Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00084220/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa napojów alkoholowych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeumgornictwa.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa napojów alkoholowych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c96f479-a0a1-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039540/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa napojów alkoholowych, w tym piwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084220/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/09/MGW/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa napojów alkoholowych na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu:Zadanie 1. Napoje alkoholowe
2. Rodzaje zamawianych artykułów, ich ilości szacunkowe oraz ich minimalne parametry określone zostały w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr: 1/1 do SWZ (zadanie 1),
3. Oferowane produkty, a także sposób ich przewozu i przechowywania winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności.
4. Zamówione napoje alkoholowe Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść do siedziby Zamawiającego, tj. Kopalnia Guido, 41-800 Zabrze ul. 3 maja 93, własnym transportem i na własny koszt. Zamówienia powinny być dostarczane do godziny 14.00. Ilości zamawianych artykułów będą podawane Wykonawcy każdorazowo w formie zamówienia pisemnego, za pośrednictwem e-mail.
5. Napoje alkoholowe powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (DZ. U. z 2015 r., poz. 29 z późn. zm.)
6 Opakowania napojów alkoholowych powinny zawierać takie informacje jak: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego alkohol, wykaz i ilość składników lub kategorii składników.
7 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte, nie ukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt.
8 W razie stwierdzenia wad dostarczonych artykułów, bądź w razie stwierdzenia dostawy artykułów niezgodnych z zamówionymi, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany w ciągu 2 dni roboczych od powiadomienia drogą elektroniczną (e-mail) przez Zamawiającego.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być pomniejszony do 30% (tj. zrealizowany w 70%) ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu.
9. Ilości artykułów określonych w Załączniku nr 1/1 SWZ - Formularzu asortymentowo – cenowym, są ilościami szacunkowymi, które Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania umowy i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu artykułów w liczbie wskazanej w Formularzach, stanowiących integralną część Formularza oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15910000-0 - Destylowane napoje alkoholowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15930000-6 - Wina
15931100-4 - Wino musujące
4.5.5.) Wartość części: 145505,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa napojów alkoholowych na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu:Zadanie 2. Wina wysokogatunkowe
2. Rodzaje zamawianych artykułów, ich ilości szacunkowe oraz ich minimalne parametry określone zostały w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr: 1/2 do SWZ (zadanie 2),
3. Oferowane produkty, a także sposób ich przewozu i przechowywania winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności.
4. Zamówione napoje alkoholowe Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść do siedziby Zamawiającego, tj. Kopalnia Guido, 41-800 Zabrze ul. 3 maja 93, własnym transportem i na własny koszt. Zamówienia powinny być dostarczane do godziny 14.00. Ilości zamawianych artykułów będą podawane Wykonawcy każdorazowo w formie zamówienia pisemnego, za pośrednictwem e-mail.
5. Napoje alkoholowe powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (DZ. U. z 2015 r., poz. 29 z późn. zm.)
6 Opakowania napojów alkoholowych powinny zawierać takie informacje jak: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego alkohol, wykaz i ilość składników lub kategorii składników.
7 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte, nie ukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt.
8 W razie stwierdzenia wad dostarczonych artykułów, bądź w razie stwierdzenia dostawy artykułów niezgodnych z zamówionymi, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany w ciągu 2 dni roboczych od powiadomienia drogą elektroniczną (e-mail) przez Zamawiającego.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być pomniejszony do 30% (tj. zrealizowany w 70%) ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu.
9. Ilości artykułów określonych w Załączniku nr 1/2 SWZ - Formularzu asortymentowo – cenowym, są ilościami szacunkowymi, które Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania umowy i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu artykułów w liczbie wskazanej w Formularzach, stanowiących integralną część Formularza oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15930000-6 - Wina
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15931100-4 - Wino musujące
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa napojów alkoholowych na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu:Zadanie 3. Wódka czarna pod nazwą specjalną „Szychtówka” sygnowana logo MGW
2. Rodzaje zamawianych artykułów, ich ilości szacunkowe oraz ich minimalne parametry określone zostały w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr: 1/3 do SWZ (zadanie 3),
3. Oferowane produkty, a także sposób ich przewozu i przechowywania winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności.
4. Zamówione napoje alkoholowe Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść do siedziby Zamawiającego, tj. Kopalnia Guido, 41-800 Zabrze ul. 3 maja 93, własnym transportem i na własny koszt. Zamówienia powinny być dostarczane do godziny 14.00. Ilości zamawianych artykułów będą podawane Wykonawcy każdorazowo w formie zamówienia pisemnego, za pośrednictwem e-mail.
5. Napoje alkoholowe powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (DZ. U. z 2015 r., poz. 29 z późn. zm.)
6 Opakowania napojów alkoholowych powinny zawierać takie informacje jak: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego alkohol, wykaz i ilość składników lub kategorii składników.
7 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte, nie ukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt.
8 W razie stwierdzenia wad dostarczonych artykułów, bądź w razie stwierdzenia dostawy artykułów niezgodnych z zamówionymi, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany w ciągu 2 dni roboczych od powiadomienia drogą elektroniczną (e-mail) przez Zamawiającego.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być pomniejszony do 30% (tj. zrealizowany w 70%) ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu.
9. Ilości artykułów określonych w Załączniku nr 1/3 SWZ - Formularzu asortymentowo – cenowym, są ilościami szacunkowymi, które Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania umowy i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu artykułów w liczbie wskazanej w Formularzach, stanowiących integralną część Formularza oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15910000-0 - Destylowane napoje alkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 15095,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129, ze zmianami), zwanej dalej ustawą Pzp, zgodnie, z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty".
Uzasadnienie faktyczne:
Do postępowania o przedmiocie jw. na Zadanie 1 do upływu terminu składania ofert tj. 22.03.2022 r. nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129, ze zmianami), zwanej dalej ustawą Pzp, zgodnie, z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty".
Uzasadnienie faktyczne:
Do postępowania o przedmiocie jw. na Zadanie 2 do upływu terminu składania ofert tj. 22.03.2022 r. nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129, ze zmianami), zwanej dalej ustawą Pzp, zgodnie, z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty".
Uzasadnienie faktyczne:
Do postępowania o przedmiocie jw. na Zadanie 3 do upływu terminu składania ofert tj. 22.03.2022 r. nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa odczynników.
- Zakup sprzętu medycznego tj. stanowiska do audiometrii i tympanometrii oraz do badań ABR oraz stanowiska do badań: V-HIT i VEMP dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2024 r. na część 2" II półrocze
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy.
- Dostawa rejestratorów holterowskich
- Dostawa odzieży dla personelu medycznego
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.