumentu zawierającego taką informację podczas odbioru przedmiotu zamówienia. [8] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady towaru wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. [9] Dostawa towaru odbędzie się w transzach. Zamawiający przewiduje max. 2 transze. Towar zostanie dostarczony w ciągu 30-90 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (w zależności od deklaracji założonej przez Wykonawcę, będącej kryterium oceny ofert). [10] Koszt transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. [11] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego, który zlokalizowany jest pod adresem: 98-113 Buczek, Gucin 58a. Magazynierzy przyjmują towar w dni robocze (pn. – pt.) w godzinach 8.00 – 14.00. W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. Zamawiający wymaga, aby przedstawiciel Wykonawcy był obecny przy odbiorze. [12] Podczas odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże pracownikowi Zamawiającego karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Niedostarczenie karty dotyczącej któregoś z produktów, skutkowało będzie odmową jego przyjęcia. [13] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44820000-4 - Lakiery

4.5.5.) Wartość części: 3108,98 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Rozpuszczalniki [1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych produktów chemicznych przeznaczonych do obsługi samolotów wielozadaniowych F-16.[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ. [3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, cechy charakterystyczne, kolor, opakowanie oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 do SWZ. [4] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, dedykowany do obsługi samolotów wielozadaniowych F-16, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas składowania.[5] Produkty chemiczne objęte zamówieniem powinny być dostarczone w oryginalnych jednostkowych opakowaniach producenta (np. puszki, tubki, butelki, itd.). Zamawiający nie dopuszcza rozdzielania/przelewania produktów do pojemników zastępczych.[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[7] W dniu dostawy każdy produkt musi być przydatny do użycia przez okres stanowiący min. 70% terminu przydatności wskazanego na opakowaniu, np. jeżeli termin przydatności do użycia określony przez producenta wynosi 36 m-cy, to Zamawiający nie przyjmie do magazynu produktów, które będą przydatne do użycia przez okres krótszy niż 25 m-cy (36×70%≈25). Jeżeli na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym nie będzie podanej daty przydatności do użycia, Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia dokumentu zawierającego taką informację podczas odbioru przedmiotu zamówienia. [8] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady towaru wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. [9] Dostawa towaru odbędzie się w transzach. Zamawiający przewiduje max. 2 transze. Towar zostanie dostarczony w ciągu 30-90 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (w zależności od deklaracji założonej przez Wykonawcę, będącej kryterium oceny ofert). [10] Koszt transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. [11] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego, który zlokalizowany jest pod adresem: 98-113 Buczek, Gucin 58a. Magazynierzy przyjmują towar w dni robocze (pn. – pt.) w godzinach 8.00 – 14.00. W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. Zamawiający wymaga, aby przedstawiciel Wykonawcy był obecny przy odbiorze. [12] Podczas odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże pracownikowi Zamawiającego karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Niedostarczenie karty dotyczącej któregoś z produktów, skutkowało będzie odmową jego przyjęcia. [13] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44832000-1 - Rozpuszczalniki

4.5.5.) Wartość części: 21620,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Produkty antykorozyjne [1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych produktów chemicznych przeznaczonych do obsługi samolotów wielozadaniowych F-16.
[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ.
[3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, cechy charakterystyczne, kolor, opakowanie oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
[4] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, dedykowany do obsługi samolotów wielozadaniowych F-16, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas składowania.
[5] Produkty chemiczne objęte zamówieniem powinny być dostarczone w oryginalnych jednostkowych opakowaniach producenta (np. puszki, tubki, butelki, itd.). Zamawiający nie dopuszcza rozdzielania/przelewania produktów do pojemników zastępczych.
[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.
[7] W dniu dostawy każdy produkt musi być przydatny do użycia przez okres stanowiący min. 70% terminu przydatności wskazanego na opakowaniu, np. jeżeli termin przydatności do użycia określony przez producenta wynosi 36 m-cy, to Zamawiający nie przyjmie do magazynu produktów, które będą przydatne do użycia przez okres krótszy niż 25 m-cy (36×70%≈25). Jeżeli na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym nie będzie podanej daty przydatności do użycia, Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia dokumentu zawierającego taką informację podczas odbioru przedmiotu zamówienia.
[8] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady towaru wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy.
[9] Dostawa towaru odbędzie się w transzach. Zamawiający przewiduje max. 2 transze. Towar zostanie dostarczony w ciągu 30-90 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (w zależności od deklaracji założonej przez Wykonawcę, będącej kryterium oceny ofert).
[10] Koszt transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.
[11] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego, który zlokalizowany jest pod adresem: 98-113 Buczek, Gucin 58a. Magazynierzy przyjmują towar w dni robocze (pn. – pt.) w godzinach 8.00 – 14.00. W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. Zamawiający wymaga, aby przedstawiciel Wykonawcy był obecny przy odbiorze.
[12] Podczas odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże pracownikowi Zamawiającego karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Niedostarczenie karty dotyczącej któregoś z produktów, skutkowało będzie odmową jego przyjęcia.
[13] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24900000-3 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24963000-2 - Produkty antykorozyjne

4.5.5.) Wartość części: 14024,41 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Kleje [1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych produktów chemicznych przeznaczonych do obsługi samolotów wielozadaniowych F-16.
[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ.
[3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, cechy charakterystyczne, kolor, opakowanie oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
[4] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, dedykowany do obsługi samolotów wielozadaniowych F-16, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas składowania.
[5] Produkty chemiczne objęte zamówieniem powinny być dostarczone w oryginalnych jednostkowych opakowaniach producenta (np. puszki, tubki, butelki, itd.). Zamawiający nie dopuszcza rozdzielania/przelewania produktów do pojemników zastępczych.
[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.
[7] W dniu dostawy każdy produkt musi być przydatny do użycia przez okres stanowiący min. 70% terminu przydatności wskazanego na opakowaniu, np. jeżeli termin przydatności do użycia określony przez producenta wynosi 36 m-cy, to Zamawiający nie przyjmie do magazynu produktów, które będą przydatne do użycia przez okres krótszy niż 25 m-cy (36×70%≈25). Jeżeli na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym nie będzie podanej daty przydatności do użycia, Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia dokumentu zawierającego taką informację podczas odbioru przedmiotu zamówienia.
[8] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady towaru wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy.
[9] Dostawa towaru odbędzie się w transzach. Zamawiający przewiduje max. 2 transze. Towar zostanie dostarczony w ciągu 30-90 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (w zależności od deklaracji założonej przez Wykonawcę, będącej kryterium oceny ofert).
[10] Koszt transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.
[11] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego, który zlokalizowany jest pod adresem: 98-113 Buczek, Gucin 58a. Magazynierzy przyjmują towar w dni robocze (pn. – pt.) w godzinach 8.00 – 14.00. W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. Zamawiający wymaga, aby przedstawiciel Wykonawcy był obecny przy odbiorze.
[12] Podczas odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże pracownikowi Zamawiającego karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Niedostarczenie karty dotyczącej któregoś z produktów, skutkowało będzie odmową jego przyjęcia.
[13] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24900000-3 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24910000-6 - Kleje

4.5.5.) Wartość części: 35876,42 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - Mastyksy, Wypełniacze, Uszczelniacze [1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych produktów chemicznych przeznaczonych do obsługi samolotów wielozadaniowych F-16.
[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ.
[3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, cechy charakterystyczne, kolor, opakowanie oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
[4] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, dedykowany do obsługi samolotów wielozadaniowych F-16, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas składowania.
[5] Produkty chemiczne objęte zamówieniem powinny być dostarczone w oryginalnych jednostkowych opakowaniach producenta (np. puszki, tubki, butelki, itd.). Zamawiający nie dopuszcza rozdzielania/przelewania produktów do pojemników zastępczych.
[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.
[7] W dniu dostawy każdy produkt musi być przydatny do użycia przez okres stanowiący min. 70% terminu przydatności wskazanego na opakowaniu, np. jeżeli termin przydatności do użycia określony przez producenta wynosi 36 m-cy, to Zamawiający nie przyjmie do magazynu produktów, które będą przydatne do użycia przez okres krótszy niż 25 m-cy (36×70%≈25). Jeżeli na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym nie będzie podanej daty przydatności do użycia, Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia dokumentu zawierającego taką informację podczas odbioru przedmiotu zamówienia.
[8] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady towaru wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy.
[9] Dostawa towaru odbędzie się w transzach. Zamawiający przewiduje max. 2 transze. Towar zostanie dostarczony w ciągu 30-90 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (w zależności od deklaracji założonej przez Wykonawcę, będącej kryterium oceny ofert).
[10] Koszt transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.
[11] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego, który zlokalizowany jest pod adresem: 98-113 Buczek, Gucin 58a. Magazynierzy przyjmują towar w dni robocze (pn. – pt.) w godzinach 8.00 – 14.00. W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. Zamawiający wymaga, aby przedstawiciel Wykonawcy był obecny przy odbiorze.
[12] Podczas odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże pracownikowi Zamawiającego karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Niedostarczenie karty dotyczącej któregoś z produktów, skutkowało będzie odmową jego przyjęcia.
[13] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44831000-4 - Mastyksy, wypełniacze, uszczelniacze

4.5.5.) Wartość części: 45475,84 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Różne Produkty Chemiczne [1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych produktów chemicznych przeznaczonych do obsługi samolotów wielozadaniowych F-16.
[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ.
[3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, cechy charakterystyczne, kolor, opakowanie oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
[4] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, dedykowany do obsługi samolotów wielozadaniowych F-16, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas składowania.
[5] Produkty chemiczne objęte zamówieniem powinny być dostarczone w oryginalnych jednostkowych opakowaniach producenta (np. puszki, tubki, butelki, itd.). Zamawiający nie dopuszcza rozdzielania/przelewania produktów do pojemników zastępczych.
[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.
[7] W dniu dostawy każdy produkt musi być przydatny do użycia przez okres stanowiący min. 70% terminu przydatności wskazanego na opakowaniu, np. jeżeli termin przydatności do użycia określony przez producenta wynosi 36 m-cy, to Zamawiający nie przyjmie do magazynu produktów, które będą przydatne do użycia przez okres krótszy niż 25 m-cy (36×70%≈25). Jeżeli na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym nie będzie podanej daty przydatności do użycia, Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia dokumentu zawierającego taką informację podczas odbioru przedmiotu zamówienia.
[8] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady towaru wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy.
[9] Dostawa towaru odbędzie się w transzach. Zamawiający przewiduje max. 2 transze. Towar zostanie dostarczony w ciągu 30-90 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (w zależności od deklaracji założonej przez Wykonawcę, będącej kryterium oceny ofert).
[10] Koszt transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.
[11] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego, który zlokalizowany jest pod adresem: 98-113 Buczek, Gucin 58a. Magazynierzy przyjmują towar w dni robocze (pn. – pt.) w godzinach 8.00 – 14.00. W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. Zamawiający wymaga, aby przedstawiciel Wykonawcy był obecny przy odbiorze.
[12] Podczas odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże pracownikowi Zamawiającego karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Niedostarczenie karty dotyczącej któregoś z produktów, skutkowało będzie odmową jego przyjęcia.
[13] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24900000-3 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 106645,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 24.05.2021 r. o godz. 9:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. W wyznaczonym terminie wpłynęła tylko jedna oferta, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 5 ustawy Pzp. W trakcie badania oferty, Zamawiający stwierdził, że zaproponowane produkty równoważne są niezgodne z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66583,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66583,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4178,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4178,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4178,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW MEA Aneta Wolska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9211500477

7.3.3) Ulica: Os. Lecha 42/52

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-294

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4178,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 24.05.2021 r. o godz. 9:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. W wyznaczonym terminie wpłynęła tylko jedna oferta, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 5 ustawy Pzp. W trakcie badania oferty, Zamawiający stwierdził, że zaproponowane produkty równoważne są niezgodne z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7184,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7184,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11583,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11583,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11583,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW MEA Aneta Wolska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9211500477

7.3.3) Ulica: Os. Lecha 42/52

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-294

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11583,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24218,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24218,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24218,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW MEA Aneta Wolska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9211500477

7.3.3) Ulica: Os. Lecha 42/52

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-294

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24218,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23873,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23873,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23873,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW MEA Aneta Wolska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9211500477

7.3.3) Ulica: Os. Lecha 42/52

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-294

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23873,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119783,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119783,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119783,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW MEA Aneta Wolska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9211500477

7.3.3) Ulica: Os. Lecha 42/52

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-294

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119783,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

kwoty wyrażone w walucie PLN są wartościami netto
2021-06-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.